Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاروان تیم فولاد خوزستان مازندران را به مقصد تهران و سپس اهواز ترک خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، سید محمد علوی سرپرست تیم فولادخوزستان گفت: برای ما اولویت اول و آخر سلامتی بازیکنان است. طبق پروکل برگزاری مسابقات، تیمی که بیش از 25 درصد عضو دارای کرونا داشته باشد مسابقاتش لغو می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاروان ما تا دقایقی دیگر استان مازندران را به مقصد تهران ترک خواهد کرد تا به اهواز سفر کند. وی خاطرنشان کرد: بازیکنانی که دچار این ویروس شده‌اند در قرنطینه کامل خواهند ماند، بازیکنان دیگر نیز در اهواز منتظر تصمیم جدید خواهند بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فولاد خوزستان اهواز مازندران فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۰۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین غایب کاروان ایران در المپیک 2024

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی تیراندازی و کسب سهمیه المپیک در کشور برزیل در حال پیگیری است. ورزشکاران ایرانی در دومین روز در تپانچه آقایان در خط آتش ایستادند که در پایان دور مقدماتی وحید گلخندان با 580 امتیاز و تنها یک امتیاز کمتر از صعود به فینال بازماند و در رده دهم ایستاد. سجاد پورحسینی دیگر نماینده کشورمان با 574 امتیاز سی‌وسوم شد و جواد فروغی با 566 امتیاز در رده شصت‌وششم ایستاد.

به این ترتیب پرونده نمایندگان تپانچه ایران در بخش مردان بدون کسب سهمیه در برزیل بسته شد، در حالی که در بخش بانوان هانیه رستمیان موفق به کسب سهمیه شده بود.

در این میان شاید از همه عجیب تر غیبت جواد فروغی دارنده مدال طلای المپیک توکیو خواهد بود. این تیرانداز ایرانی که در سال 2021 همه را با عملکرد خیره کننده خود شوکه کرد و یک طلای غیرمنتظره به دست آورد، بعد از سه سال حتی نتوانست در کسب سهمیه موفق عمل کند. بدون شک می توان جواد فروغی را بزرگترین غایب کاروان ایران در المپیک 2024 پاریس دانست.

دیگر خبرها

  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال
  • جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر، جایی دور از تهران!
  • بودجه سرویس مدارس استثنایی تهران ۲۸ برابر شد
  • پرواز‌های فرودگاه مشهد به مقصد ١٠ شهر باطل شد
  • حال نفت آبادان، فولاد ‌و استقلال خوزستان خوب نیست
  • بزرگترین غایب کاروان ایران در المپیک 2024
  • کنت باید ادعای ویسی را بار دیگر اثبات کند
  • پوریا سرآبادانی گربه سیاه فولاد خوزستان
  • تهاجم سارقان به پزشک بدون مرز مازندران در تهران
  • ویسی در سرمای قزوین غریب ماند!(عکس)