Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@21:52:09 GMT

سراج: روی یک اشتباه مغلوب تراکتور شدیم

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۰۶۴۱

سراج: روی یک اشتباه مغلوب تراکتور شدیم

سرمربی صنعت نفت آبادان معتقد است تیمش روی یک غافلگیری و یک اشتباه فردی به تراکتور باخت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بهنام سراج، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از شکست برابر تراکتور در نشست خبری حضور یافت و اظهار کرد: از مردم آبادان بابت نتیجه‌ای که گرفتیم عذرخواهی می‌کنیم. من اهل بهانه آوردن نیستم اما بازیکنان ما خسته بودند و با این حال تلاش خود را کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تیم ما ضد فوتبال بازی نکرد اما این تراکتور بود که توانست از موقعیت‌های خود استفاده کند و بتواند با برد برابر ما بتواند موقعیتش در جدول را بهبود ببخشد. ما ۲ بازی پشت هم در آبادان داریم که امیدواریم با کسب آن ۶ امتیاز بتوانیم دوباره به کورس برگردیم. همیشه گفتم که مسئولیت باخت با من است و شیرینی پیروزی برای شاگردانم است.

سراج افزود: در نیمه اول روی اشتباه فردی گل خوردیم و برنامه ما این بود که ابتدا گل نخوریم و سپس روی ضد حمله‌ها به دنبال گلزنی باشیم. سعی کردیم در نیمه دوم با تغییر سیستم نتیجه را برگردانیم اما روی غافلگیری گل خوردیم. تراکتور هم در دفاع عالی بود و نگذاشت که کارها طبق خواسته ما پیش برود.

سرمربی صنعت نفت آبادان در پایان گفت: مشکل خاصی در میزبانی تیم حریف نبود و پروتکل‌ها هم تا جایی که می شد رعایت شده بود و ناراحتی من تنها از نتیجه بازی بود. هنوز چیزی برای ما تمام نشده و به دنبال پیروزی در ۲ بازی آینده خود هستیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهنام سراج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۰۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس بزرگ فراز و نفت آبادان در مسیر بقا!

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله 6 هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر اگرچه بسیاری از اهالی فوتبال سقوط نفت آبادان را به لیگ دسته اول قطعی می‌دانند، اما با بررسی 6 دیدار پایانی تیم‌هایی که احتمال سقوط شان به لیگ یک وجود دارد یک مسئله مهم برزیلی‌های ایران را امیدوار می‌کند.

با نگاهی به جدول رده‌بندی لیگ برتر می‌توان اینطور برداشت کرد که 4 تیم نفت آبادان، نساجی مازندران، استقلال خوزستان و فولاد خوزستان از شانس بیشتری برای سقوط به دسته پایین‌تر برخوردار هستند و پیکان و هوادار هم همچنان خطر سقوط را احساس می‌کنند.

نکته قابل توجه درباره 6 تیم پایینی جدول رده‌بندی این است که به غیر از نفت آبادان سایر تیم‌ها حداقل با یکی از تیم‌های مدعی جدول رده‌بندی بازی دارند.

استقلال، پرسپولیس  و سپاهان سه تیمی بالانشین جدول هستند که در 6 هفته پایانی با تیم‌های قعرنشین به جز نفت آبادان رو به رو می‌شوند؛ هوادار در هفته‌های پایانی باید با پرسپولیس و سپاهان دیدار داشته باشد، پیکان در هفته سی‌ام استقلال را پیش رو دارد و فولاد یک مسابقه با استقلال در تهران خواهد داشت. همچنین استقلال خوزستان با سپاهان و پرسپولیس در دو بازی از 6 بازی پایانی دیدار می‌کند و نساجی در قائمشهر پذیرای سرخابی‌های پایتخت خواهد بود.

در این شرایط نفت آبادان تنها تیم قعرنشین است که در 6 هفته پایانی لیگ برتر با هیچ‌یک از سه تیم اول جدول رده‌بندی روبه رو نمی‌شود. آنها در بازی‌های بعدی خود با هوادار، مس رفسنجان، آلومینیوم، شمس‌آذر، ذوب‌آهن و تراکتور مصاف می‌دهند و بی‌شک عدم رویارویی با تیم‌های بالانشین شانس بزرگی است که کمالوند و شاگردانش را به بقا در لیگ برتر امیدوار می‌کند.

گفتنی است؛ نفت آبادان با کسب 16 امتیاز در رده شانزدهم جدول لیگ قرار گرفته و نسبت به نساجی 3 امتیاز و نسبت به استقلال خوزستان 4 امتیاز کمتر دارد.

دیگر خبرها

  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!
  • پرسپولیس باید طلسم این تیم را بشکند | همه در مورد رفتن گل محمدی اشتباه می کردند
  • سرمربی استقلال به شاگردانش هشدار داد؛ این اشتباه برایمان گران تمام می‌شود!
  • قهرمانی اسنوکر جهان؛ نماینده ایران مغلوب ترامپ شد
  • استقلال جای اشتباه کردن ندارد
  • نفت آبادان، دل کندن سخت است! (عکس)
  • شانس بزرگ فراز و نفت آبادان در مسیر بقا!