Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث رکنا، پانزدهم آبان ماه سال ۹۷ وقوع درگیری خونین میان چند پسر نوجوان در منطقه خاک سفید به مأموران کلانتری ۱۴۴ جوادیه اعلام شد. شواهد نشان می‌داد در این درگیری پسر ۱۹ ساله ای به نام آرش کشته شده است.

پلیس به بررسی پرداخت و دریافت مقتول در درگیری با دو پسر جوان به نام‌های پدرام و سامیار جان سپرده است و چندین پسر دیگر نیز در دعوا شرکت داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس به ردیابی متهمان پرداخت و دو پسر ۱۷ ساله را بیست و ششم آبان ماه در خانه شان بازداشت کرد .آنها به درگیری با قربانی و قتل وی اعتراف کردند . دو متهم دیگر نیز که بالای 18سال سن داشتند دستگیر شدند.

مرگ پسر نوجوان به علت خوردن محلول ضدعفونی

دو متهم نوجوان به کانون اصلاح و تربیت منتقل شدند تا در دادگاه محاکمه شوند اما سامیارد مدتی قبل به خاطر خوردن محلول ضد عفونی در کانون اصلاح و تربیت جان سپرد و پدرام در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد .

چاقو زدن آرش به دختر جوان وسط خیابان

سپس پدرام در جایگاه ویژه ایستاد و در تشریح جزئیات ماجرا گفت : سامیار مدتی بود با دختر جوانی به نام شقایق آشنا شده بود.او آخرین بار شقایق را در حال صحبت کردند با پسرجوانی به نام آرش دید و به همین خاطر عصبانی شد. سامیار می‌گفت در خیابان به صورت شقایق سیلی زده و سپس با آرش درگیر شده است. اما درگیری با وساطت شاهدان تمام شد.

این متهم که از کانون اصلاح و تربیت به دادگاه منتقل شده بود ادامه داد :چند ساعت بعد سامیار در حالی که عصبانی بود سراغم آمد و ماجرا را برایم تعریف کرد .ما همراه هم سراغ آرش رفتیم تا او را تنبیه کنیم .اما او و دوستانش به سمت ما حمله ور شدند ودرگیری دسته جمعی شروع شد. سامیار همان موقع از من چاقو خواست و من چاقویی را که همراه داشتم به او دادم اما فکر نمی‌کردم با چاقو آرش را بزند .من قبول دارم خودم هم با آرش درگیر شدم اما ضربه مرگباری به اون نزدم .قبلا تحت فشار به مشارکت در قتل اعتراف کرده بودم.

خوردن محلول ضد عفونی کننده به جای الکل در زندان

وی درباره علت فوت سامیار گفت: من و سامیار در کانون اصلاح و تربیت بودیم اما بعد از شیوع بیماری کرونا وقتی محلول ضدعفونی در اختیار من قرار دادند. سامیار فکر می‌کرد محلول حاوی الکل است .او محلول را به جای مشروب خورد اما حالش بد شد و فوت شد . دیگر از دوستان ما نیز به خاطر خوردن همین محلول بینایی اش را از دست داد .

سپس دو شرکت کننده دیگر دعوا که از زندان به دادگاه منتقل شده بودند به تشریح ماجرا پرداختند .اما مدعی شدند در دعوا حضور نداشتند و ضربه‌ای به قربانی نزده اند.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رأی صادر کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بورس کرونا ریحانه عامری پلیس قتل زندان اخبار حوادث قتل دختر جنایت کانون حوادث تهران پسر نوجوان اخبار تهران عکس فیلم ایران زن کرونا ویدیو انفجار اخبار تهران حوادث تهران کرونا ویروس کانون اصلاح و تربیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۰۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری

تروریست‌های الجیش الوطنی (همسو با ترکیه) در شمال استان حلب واقع در شمال سوریه بر سر کشته شدن یکی از فرماندهان خود به جان هم افتادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در پی کشته شدن «معتصم عباس» فرمانده لشکر المعتصم وابسته به گروهک الجیش الوطنی (همسو با ترکیه)، اعضای این گروهک به جان هم افتادند.

به نوشته المیادین، این درگیری‌ها در شهر «مارع» در شمال استان حلب جریان دارد و طرف‌های درگیر با سلاح‌های سبک و نیمه سنگین همدیگر را هدف قرار می‌دهند.

تقلای دولت جولانی برای فرار از فروپاشی همزمان با ادامه اعتراضات در ادلب و حلب/ گزارش اختصاصی

وبگاه نهاد موسوم به دیده‌بان حقوق بشر سوریه (همسو با معارضان) نیز نوشت که درگیری‌ها پس از آن آغاز شد که «معتصم عباس» سعی کرد دو فرمانده لشکر «المعتصم» را به اتهام فساد مالی بازداشت کند و همزمان اختلافات شدیدی نیز میان اعضای ارشد این گروهک بر سر تقسیم اموال و مناصب از مدت‌ها پیش وجود داشت.

پس از تلاش معتصم عباس برای دستگیری «الفاروق ابوبکر» و «محمد الضاهر» این درگیری‌ها آغاز شد و از سوی دیگر نیز گروهک «الجبهه الشامیه» نیز نیروهای خود را برای کمک به «معتصم عباس» راهی شهر «مارع» کرده است.

به گفته منابع سوری، «الفاروق ابوبکر» و «محمد ضاهر» و «مصطفی سیجری» سه تن از سرکردگان لشکر «المعتصم» تلاش کرده‌اند علیه معتصم عباس کودتا کنند که در این میان معتصم عباس نیز کشته شده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • انکار عجیب یک قتل / قاتل می‌گوید مقتول زنده است