Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، شامگاه شنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه البرز به جزئیات مصوبه ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: برای شهرستان‌هایی با وضعیت قرمز در البرز تعطیلی و تشدید محدودیت در نظر گرفته شده است.

استاندار البرز با بیان اینکه 5 شهرستان البرز به جز مرکز استان مشمول محدودیت‌ها خواهند شد، افزود: تعطیلات یک هفته ای با هدف جلوگیری از روند شیوع کرونا ویروس در البرز در نظر گرفته یم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهبازی تصریح کرد: پس از اینکه روند شیوع کرونا در البرز شتاب گرفت، اعمال محدودیت فعالیت در استان از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا به ستاد ملی درخواست شد که امید است با همراهی مردم طی این هفته نتیجه بخش باشد.

استاندار البرز گفت: اگر حمایت های همیشگی مردم از مصوبات ستاد مقابله با کرونا کمرنگ شود به طور قطع علی رغم میل باطنی، شاهد محدودیت های بیشتری خواهیم بود.

به گفته عالی ترین مقام دولت در استان البرز محدودیت‌ و تعطیلی‌های فعلی در استان البرز به تعطیلی دانشگاه‌ها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای، زبانسراها و سایر آموزشگاه ها و کتابخانه‌ها ختم خواهد شد.

شهبازی اضافه کرد: همچنین فعالیت استخرهای سرپوشیده، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، مساجد و مصلی‌ها ممنوع خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به ممنوعیت برگزاری هر گونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش، بیان کرد: تعطیلی باشگاه های ورزشی و ورزش های دربرخورد از جمله کشتی و کاراته، کافه، قهوه خانه و چایخانه، باغ وحش و شهربازی ها، مراکز تفریحی، آبی، استخرهای سرپوشیده، باشگاه های بدنسازی و
برگزاری نماز جمعه از جمله سایر محدودیت‌هایی است که در دستورکار قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کرونا البرز تعطیلی محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۰۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از پروژه ادامه آزادراه همت

وزیر کشور همزمان با سفر نیم‌روزه خود به استان البرز از پروژه ادامه آزادراه همت که دارای پیچیده‌ترین مهندسی است، بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، احمد وحیدی صبح امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در سفر نیم روزه خود به استان البرز از پروژه‌های در حال ساخت استان دیدن کرد.

پروژه پل B1 در امتداد ادامه آزادراه همت در البرز و کنارگذر شمالی کرج از جمله پروژه‌هایی است که توسط وزیر کشور و با همراهی استاندار البرز مورد بازدید قرار گرفت.

این پل تا به امروز جزو پیچیده‌ترین پل‌های موجود در جهان است. این پل به طول ۱۰۵۰ متر است از هشت دهانه تشکیل شده است، طول بلندترین دهانه آن ۱۷۶ متر است و دارای ستونی به ارتفاع ۱۳۶ متر است.

طی تعامل و پیگیری ویژه استاندار البرز با مجموعه شورا و شهرداری کرج، پروژه‌هایی همچون پل B0 و B1 با سرعت بیشتری در حال اجرا است، علاوه بر پل B1 باید پل b0 که در نزدیکی خط چهار قرار دارد نیز تسریع شود تا مردم بتوانند خیلی سریع‌تر از این پروژه‌ها بهره‌مند شوند.

کد خبر 745154

دیگر خبرها

  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • وظایف فرهنگی۲۳ دستگاه در زمینه حجاب وعفاف
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • مردم برای تجویز دارو به عطاری‌ها اعتماد نکنند
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • تعطیلی مدارس جنوب استان کرمان همچنان ادامه دارد
  • بازدید وزیر کشور از پروژه ادامه آزادراه همت
  • بازدید وزیر کشور از پروژه پل B1 و کنارگذر شمالی کرج
  • جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار کارگر با احیای ۲۱۵۱ واحد تولیدی