Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-28@14:27:44 GMT

لیگ در توفان کرونای استقلال و فولاد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۰۹۶۳

لیگ در توفان کرونای استقلال و فولاد

صبح روز شنبه هیچ کسی فکرش را نمی‌کرد قرار است چه توفان سهمگینی در لیگ برتر به راه بیفتد، در شرایطی که همه خود را برای تماشای سه بازی نخست هفته بیست و سوم لیگ برتر آماده می‌کردند، تیتر یک خبرگزاری‌ها به خبری بهت آور و شوکه کننده اختصاص یافت!

سینا حسینی/

صبح روز شنبه هیچ کسی فکرش را نمی‌کرد قرار است چه توفان سهمگینی در لیگ برتر به راه بیفتد، در شرایطی که همه خود را برای تماشای سه بازی نخست هفته بیست و سوم لیگ برتر آماده می‌کردند، تیتر یک خبرگزاری‌ها به خبری بهت آور و شوکه کننده اختصاص یافت!

«تست کرونای پنج بازیکن استقلال مثبت اعلام شد!» هواداران استقلال ابتدا به ساکن تصور کردند این خبر شایعه ای رسانه ای است اما با جدی‌تر شدن اخبار منتشر شده کاشف به عمل آمد پس از تست کرونا روز جمعه کادر پزشکی استقلال متوجه شده است پنج نفر از بازیکنان و تعدادی از اعضای کادر اجرایی مبتلا به این بیماری شدند!

*تأیید و تکذیب کرونایی‌ها

انتشار خبر تعطیلی تمرین نوبت صبح استقلال تا حدودی خبر مذکور را تأیید کرد اما هیچ‌یک از اعضای کادر مدیریتی باشگاه و تیم پزشکی حاضر به تأیید موضوع نبودند اما رفت و آمدهای متعدد مدیران و اعضای کادر فنی استقلال به سعادت آباد نشان می‌داد اتفاقاتی در حال رخ دادن است که پیامد خوبی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این تفاسیر بازار گمانه زنی داغ داغ شد، همزمان با انتشار نام بازیکنان مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا تلفن بازیکنان به حالت مشغول درآمد تا اینکه برخی بازیکنان نظیر وریا غفوری موضوع را تلویحاً تأیید کردند تا نگرانی بزرگی به جامعه فوتبال تزریق شود.

البته برخی بازیکنان نظیر محسن کریمی و میلاد زکی پور با انتشار استوری مدعی شدند کرونا ندارند اما برای بازیکنانی که گرفتار این ویروس شدند آرزوی سلامتی کردند.

*سکوت مبهم

 احمد سعادتمند که در دقایق نخست ساعت کاری شنبه از این ماجرا خبردار شده بود بلافاصله همه معاونان و اعضای کادر فنی باشگاه را به دفتر خود فرا خواند تا مشخص شود ماجرا از چه قرار است، جلسه مذکور نزدیک به یک‌ساعت به طول انجامید اما هر یک از شرکت‌کنندگان در جلسه که از ساختمان باشگاه بیرون آمدند موضع‌گیری در این ارتباط را به عهده تیم پزشکی سپردند تا همه چیز کنترل شده به بیرون درز پیدا کند.

*سفر به عسلویه

دکتر نوروزی و ستوده پس از خروج از جلسه و ترک ساختمان باشگاه ابتلا به کرونای برخی بازیکنان و پرسنل باشگاه را تأیید کردند اما از هیچ کسی به صورت مشخص نام نبردند تا ابهام‌ها در این ارتباط بیشتر شود.

در این میان برخی مسئولان باشگاه استقلال از لغو سفر به جمع خبر دادند اما مسئولان سازمان لیگ خبر لغو بازی را رد کردند و تأکید کردند طبق برنامه این بازی انجام خواهد شد و چنانچه استقلال از سفر به جمع خودداری کند بازی ۳ بر صفر به سود تیم میزبان منظور خواهد شد.

*فولاد و سپاهان

همزمان با این اخبار سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان آمار بازیکنان و اعضای کادر فنی باشگاه که مبتلا به این ویروس شده بودند را ۱۶ نفر اعلام کرد و از سازمان لیگ خواست بازی این تیم را به دلیل شرایط ویژه به حالت تعلیق در بیاورد، آذری مدعی شد استقلال و فولاد خوزستان تنها باشگاه‌هایی نیستند که گرفتار این ویروس شدند. در همین حال از اصفهان و اردوگاه سپاهان هم خبرهایی منتشر شد که چهار بازیکن این تیم هم مبتلا به ویروس کرونا شدند اما به دلیل انجام تست مجدد هنوز این خبر منتشر نشده است!

*سازمان لیگ به دنبال گزارش‌های مکتوب

اما واکنش انفعالی مسئولان سازمان لیگ در نوع خود عجیب بود، مسئولان سازمان لیگ که زیر بار این اخبار نمی‌رفتند، توسط سهیل مهدی به باشگاه‌های استقلال و فولاد خوزستان اعلام کردند هر آنچه اتفاق افتاده را به صورت مکتوب به فدراسیون و سازمان لیگ اعلام کنند. سهیل مهدی در این رابطه گفت: ملاک ما اظهارنظر رسمی باشگاه‌هاست و براساس اخبار رسانه‌ها تصمیم گیری نمی‌کنیم از این رو اگر باشگاه‌ها مشکلی دارند این خبر را به صورت رسمی به ما اعلام کنند در غیر این صورت بازی‌ها طبق برنامه انجام خواهد شد.

* قانون ۲۵ درصد

زهره هراتیان، رئیس مرکز پزشکی فدراسیون فوتبال در واکنش به انتشار این اخبار در گفت و گو با رسانه‌ها اعلام کرد: بر اساس پروتکل‌های ابلاغی ابتدا باید مشخص شود واقعاً بازیکنان مذکور مبتلا به کرونا هستند یا خیر اگر این به این قطعیت برسیم بازیکنان یک تیم از حد مجاز (۲۵ درصد) بیشتر مبتلا به کرونا شدند موضوع قرار گرفتن در قرنطینه اعمال می‌شود و بازیکنان تیم آلوده به ویروس انجام خواهد شد در غیر این صورت بازیکن مذکور به قرنطینه می‌رود اما بازی‌های تیم مذکور طبق برنامه انجام خواهد شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استقلال ویروس کرونا انجام خواهد شد سازمان لیگ اعضای کادر باشگاه ها لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۰۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک فولاد آبی‌پوش شد

به گزارش “ورزش سه”، استقلال خوزستان که نیم فصل دوم با انگیزه دستیابی به امتیازات بقا کار را استارت زده و با کسب هشت امتیاز روند موفقی را طی دیدارهای اخیر دنبال کرده، اکنون در جدیدترین و البته آخرین اقدام نقل و انتقالاتی خود محمد آبشک را به خدمت گرفت.

محمد آبشک هافبک باتجربه و گیلانی که سابقه بازی در تیم‌های ملوان، مس کرمان، داماش گیلان و … را دارد، طی پنج فصل اخیر کار‌ را در فولاد خوزستان دنبال کرده بود و حتی در مقطعی موردتوجه پرسپوليس نیز قرار داشت و این انتقال اما به سرانجام نرسید. آبشک که بهترین دوران فوتبالی‌اش را زیر نظر جواد نکونام و در فولاد خوزستان پشت سر گذاشته بود، در پنجره زمستانی از این تیم جدا شد و اکنون به عنوان بازیکن آزاد به استقلال خوزستان منتقل شد.


سیروس پورموسوی امیدوار است با سود بردن از قدرت جنگندگی و تجربه این بازیکن در خط میانی تیمش، در ادامه فصل به شرایط مناسبی برای کسب نتیجه و دستیابی به امتیازات بقا دست یابد و باید دید محمد آبشک چه شرایطی با پیراهن آبی‌های خوزستانی به جا خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • شکست شاگردان ویسی در یک بازی تدارکاتی
  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال به خاطر پرسپولیس
  • مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال و انتقادات از لیست تیم ملی
  • محمد آبشک به استقلال خوزستان پیوست؛ رسمی
  • آبشک به استقلال خوزستان پیوست
  • هافبک فولاد آبی‌پوش شد
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال
  • ماشاریپوف: با استقلال حالم خوب است و مشکلی نیست