Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-19@07:39:12 GMT

وضعیت قرمز بابل در میزان ابتلا به کرونا

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۰۴۳۶

صراط:

قربانعلی ولی‌زاده در جلسه تجلیل از ۲۱ شهردار شهر امیرکلا در سالن شهید سردار سلیمانی با تبریک میلاد امام رضا(ع) و تبریک ۱۴ تیرماه روز شهرداری و دهیاری‌ها، اظهار کرد: ابتکار و اقدام ارزشمند شهردار و شورای شهر امیرکلا در برگزاری مراسم تجلیل از شهرداران ادوار مختلف امیرکلا قابل تقدیر است و حضور ما در این مراسم یعنی در کنار مدیران شهری در برنامه ریزی عمرانی هستیم و از شهرداران خود حمایت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه زمانی شهرداران می‌توانند ادعای خدمت کنند که در جذب سرمایه گذاران و مشارکت مردمی موفق باشند، افزود: ایجاد باور و اعتماد عمومی شهروندان بسیار با اهمیت است زیرا سبب مشارکت مردم در توسعه شهری شده و در کنار شهردار می‌مانند.

فرماندار ویژه بابل تصریح کرد: وظیفه شهرداری تنها انجام پروژه‌های عمرانی و زیربنایی نیست بلکه باید به فکر آب و نان و آرامش فکری و روانی مردم باشد، باید توجه به مسائل اجتماعی و اقتصادی به‌خصوص فرهنگی اولویت جدی شهرداران باشد.

ولی‌زاده پرهیز از نظرات شخصی و بغض سیاسی و اجتماعی را عامل پیشرفت شهرداران برشمرد و خاطرنشان کرد: قانونگذار، با هدف توجه به خرد جمعی شورا اسلامی را تشکیل داد اما به آن توجه نشد.

فرماندار بابل از کاهش منابع درآمدی شهرداری‌ها خبر داد و یادآور شد: شهرداران باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنند و از سرمایه‌گذاران بخش خصوص بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه مردم با انتخاب خود انتظار دریافت خدمات دارند، گفت: باید به ارتقا فرهنگ عمومی و ایجاد نشاط عمومی توجه شود، امروز مردم حال خوشی ندارند باید فعال‌تر و کوشاتر عمل کنند.  

فرماندار بابل گفت: ویروس کرونا شوخی نیست باید جدی بگیریم ۱۲۴ بیمار بستری و ۳۷ نفر در آی سی یو بستری هستند، وضعیت بابل قرمز شده چون رعایت نمی‌کنیم لذا از فردا هیچ جلسه‌ای برگزار نمی‌شود و همه مراسم‌ها تعطیل است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: وضعیت قرمز بابل صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۰۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۰ فروردین‌

در این بسته خبری از باغات اراک شناسنامه‌دار می‌شود تا صدور ۲۰۰۰ اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد و آغاز عملیات عمرانی سردرب بازار حرمخانه تبریز را بخوانید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد صادر شد

حسین عبدالله زاده، مدیر منطقه یک شهرداری مشهد گفت: بیش از ۲ هزار اخطاریه ایمنی و پیگیری برای موارد متخلف ساختمانی در این منطقه در سال گذشته صادر شده است.

باغات اراک شناسنامه‌دار می‌شود

عباس خسروانی، سخنگوی شورای اسلامی اراک گفت: شهرداری موظف است شناسنامه باغات و اراضی اراک را تهیه و گزارش اقدامات انجام شده را به شورای شهر ارائه دهد.

عمران و برپایی مراسم‌های فرهنگی اجتماعی اولویت‌های شهری کهریزک

علی کلهر، شهردار کهریزک گفت: موضوعاتی از قبیل عمران، آبادانی، آسفالت جداول و همچنین برپایی مراسم فرهنگی و اجتماعی در تمام محله‌های سطح شهر در اولویت اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های اجرایی کهریزک در سال گذشته بود.

تحقق بیش از ۶۰ درصد مصوبات کمیسیون‌های تخصصی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران

احسان متولیان، دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران گفت: در بیش از دو سال فعالیت مجمع طی دوره جدید، بیش از ۶۰ درصد مصوبات شهرداران و کمیسیون‌ها تخصصی محقق شده و برخی مصوبات همچون پیگیری مطالبات شهرداری‌ها از دولت خارج از اختیارات شهرداران است که دولت آقای رئیسی گام‌های مؤثری در این زمینه برداشته اند.

۲ هزار میلیارد ریال طرح بازآفرینی شهری در قرچک اجرا شد

بهرام نمرودی، مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری قرچک گفت: سال گذشته ۲ هزار و ۳۱۵ میلیارد ریال طرح در قالب بازآفرینی شهری در مناطق مختلف قرچک اجرا شد.

شب پرحادثه برای آتش‌نشانی قزوین

رضا معروفی، افسر کشیک سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین از وقوع سه حادثه طی دو ساعت خبر داد.

رشد ۴۰ درصدی بودجه ۱۴۰۳ شهرداری آستارا

میثم الوان پور، شهردار آستارا بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری را بیش از ۲۸۸ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این میزان بودجه نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد رشد دارد.

آغاز عملیات عمرانی سردرب بازار حرمخانه تبریز

حسین منیری فر، شهردار منطقه هشت تبریز از آغاز عملیات عمرانی سردرب بازار حرمخانه خبر داد و گفت: سردرب بازار حرمخانه به صورت طاقی و با آجری قفقازی اجرایی خواهد شد که بعد از تکمیل و نورپردازی متصل کننده بازار کفاشان به بازار حرم خانه خواهد بود.

کد خبر 745793

دیگر خبرها

  • اتحادیه شهرداران در کشور تشکیل می‌شود
  • هم‌افزایی شهرداران کلان‌شهرها در توسعه فرهنگ رضوی در ایام دهه کرامت
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۰ فروردین‌
  • فعلاً نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد
  • بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد
  • مطالبات شهرداری‌ها از دولت در حال ثبت شدن است
  • نشست ادواری شهرداران کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها در مشهد+ عکس
  • امیدآفرینی در تحقق شعار سال مورد توجه باشد
  • خطوط قرمز بهترین شهرداران دنیا
  • افزایش ریسک ابتلا به دیابت با مصرف این ماده غذایی