Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

یک متخصص بهداشت از ایالت فلوریدای آمریکا در برنامه‌ای تلویزیونی اعلام کرد این ایالت با سرعتی غیرقابل باور در مسیر نادرست مدیریت کرونا قدم برداشته است.

اخبار بین الملل-او تاکید کرد شهروندان هم مقررات را رعایت نمی‌کنند و این عاملی مهم در افزایش تعداد مبتلایان است. وی افزود: «درحال حاضر در بدترین و غم‌انگیزترین زمان ممکن از نظر شیوع کرونا به سر می‌بریم که البته از رفتار خودمان نشأت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

ایالت کالیفرنیا تنها در روز چهارشنبه بیش از ده هزار مبتلای جدید به ویروس کرونا را گزارش کرده و در کل تاکنون بیش از ۱۷۵ هزار مورد ابتلا در این منطقه اعلام شده است.

این در حالی است که فرماندار این ایالت گفته در بازگشایی‌های دوباره که به تازگی و پس از محدودیت‌های کرونایی صورت گرفته تجدید نظر نخواهد کرد و این روند ادامه‌دار خواهد بود. او همچنین مدعی شده مدیریت این ویروس را به خوبی انجام خواهد داد.

«ران دسنتیس» فرماندار ایالت فلوریدای آمریکا، روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: «ما از تصمیم خود عقب‌نشینی نمی‌کنیم و وقفه‌ای در بازگشایی مجدد پس از برداشتن محدودیت‌ها نخواهیم داشت. از نظر من از سرگیری فعالیت‌ها به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا منجر نمی‌شود.»

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آمریکا کرونا ویروس فرماندار مدیریت بحران ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۱۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از تغییر بخشی از مسیر‌های پایانه دولت‌آباد اتوبوس شهری به دلیل اقدامات عمرانی برای رفع فرونشست زمین در بخشی از خیابان شهید رجایی و رفع مشکل طی ساعات آینده خبر داد.

علی مزیدی مسیر مسدود شده را بخشی از خیابان ایرانشهر از چهاراه ایرانشهر تا میدان شهید بهشتی عنوان کرد و افزود: از این رو روال حرکت اتوبوس‌های مسیر شماره ۵۵ که از پایانه دولت آباد حرکت کرده و بعد از طی خیابان کاشانی به پایانه جانباز می‌رسند، تغییر کرد.

وی همچنین از تغییر حرکت مسیر ۳۳ از پایانه دولت آباد و خیابان مهدی و مسیر ۲۳ از پایانه دولت آباد به خیابان امام، خیابان مهدی و خیابان مسکن و شهرسازی خبر داد و خواستار صبوری شهروندان تا زمان مرمت مسیر مزبور و استفاده از خطوط جایگزین شد.

مدیر روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد مسیر‌های جایگزین تردد را خیابان شهید مطهری، میدان آزادی، خیابان فرخی معرفی کرد و افزود: مسیر به زودی بازگشایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • واکنش ضرغامی به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس/ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: این که گفته می‌شود سفر از سبد خانوار حذف شده حتما نادرست است و همان چیزی است که دشمن می‌خواهد
  • سخنگوی وزارت خارجه: مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن در خصوص میدان آرش را مردود است/ این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند/ به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب کند
  • هشدار جدی به مردم در استان یزد/ خطرغرق شدن در مسیر های بارانی
  • سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست
  • تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد
  • وزیر کشور: با مأموریت‌های چندگانه در حال فتح قله‌ها هستیم
  • لغزندگی تمام معابر و جاده‌های استان البرز‌
  • ایران در مسیر بی اثرسازی تحریم‌ها درحال حرکت است
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه