Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-29@12:58:09 GMT

تست مثبت استقلالی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۱۰۵۱

تست مثبت استقلالی‌ها

تست کرونای چند بازیکن تیم استقلال مثبت شد و این خبر یکی از مهم‌ترین خبرهای شبکه‌های اجتماعی شد بخصوص اینکه نام بازیکنان هم اعلام و مشخص شد که‌ وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، داریوش شجاعیان، مسعود ریگی و فرشید باقری به کرونا مبتلا شده‌اند.

طرفداران تیم استقلال از برگزاری لیگ در این شرایط انتقاد می‌کردند و خیلی‌ها هم از مقصر بودن تیم فولاد می‌نوشتند چون گفته می‌شود چند بازیکن این تیم هنگام بازی با استقلال مبتلا به کرونا بوده‌اند و این مسأله مخفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه‌ وریا غفوری با وجود ابتلا به کرونا در مقابل تیم سایپا بازی کرده بود مسأله دیگری بود که فوتبالی‌ها درباره‌اش می‌نوشتند: «‏سه بار خبر را خواندم و نفهمیدم یعنی وریا غفوری در بازی با سایپا مشکوک به کرونا بوده و بازی کرده؟ این یعنی چی؟ در مورد بیت سعید هم‌چنین  چیزی را شنیدم. یعنی برای مربیان ما بردن از مردن مهم‌تر است؟»، «وریا غفوری کرونا داشته بعد 90 دقیقه فیکس باکس کرده جلو سایپا»، «‏یه هفته دیگه لیگ ایران ادامه پیدا کنه کل ایران کرونا می‌گیرن»، «‏الان افشین پیروانی و انصاری فرد که انقدر پیگیر برگزاری لیگ بودن میان آمار کرونای استقلال و فولاد (ایضاً ماشین‌سازی و سایپا) رو گردن بگیرن؟»، «‏الگوی رعایت پروتکل‌های بهداشتی فقط بازیکنان فوتبال ما. یک هفته لیگ برتر برگزار شده تست کرونای ۲۴ نفر از اعضای تیم‌های فوتبال استقلال و فولاد مثبت اعلام شده. از مسافران بدون ماسک مترو این تعداد کرونایی بیرون نمی‌آد که از بازی دوتا تیم فوتبال تو یک استادیوم خالی بیرون اومده.»، «‏استقلال گفت وضعیت اهواز قرمزه، بهتره بریم زمین بی‌طرف. فولادیا گفتن ما از آلمان بهتر رعایت می‌کنیم. حالا دوران نهفتگی ویروس تموم شده و کل استقلال و فولاد کرونا گرفتن و نکونام گفته کرونا داریم، لیگ باید با همین جدول تموم بشه»، «‏۱۱تا بازیکن فولاد تو بازی با استقلال کرونا داشتن و حالا نصف تیم استقلال درگیر کرونا شدن. من که اصلاً غافلگیر نشدم...واقعاً انتظار داشتین لیگ بدون مشکل تموم بشه؟ تیم که به فنا رفت فقط امیدوارم بازیکنان بیماری‌شون خفیف باشه و برای خودشون مشکل جدی پیش نیاد»، «۱-نگرفتن پرواز چارتر و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی از سوی شرکت هواپیمایی و سکوت سازمان لیگ۲- لاپوشونی و پنهان کردن تست‌های مثبت کرونا از سوی باشگاه فولاد و نظارت نکردن سازمان لیگ۳- مثبت بودن تست ملی پوش سایپا و برگزاری بازی. سازمان لیگ تا کی میخواد پاسخگو نباشه!؟»، «‏طبق گزارش خبرگزاری فارس، مسعود ریگی و وریا غفوری با وجودی‌که علائم کرونا مثل تب و لرز رو داشتن در روزهای اخیر همراه تیم تمرین کردن و بازی هم کردن. به‌نظر شما این نشانه چیه؟»«مگه جواب تست استقلالی‌ها یک روز بعد از بازی با فولاد همه منفی نبود؟ چه جوری به اون بازی ربطش می‌دن؟»، «‏استقلال و فولاد یه جوری دارن تلفات کرونا میدن که سازمان بهداشت جهانی می‌تونه این دو تا باشگاه رو محل تکثیر کرونا اعلام کنه .»

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: استقلال و فولاد وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۱۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلالی ها به ارزش گذاری ۱.۸ هزار میلیارد تومانی ۵۱ ...

قدس ب نقل از بورس پرس ، اعلام ارزش واگذاری دو بلوک ۵۱ درصدی پرسپولیس و استقلال با حاشیه هایی همراه شده و هواداران استقلال در فضای مجازی با راه اندازی هشتگ واگذاری عادلانه اعتراض کرده اند تا این موضوع به ترند اول توییتر فارسی تبدیل شود!

بر اساس این گزارش، طبق برنامه اعلامی قرار است بلوک ۵۱ درصدی سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای چهارمین مرتبه، شنبه آینده و سه‌ شنبه ۲۱ فروردین به ارزش ۲.۱ و ۱.۸ هزار میلیارد تومان در فرابورس عرضه شود.

در این میان از قرار معلوم، بلوک پرسپولیس توسط بانک ملت و استقلال از سوی بانک تجارت خریداری خواهد شد ولی تا زمان انجام و قطعیت معامله، هیچ تضمیمی به این رویداد نیست!

بلوک مدیریتی پرسپولیس شامل بیش از 5 میلیارد و 362 میلیون سهم بوده که به صورت نقد یا نقد و اقساط روانه میز فروش فرابورس می شود. قیمت پایه هر سهم معادل قیمت تابلو در روز عرضه (معادل قیمت پایانی روز قبل از عرضه) به اضافه 110 درصد به شرط آنکه از 3.946 ریال کمتر نباشد ( در عرضه قبلی 5106 ریال) تعیین شده است. 

ارزش پایه این بلوک در عرضه قبلی و مربوط به 7 اسفند، بیش از 2.7 هزار میلیارد تومان و در چهارمین عرضه بیش از 2.1 هزار میلیارد تومان تعیین شده است. کارگزار عرضه کننده هم کارگزاری بانک ملی تعیین شده است.

همچنین بیش از ۵.۵ میلیارد سهم "استقلال" با قیمت پایه هر سهم معادل قیمت تابلوی فرابورس در روز عرضه به اضافه ۱۱۰ درصد به شرط آنکه از ۳۳۶۲ ریال کمتر نباشد و ارزش معامله معادل تعداد سهام قابل عرضه ضرب در قیمت پایه هر سهم به شرط آنکه از ۱.۸ هزار میلیارد تومان کمتر نباشد، روانه میز فروش خواهد شد که نسبت به عرضه قبلی تغییر قیمتی نداشت.

دیگر خبرها

  • آشتی‌کنان جواد نکونام با یک استقلالی
  • آشتی‌کنان خاص دو استقلالی در راه است
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها: مانع بزرگ برطرف شد!
  • خبر خوب برای جواد نکونام و استقلالی‌ها
  • مدعی‌ترین استقلالی، برای بازگشت به تیم ملی
  • گزارش تصویری از تمرین امروز استقلالی‌ها
  • محمد آبشک به استقلال خوزستان پیوست؛ رسمی
  • اعتراض استقلالی ها به ارزش گذاری ۱.۸ هزار میلیارد تومانی ۵۱ ...
  • عکس| پس از بیانیه جنجالی؛ قلعه‌نویی یک استقلالی را انتخاب کرد
  • صدای یک استقلالی هم بلند شد؛ این مدل بازی در شان تیم پرافتخار ما نیست