Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان لیگ جودو گفت: دوست نداشتیم لیگ‌های جودو کشور به این صورت به اتمام برسد، چرا که هدف و برنامه‌ریزی ما در خصوص این مسابقات چیز دیگری بود. - اخبار ورزشی -

سعید قمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص مشخص شدن سرنوشت رقابت‌های لیگ جودو اظهار داشت: روز گذشته جلسه‌ای با میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو در خصوص سرنوشت رقابت‌های لیگ برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوست نداشتیم لیگ‌های جودو کشور به این صورت به اتمام برسد، چرا که هدف و برنامه‌ریزی ما در خصوص این مسابقات چیز دیگری بود.

وی ادامه داد: از برگزاری لیگ امید تا المپیک به دنبال پشتوانه‌سازی بودیم، اما با توجه به شیوع ویروس کرونا  تصمیم به پایان مسابقات گرفتیم. هر چه صبر کردیم دیدیم این ویروس رفتنی نیست و حالا حالاها میهمان است. بر این اساس تصمیم گرفتیم مسابقات را در پایان هفته اول به اتمام برسانیم. پس از کشف واکسن یا دریافت مجوز فعالیت دوباره، مسابقات فصل جدید را شروع خواهیم کرد.

رئیس سازمان لیگ جودو خاطرنشان کرد: در این شرایط تلاش کردیم به گونه‌ای مسابقات را به پایان برسانیم تا از زحمات همه تیم‌ها با اهدای کاپ، جایزه، مدال و لوح از همه تیم‌ها تقدیر و تشکر کنیم. انتخاب داور نمونه، ورزشکار نمونه، مربی نمونه، ورزشکار اخلاق، تکنیکی‌ترین و جوانترین ورزشکار نیز مدنظر ما بود و حتی از اسپانسرها و حامیان مالی تیم‌ها به خاطر حضور در مسابقات تقدیر کردیم.

قمی در پاسخ به این سوال که تیم‌های شرکت کننده موافق معرفی تیم‌های برتر بودند، گفت: تابع قانون هستیم و در حال حاضر نیز ستاد مبارزه با ویروس کرونا تصمیم گیرنده است و نه تنها فعالیت رشته جودو ممنوع است، بلکه احتمالا در هفته آینده شاهد محدودیت‌های بیشتری خواهیم بود. قطعا تیم‌ها و ورزشکاران راضی نیستند و خود ما نیز رضایتی نداریم، اما چاره‌ای نداشتیم و سلامتی ورزشکاران برای ما از هر چیزی مهمتر است.

وی افزود: متاسفانه در حال حاضر تست ورزشکاران بسیاری از رشته‌ها مثبت شده و جودو نیز رشته تن به تن است که بسیاری از تکنیک‌های آن در خاک اجرا می‌شود. بر همین اساس اصلا ادامه مسابقات صلاح نبود و با توجه به عدم مجوز ستاد کرونا تصمیم به پایان مسابقات گرفتیم.

رئیس سازمان لیگ جودو در خصوص سرنوشت لیگ فصل آینده جودو عنوان کرد: باید ستاد مبارزه با کرونا در خصوص فعالیت‌های رشته جودو  مجوز صادر کند  و هر زمانی این مجوز صادر شد لیگ جدید را آغاز خواهیم کرد. به تیم‌ها نیز قول خواهیم داد برای فصل آینده تخفیف ویژه جهت ورودی قائل خواهیم شد.

تکلیف رقابت‌های لیگ جودو مشخص شد/ قهرمانی پاس خراسان رضوی در سوپر لیگ


انتهای پیام/

R1434/P/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط جودو ایران جودو بیشتر بخوانید... سرنوشت لیگ جودو ۱۴ تیر ماه مشخص می‌شود میراسماعیلی: شهادت شهود ایرانی، خوش رقصی برای بیگانگان است/ شرایط برای ادامه لیگ جودو مهیا نیست صالحی‌امیری: ویزر می‌رود، جودو می‌ماند/ رفتار ویزر سیاسی و انتقام‌جویانه است

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جودو ایران جودو جودو ایران جودو لیگ جودو تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۱۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار ناپایداری‌های جوی تا پایان هفته در کرمان

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از امروز بعدازظهر تا اواخر روز جمعه با فعالیت سامانه بارشی، رخداد ناپایداری‌های جوی در برخی مناطق موردانتظار است.

محمدامین دریافر در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا در کرمان، اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز پنج شنبه نهم فروردین، در برخی مناطق جنوبی وزش باد و گردوخاک را خواهیم داشت.

وی افزود: از امروز بعدازظهر تا اواخر روز جمعه با فعالیت سامانه بارشی، رخداد ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، رگبار باران و رعد و برق و بارش تگرگ در مناطق مستعد، بارش برف در ارتفاعات و وزش تندبادهای لحظه‌ای در مناطق مرکزی، جنوب غربی و برخی مناطق شمالی و غربی استان مورد انتظار است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه بیشینه بارش‌ها فردا در مناطق مرکزی و جنوب غربی خواهد بود، تصریح کرد: آب‌گرفتگی معابر، جاری شدن روان آب و طغیان رودخانه‌های فصلی در مناطق مذکور محتمل است.

وی ادامه داد: روز جمعه با وزش باد نسبتاً شدید در نوار شرقی استان، خیزش گرد و خاک و افزایش غلظت غبار و کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی در این مناطق مورد انتظار است.

دریافر با بیان اینکه طی روزهای شنبه و یکشنبه جوی نسبتاً آرام و پایدار در اغلب مناطق را خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: روز جمعه و صبح شنبه کاهش دما را خواهیم داشت؛ لذا احتمال خسارت به محصولات کشاورزی در برخی مناطق شمال و شمال غرب وجود دارد.

کد خبر 739921

دیگر خبرها

  • بوکس جاده ابریشم؛ پایان تلاش ملی پوشان ایران با ۴ نشان رنگارنگ
  • دهیاران برای توسعه پایدار در روستاهای دشتستان تلاش کنند
  • استمرار اجرای کلان پروژه‌های عمرانی و نهضت آسفالت در سنندج
  • مدیریت شهری به دنبال رفع مشکلات شهر و جلب رضایت شهروندان است
  • استمرار ناپایداری‌های جوی تا پایان هفته در کرمان
  • وضعیت بازار مسکن در سال جاری چگونه خواهد بود؟
  • اسکالونی: تنها جایگاه مسی و دی‌ماریا تضمین شده است
  • دعوت جودوکار کردستانی به اردوی نهایی تیم ملی
  • ولادیمیر پوتین: اوکراین هم‌دست تروریست‌هاست | ما می‌خواهیم بدانیم که دستور را چه کسی داده است
  • نیمه رمضان ؛ میلاد آینه تمام نمای کرامت