Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-20@01:13:09 GMT

تنها راه نجات در شرق است

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۰۸۸۳

تنها راه نجات در شرق است

به گزارش افکارنیوز،

عدنان منصور وزیر خارجه سابق لبنان اعلام کرد: اینکه لبنان بخواهد به سمت شرق برود موضوعی طبیعی است و این حق لبنان است که به سوی کشورهای شرقی حرکت کند.

اخبار بین الملل-وی افزود: اگر آمریکا خواهان کمک به لبنان بود این کار را از طریق متحدانش انجام می داد؛ اما واقعیت این است که آمریکا خواهان تحریک افکار عمومی لبنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عدنان منصور تاکید کرد: چین به کشورهای زیادی در آفریقا و آسیا کمک کرده است.

وزیر خارجه سابق لبنان اعلام کرد: دولت لبنان جرات و توان شکستن قید و بندها را دارد و اینکه به سوی کشورهای جدید روی آورد.

گفتنی است که آمریکا در راستای فشار به دولت لبنان حرکت می کند و از اهرم اقتصادی برای رسیدن به خواسته های خود در لبنان بهره می برد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لبنان آمریکا چین چین لبنان آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۰۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم بزرگ کاپیتان؛ ناچو فرناندز، خواهان جدایی از رئال مادرید

کاپیتان باسابقه رئال مادرید می‌خواهد به کار خود در سانتیاگو برنابئو پایان دهد.

طرفداری | ناچو فرناندز خواهان جدایی از رئال مادرید در پایان فصل 24-2023 است.

به گزارش فابریتزیو رومانو، ناچو فرناندز تصمیم خود را مبنی بر جدایی از رئال مادرید پس از پایان رقابت‌های فصل 24-2023 به اطلاع مدیران این تیم رسانده‌است. کاپیتان اول رئال قصد دارد پس از اتمام قراردادش در تابستان پیش رو، سانتیاگو برنابئو را به مقصد باشگاهی دیگر ترک کند. ناچوی 34 ساله، محصول آکادمی رئال مادرید از فصل 13-2012 به تیم بزرگسالان لوس‌بلانکوس راه یافته و تا کنون 355 بار برای مادریدی‌ها به میدان رفته‌است. 

رویای بزرگ ناچو از نوجوانی، بالا بردن جام به عنوان کاپیتان اول رئال مادرید بوده و این فصل با قهرمانی در سوپرجام اسپانیا به این مهم دست یافت. او هم‌چنین فرصت این را دارد با قهرمانی در لالیگا یا لیگ قهرمانان اروپا، لقب پرافتخارترین بازیکن تاریخ لوس‌بلانکوس را از آن خود کرده و به رویایی‌ترین شکل ممکن با برنابئو خداحافظی کند.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • تصمیم بزرگ کاپیتان؛ ناچو فرناندز، خواهان جدایی از رئال مادرید
  • واکنش عجیب آمریکا به حادثه اصفهان؛ به مجازات ایران پایبند هستیم!
  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • تعیین سرنوشت دارایی های مسدود شده روسیه در نشست گروه ۷
  • طرح جدید آمریکا و کشورهای عربی برای آینده غزه
  • بایدن در مخصمه؛ تشدید نارضایتی‌ها در پی حمایت از اسرائیل
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه رژیم صهیونیستی و آمریکا را فروریخت
  • وجوه فراملی و فرانظامی عملیات‌ «وعده‌صادق»
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال می‌کند