Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-03-29@11:29:49 GMT

برد دلچسب پیکان برابر ذوب آهن

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۰۶۰۰

برد دلچسب پیکان برابر ذوب آهن

تیم فوتبال پیکان در دیداری که مهمان اصفهانی ها بود موفق شد به سه امتیاز شیرین و ارزشمند دست پیدا کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در یکی از دیدارهای هفته بیست و سوم نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر شامگاه امروز شنبه تیم فوتبال ذوب آهن در ورزشگاه خانگی میزبان تیم انتهای جدولی پیکان بودکه این بازی ۴ بر یک به سود پیکان خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار ابتدا ایوان مارکوویچ در دقیقه ۱۵ برای ذوب آهن گل زد اما فراز امامعلی در دقیقه ۳۰ این گل را جبران کرد تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد. 

در نیمه دوم این تیم پیکان بود که توانسته بازی باخته را با پیروزی عوض کند و در دقیقه ۶۲ توسط شهریار مغانلو به گل دوم دست پیدا کرد. با این حال این پایان کار شاگردان عبدالله ویسی نبود و فراز امامعلی در دقیقه ۸۵ گل سوم تیمش را به ثمر رساند. 

در فاصله دو دقیقه مانده تا پایان بازی مهدی خلیل با گل به خودی برای چهارمین بار دروازه ذوب آهن را باز کرد تا پیکان به یک پیروزی بزرگ و شیرین دست پیدا کند و به جدا شدن از انتهای جدول امیدوار شود. 

پیکان که با ۱۵ امتیاز تیم قعرنشین لیگ نوزدهم بود و گزینه نخست سقوط به لیگ دسته اول به شمار می رفت، با این پیروزی ۱۸ امتیازی شد و امیدهایش برای ماندن در لیگ برتر زنده ماند و یک پله در جدول صعود کرد و شاهین را با شکستی که برابر پرسپولیس متحمل شد به رده شانزدهم فرستاد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پیکان فوتبال لیگ برتر ذوب آهن ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۰۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قایدی بهرین بازیکن دیدار ایران و ترکمنستان شد

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان از دور برگشت مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در ورزشگاه کپه داغ برگزار شد که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید.

مهدی قایدی در دقیقه ۴۹ تک گل تیم ملی فوتبال ایران را به ثمر رساند و در دقیقه ۷۰ جای خود را به علی قلی زاده داد.

پس از پایان این دیدار این قایدی از سوی تیم فنی فیفا به عنوان بهترین بازیکن دیدار امشب تیم‌های ملی ایران و ترکمنستان انتخاب شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • شکست تیم ملی فوتسال ایران برابر مراکش
  • (ویدئو) شکست تیم ملی فوتسال برابر مراکش و درگیری شدید در پایان بازی
  • تداوم صدرنشینی خیبر در لیگ یک
  • پایان جنگ سه ساعته: ارومیه همچنان زنده است
  • فصل هافبک 58 میلیون پوندی چلسی تنها با 32 دقیقه بازی به پایان رسید
  • مدعی شماره یک MVP والیبال ایران اینجاست
  • شب داغ بازی‌های دوستانه؛ تساوی برزیل و اسپانیا و ادامه اوج‌گیری آلمان
  • تساوی تیم‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • تساوی تیم‌‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • قایدی بهرین بازیکن دیدار ایران و ترکمنستان شد