Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@23:56:45 GMT

آذری: این بساط را جمع کنید!

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۱۰۲۵

آذری: این بساط را جمع کنید!

دیرعامل باشگاه فولاد خوزستان نسبت به لغو نشدن دیدار این تیم مقابل نساجی واکنش تندی نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، سعید آذری در پیامی پیرامون مثبت شدن تست ۱۶ نفر از اعضای تیم فولاد خوزستان و بی‌توجهی به آنها انتقادات شدیدی مطرح کرد که متن آن را در زیر می‌خوانید:

 

«تا کی بایستی تبعیض را تحمل کنیم؟
در حالی که از صبح امروز(شنبه) تمام مکاتبات قانونی و مستند خود را به سازمان لیگ، فدراسیون پزشکی ورزشی و ایفمارک ارسال کرده بودیم، تیم ما را به جلسه فنی مسابقه بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


۱۶ مورد تست مثبت کرونا که بیش از ۲۵ درصد از کل تیم فولاد است، در تیم اثبات شده ولی گویی نه گوش شنوایی وجود دارد و نه چشم بینایی.
قهرمانان و کادر رهبری فولاد فشار روانی وحشتناکی را تحمل می‌کنند ولی یکی از مسؤولین ستاد کرونا هنوز اعلام نکرده فولاد باید به قرنطینه برود. جلوی این تبعیضات ناتمام را باید گرفت.
خجالت هم از روی برخی از ما خجالت می‌کشد! تمام کنید این بساط را.»

 

فولاد خوزستان سعید آذری (مدیرعامل) نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان سعید آذری مدیرعامل نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۱۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالله ویسی:همه من و کمالوند را می‌شناسند، بهتر است عوام‌فریبی نکند

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: دنیا من و فراز کمالوند را می‌شناسند و بهتر است پای تیمش بایستد و عوام‌فریبی نکند.

طرفداری | عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل مس رفسنجان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر حاضر شد.

عبدالله ویسی اظهار داشت:

امتیاز گرفتن در این بازی برای فولاد و مردم خوزستان و همینطور دو تیم دیگر خوزستان مهم و حساس است و امیدوارم با بازی شایسته و تماشاگرپسند امتیاز بگیریم و خودمان را جدول نگه داریم. متأسفانه هر سه تیم خوزستان اوضاع و احوال مناسبی ندارند و در شرایطی که باید همبستگی و اتحاد داشته باشیم یکی از تیم‌ها باید بیفتد. امیدوارم مردم خوزستان با فوتبال خوشحال باشند و ما هم بتوانیم آنها را خوشحال کنیم.

وی در مورد علت ضعف تیم‌های خوزستانی در فصل جاری تصریح کرد:

باید کالبدشکافی و کارشناسی شود. بزرگان خوزستان باید صحبت کنند و به نظر متحدی برسند. الان نمی‌توانم صحبت کنم، چون بازی داریم و شاید وارد حاشیه شویم. باید هم‌اندیشی شود و تفکرات خوبی پشت این قضیه باشد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ارزیابی‌اش از وضعیت تیم خود را اینطور بیان کرد:

دوباره فولاد را به من دادند و گفتید این تیم بیمار است. فولاد یک زمانی برای قهرمانی آسیا می‌جنگید. یک بار فولاد را به من دادند که پنجره نقل‌وانتقالاتی‌اش بسته بود و پنج شش بازیکن جدا شده بودند. در هفته چهارم اتفاقات ناگواری افتاد که زیبنده منِ خوزستانی و فولاد نبود. الان هم فولادی را به من دادند که برای نیفتادن می‌جنگد. از مسئولان خواهش می‌کنم نه تنها به فولاد بلکه به استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان کمک کنند تا اتفاقات ناگواری رقم نخورد. الان بحث باز کردن مسائل نیست و باید کمک کنیم تیم‌های خوزستانی بیشتر آسیب نبینند.

ویسی راجع به اینکه چه کسانی را مقصر شرایط فعلی فولاد می‌داند، گفت:

منِ مربی وقتی تیمی را قبول می‌کنم، باید گذشته را فراموش کنم و نباید سرمربی قبلی را زیر سؤال ببرم. سرمربی با تفکراتش تیم را می‌بندد. سال گذشته به آبادان رفتم و این تیم هشت امتیاز عقب بود. آن زمان به هیچ عنوان درباره سرمربی قبلی صحبت نکردم. الان هم زیبنده نیست صحبت کنم. باید کارشناسی شود که چرا وضعیت فولاد اینگونه است. برای فوتبال خوزستان زیبنده نیست که سه تیم خوزستانی پایین جدول باشند و مطمئناً یک تیم باید بیفتد. 

وی در واکنش به این سؤال که فراز کمالوند سرمربی صنعت نفت برخلاف او اعتقاد دارد این تیم در ابتدای فصل خوب بسته نشده است و او امروز می‌گوید نباید درباره مربیان قبلی صحبت شود، گفت:

صد درصد نتایج پای من نوشته می‌شود. الان راننده اتوبوسی هستم که شاید اتوبوس خراب بوده یا لاستیک خوبی نداشته باشد. من این مسئولیت را قبول کرده‌ام و باید پی این قضیه را به تنم بمالم. هیچ مربی قبلی مقصر نیست، هیچ مدیری مقصر نیست و اگر اتفاقات ناگواری بیفتد، صد درصد مقصرش ویسی است. خداگو با خداجو فرق ندارد، حقیقت نیز با هیاهو تفاوت دارد. عوام‌فریبی نکنیم و مردم را گول نزنیم. با تمام احترامی که برای همکارانم قائلم باید بگویم یا مسئولیت قبول نکنید یا داستان درست نکنید. وقتی به صنعت نفت رفتم شش بازیکن جدا شدند و هیچ بازیکنی اضافه نکردیم و در هشت هفته اتفاقات خوبی رقم خورد. از هفته یازدهم مشخص بود که می‌خواهم جدا شوم و دو ماه وقت داشتند و می‌توانستند تیم را ببندند. دیگر داستان درست نکنید. مردم خوزستان ساده هستند، ولی احمق نیستند. وقتی تیم را قبول کردید پایش بایستید و دیگر بهتر است عوام‌فریبی نکنید. دنیا من و کمالوند را می‌شناسند و دیگر صحبتی ندارم!

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • عبدالله ویسی:همه من و کمالوند را می‌شناسند، بهتر است عوام‌فریبی نکند
  • ویسی: دو بار فولاد بیمار را به من دادند
  • کنایه ویسی به کمالوند: مردم ساده هستند اما احمق نه!
  • ویسی:همه من و کمالوند را می‌شناسند، بهتر است عوام‌فریبی نکند
  • باز هم این تیم بیمار ایران را به من دادند | همه دنیا ما دو نفر را می‌شناسند
  • اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی
  • سرمربی قهرمان کم نمی‌آورد(عکس)
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال
  • جریمه سنگین باشگاه فولاد خوزستان 
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال