Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم پیکان گفت: هرچند به بازیکنان ایمان دارم اما همان‌طور که باخت‌های را فراموش نمی‌کنیم با یک برد هم به این فکر نمی‌کنیم که همه چیز تمام شده است و به بازی‌ها آینده‌مان فکر می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، عبدالله ویسی پس از برد تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: بازی بسیار سنگین و پر استرسی برای هر دو تیم بود چرا که وضعیت هر دو تیم در جدول مناسب نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در تمرینات تمام تلاشمان را کردیم که روی نقاط ضعفمان کار کنیم که خط دفاعی‌مان کمی با ترس بازی کند و در این بازی هم موفق بودند. خوشحالیم که در زمین حریف گل اول را خوردیم و تیممان از هم نپاشید. بازیکنان بسیار تلاش کردند و زحمت کشیدند و توانستیم با چهار گل ذوب‌آهن را شکست دهیم.

او ادامه داد: مطمئنم جایگاه ذوب‌آهن این نیست. همانطور که جایگاه پیکان اینجا نبوده و امیدوارم روند تیم ما و حریفمان هم در ادامه بهتر شود. تیممان از نظر روحی و روانی به یک برد نیاز داشت تا به خود باوری برسد. هرچند به بازیکنان ایمان دارم اما همان‌طور که باخت‌ها را فراموش نمی‌کنیم با یک برد هم به این فکر نمی‌کنیم که همه چیز تمام شده است و به بازی‌ها آینده‌مان فکر می‌کنیم.

سرمربی پیکان با بیان این‌که فکر نمی‌کرد تیمش چهار گل بزند، عنوان کرد: تلاش‌ بازیکنانمان را در تمرین دیدم و از نوع تمریناتمان معلوم بود که می‌توانیم در بازی بعدی پیروز شویم. بعد از باخت‌ به پرسپولیس توانستیم برگردیم و به خود باوری برسیم.

او درباره صحنه پرتاب اوت محمد ستاری، بازیکن پیکان که منجر به گل اول پیکان شد، گفت: این بازیکن دو، سه سال در پیکان است اما بازی نکرد. او کسی بود که در یک هفته گذشته بسیار خوب تمرین کرد و ما برای این مساله برنامه ریزی کرده بودیم. یکی از سرزن‌های ما به تیر دوم رفت و آن توپ هم گل شد. طبق آنالیزی که داشتیم چند بازیکن جوانمان را استفاده کردیم و دروازبان را هم تغییر دادیم و در مجموع جوان‌های خیلی خوبی داریم که در آینده بیشتر از آن‌ها استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عبدالله ویسی تيم فوتبال پيكان استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۰۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی

سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف پیکان رفتند و در پایان با تک گل محمد بادپا به پیروزی رسیدند.

بازیکنان اصلی دیدار شب گذشته مقابل نفت آبادان امروز ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در این دیدار دوستانه به میدان رفتند.

در دقیقه ۱۱ علی نعمتی روی ارسال از سمت راست دروازه پیکان را باز کرد، اما داور گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.

در دقیقه ۴۵، روی پاس خوب سینا اسدبیگی توپ به محمد بادپا رسید و او با یک دریبل روی پا و شوت سرضرب به زیبایی تک گل بازی را به ثمر رساند.

پرسپولیس در این بازی از بازیکنان امید و جوان خود بیشتر استفاده کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نمره قبولی جوان‌های پرسپولیس در دیدار تدارکاتی
  • برتری پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • دقیقی: داوران روز خوبی نداشتند/خیلی تند با بازیکنانم حرف زدم
  • زمانی: در دومین بازی لیگ برتری‌ام گل زدم
  • ماجرای پای چپ بی‌قرار ستاره جوان پیکان!
  • نویدکیا: فولاد با ویسی با انضباط بازی می‌کند
  • عنایتی:از بزرگان تیم گله‌مند هستم/بازی برای من دوسر برد بود!
  • عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است
  • عنایتی: تا پایان فصل ۵ بازیکن جوان معرفی می‌کنیم
  • عنایتی: دیدار با هوادار تداعی کننده خاطرات است/ بازی سختی داریم