Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد که تاکنون هیچ ابلاغیه ای از ستاد ملی کرونا برای تعطیلی اماکن ورزشی این استان ابلاغ نشده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ رضا گل‌محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در گفت و گویی اظهار کرد: مادامی که شرایط برای تعطیلی اماکن وجود نداشته باشد، مجموعه های ورزشی می تواند فعالیت خود را با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه هرگونه تعطیلی مجموعه های ورزشی به علت شیوع کرونا مرتبط با ستاد ملی مقابله با کروناست تصریح کرد: که ۱۶ تیرماه نشست این ستاد برگزار می شود تا در خصوص فعالیت اماکن ورزشی در شرایط کنونی تصمیم گیری شود.

گل محمدی با بیان اینکه فعالیت استخرها هم اینک بلامانع است افزود: سایر نهادهای خدمات رسان و شهرداری تهران می توانند قانونی بودن فعالیت رشته های آبی را از اداره کل ورزش استان استعلام کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بیان کرد: طبق اطلاعات موجود تا کنون هیچ ورزشکار ملی پوش استان تهران به کرونا مبتلا نشده است.

به گفته وی بازرسی از اماکن ورزشی به صورت نامحسوس ادامه دارد و در صورت رعایت نشدن دست العمل بهداشتی دستور پلمب باشگاه‌های خاطی ابلاغ می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اماکن ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۰۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ می‌شود

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب،سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، با اشاره به زمان ابلاغ برنامه هفتم توسعه، گفت: ایرادات باقیمانده از لایحه برنامه پنج ساله هفتم توسعه برطرف شده است و به زودی برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

وی ادامه داد: درباره بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳، این بخش از لایحه بودجه هم اکنون در کمیسیون تلفیق در حال بررسی است و با توجه به اینکه سقف درآمدها و هزینه‌های بودجه در بخش اول مشخص شده است، علی القاعده تغییرات قابل توجهی در این حوزه نباید داشته باشیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به احتمال استیضاح وزیر آموزش و پرورش، بیان کرد: این استیضاح از پیش از این مطرح بوده و گفت‌وگوهایی با نمایندگان درخواست‌کننده استیضاح مطرح شده تا به ایرادات و اشکالات پاسخ داده شود و نماینده استیضاح کننده گفت‌وگوها و مکاتباتی را با وزیر داشته است.

وی در ادامه اظهار کرد: البته با توجه به زمان اندک باقیمانده از کار مجلس بعید است که نوبت به این گونه مسائل برسد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعطیلی باشگاه ورزشی صنعت برق تهران
  • برگزاری آزمون استخدام دبیر با یک میلیون داوطلب
  • امروز از بناهای تاریخی به‌صورت رایگان بازدید کنید
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ می‌شود
  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند
  • افزایش خودسرانه تعرفه‌های درمان خط قرمز علوم پزشکی همدان است
  • ۶۷ مجموعه ورزشی در تهران بازسازی و فعال شدند | جزییات ساخت سه دهکده جدید ورزشی در شهر
  • تعطیلی ۲۵۹ مرکز متخلف در طرح سلامت نوروزی
  • تعطیلی مدارس ۴ شهرستان سیستان و بلوچستان
  • بازدید ۱۵۷ هزار نفر از موزه‌های استان همدان