Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس با برد مقابل شاهین، ۵۳ امتیازی شد و اختلاف خود با سپاهان را به ۱۳ امتیاز رساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب شنبه - ۱۴ تیرماه - پرسپولیس با تک گل مهدی ترابی شاهین را در آزادی شکست داد تا مجموع امتیازاتش به ۵۳ برسد. پرسپولیس با این سه امتیاز، رتبه نخست جدول را دست نیافتنی تر کرد و موقتاً با ۱۳ امتیاز اختلاف نسبت به سپاهان به صدر تکیه زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا سرخ‌پوشان در انتظار توقف یا شکست شاگردان قلعه نویی در بازی فردا مقابل سایپا هستند تا بتوانند راه رسیدن به قهرمانی چهارم را هموار تر کنند.

جایگاه پرسپولیس در جدول پس از پیروزی برابر شاهین شهرداری بوشهر را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید:

کد خبر 432044

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس هواداران پرسپولیس سرمربی تیم پرسپولیس مدیرعامل پرسپولیس شاهین شهرداری سپاهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۰۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم شطرنج امید مردان ایران در دور دوم پیکار‌های «شهر‌های آسیا» در خانتی مانسیسک روسیه با ترکیب مسعود مصدق پور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی وارد میدان شد و برابر تیم بغدادی از کشور عراق به پیروزی ۴ بر صفر رسید. بردیا دانشور در این دور از مسابقات استراحت کرد.   با وجود سرمایه‌گذاری روس‌ها در این مسابقات و حضور ۴ تیم از کشور میزبان، تیم امید ایران با کسب ۲ پیروزی قاطع ۴ بر صفر در دور ابتدایی، هم‌اکنون صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات است.   در بخش بانوان نیز امید‌های کشورمان با کسب تساوی ۲-۲ برابر شطرنج‌بازان مغولستان و پیروزی ۴ بر صفر برابر نپال هم‌ اکنون در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارند. جدول این رقابت‌ها با حضور ۱۵ تیم از ۱۱ کشور در حال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • پیروزی تراکتور مقابل سپاهان با هتریک «محمد صادق سلیمی»
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟