Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مایکروسافت استور سرانجام تاریخ عرضه عنوان بازسازی شده Crysis را اعلام کرد و همچنین تریلر آن را منتشر کرد. بر اساس اطلاعات منتشر شده به نظر می‌آید که تاریخ اعلام شده از آن چه پیش‌تر انتظار می‌رفت نزدیک‌تر است.

بازی کرایسیس قرار شده بود در تاریخ ۲۳ جولای، یعنی کمتر از یک ماه دیگر، به دنیای بازی‌ها عرضه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال درست پس از معرفی این عنوان کاربران در سراسر فضای مجازی ابراز نارضایتی کردند و این امر باعث شد تیم سازنده تاریخ اعلام شده را به روزی نامعلوم تغییر دهد. تریلر بازی بازسازی‌شده کرایسیس ابتدا در ماه آوریل پس از ایجاد کنجکاوی در بین کاربران عرضه شد، اما متأسفانه جزئیات زیادی را به نمایش در نیاورد.

در واقع تنها چیزی که در اولین تریلر به نمایش در آمد نمایی از شخصیت نوماد در جنگل بود. اما خوشبختانه ویدئو جدید از جزئیات بیشتری در خود برخوردار است. همان‌طور که مشخص است تمامی کاربران از نحوه بازی و گیم‌پلی این عنوان با خبرند چرا که ۱۳ سال پیش تجربه وقت گذراندن با این بازی را داشته‌اند. اما شرکت مایکروسافت سعی داشته بیشتر گرافیک عنوان بازی‌سازی شده کرایسیس را به نمایش در آورد و کاربران را از رشد گرافیکی با خبر سازد.

بیشتر بخوانید

عنوان Crysis ریمستر می‌شود گرافیک شگفت‌انگیز Crysis

بازیکنان و علاقه‌مندان سری بازی‌های کرایسیس امیدوارند شرکت سازنده این بار کنترل بازی را بهتر از قبل توسعه داده باشد. همچنین امکان دارد سازندگان این عنوان قابلیت‌ها و ویژگی‌ها از بازی‌های کرایسیس ۲ و کرایسیس ۳ را به اولین نسخه این سه‌گانه اضافه کرده باشند.

به هر حال نمایش گرافیک بازی به نظر بسیار لذت‌بخش و توسعه‌یافته می‌آید. یکی از دلایلی که عنوان بازسازی کرایسیس بسیار مورد توجه قرار گرفته آن است که این عنوان زمان عرضه ابتدایی اوج توسعه کارت‌های گرافیک را به نمایش گذاشته بود و تمامی طرفداران دنیای بازی را متحیر ساخته بود. با توجه به پیشینه بازی بسیاری از کاربران علاقه دارند تا این عنوان نیز راه نسخه اصلی را پیش بگیرد و گرافیکی شگفت‌آور را به نمایش بگذارد.

بسیاری از کاربران پس از انتشار اطلاعات درباره نسخه بازسازی شده و زمان عرضه این عنوان اقدام به خرید کارت گرافیک‌های جدید زده‌اند چرا که احتمال می‌رود شرکت سازنده تمایل به ارائه گرافیکی خارق‌العاده را داشته باشد. گفتنی است؛ زمان عرضه نسخه اصلی بسیاری از کاربران به دلیل قدرت گرافیکی بالا نتوانستند عنوان را به راحتی بر روی سیستم‌های خود اجرا کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی رایانه ای بازی Crysis

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۱۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش: ۸ نکته برای دوام بیشتر باتری ساعت هوشمند

ایتنا - علیرغم اینکه ساعت‌های هوشمند هر سال با ویژگی‌ها و قابلیت‌های جذاب‌تر عرضه می‌شوند، اما عمر باتری همچنان یک مشکل بزرگ است.
اگر شما هم از جمله کسانی هستید که از باتری ساعت هوشمندتان به سرعت تخلیه می‌شود، احتمالا اشتباهاتی وجود دارد که گاهی اوقات بدون توجه، مرتکب می‌شوید که ممکن است منجر به تخلیه زودهنگام باتری ساعت هوشمندتان می‌شود. 

به گزارش ایتنا، علیرغم اینکه ساعت‌های هوشمند هر سال با ویژگی‌ها و قابلیت‌های جذاب‌تر عرضه می‌شوند، اما عمر باتری همچنان یک مشکل بزرگ است. ساعت‌های هوشمند ممکن است در پایان یک روز پرمشغله یا زمانی که فراموش می‌کنید قبل از خروج از خانه آن را شارژ کنید، نگرانی در مورد باتری ایجاد کنند، اما نگران نباشید، نکاتی که در ادامه بذکر شده است به شما کمک می‌کند عمر باتری ساعت هوشمند خود را افزایش دهید. 

صفحه روشن: بیایید با چیزی شروع کنیم که ممکن است کم بحث‌برانگیز باشد، و آن اینکه نیازی نیست همیشه صفحه ساعت خود را روشن نگه دارید. در واقع، احتمالاً زیاد به صفحه ساعت هوشمند خود نگاه نمی‌کنید - یک نگاه سریع برای بررسی زمان تنها چند ثانیه طول می‌کشد. ساعت‌های هوشمند مدرن بسیار خوب تشخیص می‌دهند که چه زمانی بازوی خود را بالا می‌برید تا به ساعت خود نگاه کنید تا زمانی که صفحه روشن شود. در نتیجه نیازی به روشن بودن همیشگی صفحه نمایش ساعت هوشمند نیست.

روشنایی صفحه: درجه روشنایی صفحه ممکن است خیلی زیاد باشد، که منجر به تخلیه سریع‌تر باتری می‌شود. کاهش روشنایی صفحه نمایش به میزان قابل توجهی عمر باتری ساعت هوشمند شما را بهبود می‌بخشد. اگر ساعت هوشمند شما حالت روشنایی خودکار دارد، روشن ماندن آن می‌تواند با کاهش روشنایی در مواقعی که نیازی به آن نیست، باتری بیشتری ذخیره کند.
 
حالت «مزاحم نشوید»: اگر هنوز متوجه نشده‌اید، صفحه نمایش بزرگ‌ترین قاتل باتری در یک ساعت هوشمند است. بنابراین، محدود کردن مدت زمان روشن بودن صفحه نمایش باعث افزایش عمر باتری می‌شود. راه دیگری که می‌توانید این کار را انجام دهید این است که از روسن شدن برای هر اعلان غیرضروری صفحه جلوگیری کنید. به طور کلی بهتر است که برای برنامه‌های کم‌اهمیت‌تر، ارسال اعلان به ساعت خود را غیرفعال کنید. یک راه سریع برای انجام این کار زمانی که به عمر باتری اضافی نیاز دارید، استفاده از حالت Do Not Disturb است. فقط آن را روشن کنید و فقط اعلان موارد مهم دریافت کنید.

حالت کم مصرف: برای مواقعی که واقعاً نیاز دارید عمر باتری ساعت هوشمند خود را افزایش دهید، به حالت کم مصرف یا برخی از ویژگی‌هایی به نام «بهینه‌سازی باتری» بروید. این حالت‌ها بسته به مدل ساعت شما کمی متفاوت خواهند بود، اما به طور کلی مواردی مانند نمایشگر همیشه روشن، شیب تا بیدار شدن، برنامه‌های پس‌زمینه و GPS را غیرفعال می‌کنند.

آن را به یک ساعت صامت تبدیل کنید: برخی از ساعت های هوشمند دارای ویژگی صرفه جویی در باتری هستند که حالت کم مصرف را دور می‌زند. در گلکسی واچ سامسونگ، حالت Watch Only نامیده می‌شود، در حالی که ساعت‌های اپل قبلاً دارای ویژگی مشابهی به نام Power Reserve بودند.

به‌روزرسانی نرم‌افزار: به‌روز نگه داشتن نرم‌افزاری که ساعت هوشمند شما را اجرا می‌کند نه تنها ویژگی‌های جدیدی را اضافه می‌کند، بلکه منجر به بهبود باتری نیز می‌شود. سیستم عامل ساعت خود را به آخرین نسخه به‌روز کنید.

 
صفحه نمایش تیره‌تر: اگر ساعت هوشمند شما دارای صفحه نمایش OLED است، می توانید از صفحه ساعتی استفاده کنید که عمدتاً مشکی است تا عمر باتری قابل توجهی کاهش یابد. در نمایشگرهای OLED، پیکسل‌های سیاه روی صفحه خاموش می‌شوند و جلوه سیاه تیره و قدرتمندی به آن می‌دهند و در نتیجه باتری کمتری مصرف می‌کنند.

توقف اجرای برنامه‌ها: بسیاری از نکات دیگر مانند بستن برنامه‌های استفاده نشده و کاهش فرکانس پایش ضربان قلب وجود دارد که می‌تواند به افزایش عمر باتری کمک بیشتری کند. پس از تمام این تغییرات، اگر از عمر باتری ساعت خود راضی نیستید، به ساعت دیگری با باتری بزرگتر ارتقا دهید.

دیگر خبرها

  • عرضه چهارنمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!» با پخش از شبکه امید
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!»
  • تاخیر چند ساعته پرواز تهران - مشهد
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • شور ساحری در صحنه سیرک
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • آموزش: ۸ نکته برای دوام بیشتر باتری ساعت هوشمند