Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:14:48 GMT

چین کانادا را به دخالت در امور داخلی خود متهم کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۱۴۲۰

چین کانادا را به دخالت در امور داخلی خود متهم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، سفارت چین در اتاوا اظهارات کانادا در مورد قانون امنیت ملی هنگ کنگ را دخالت در امور داخلی این کشور اعلام کرد.

در بیانیه سفارت چین آمده است: برخی کشورهای غربی از جمله کانادا به بهانه حقوق بشر در امور هنگ‌کنگ دخالت کرده‌اند که این امر ناقض قوانین بین‌المللی و استانداردهای روابط بین‌المللی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه می افزاید: قانون امنیت ملی هنگ‌کنگ، امنیت را در این منطقه حفظ می‌کند اما کانادا با این اقداماتش در امور داخلی چین دخالت کرده است.

کانادا روز شنبه در اعتراض به تصویب قانون امنیت ملی هنگ‌کنگ، پیمان خود با این منطقه در زمینه استرداد مجرمان را تعلیق کرد.

کانادا همچنین صادرات تجهیزات نظامی حساس را به هنگ‌کنگ متوقف نمود.

کد خبر 4965930

منبع: مهر

کلیدواژه: چین کانادا هنگ کنگ ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی عراق دونالد ترامپ ویروس کرونا ایران عربستان سعودی لبنان روسیه فلسطین سوریه افغانستان ترکیه الحاق کرانه باختری هنگ کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۱۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به ترقه بازی امروز در اصفهان

ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، ساعاتی پس از حوادث امروز اصفهان، در توییتر واکنش نشان داد.

سرویس جهان مشرق - ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم به عنوان اولین مقام رسمی این رژیم، به حوادث امروز صبح اصفهان که منتسب به رژیم صهیونیستی است واکنش نشان داد. وی در توییت خود نوشت: ضعیف!

وی اولین مقام رسمی صهیونیست است که به حوادث صبح امروز اصفهان واکنش نشان داده است. دولت رژیم صهیونیستی و مقامات این رژیم تاکنون از اظهار نظر رسمی در رابطه با حوادث امروز هیچ اظهار نظری نداشته اند.

دیگر خبرها

  • عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ارومیه دستگیر شد
  • درگیری‌های لفظی میان مقامات صهیونیست درباره ریزپرنده‌ها
  • برادرکُشی با اسلحه شکاری!
  • کنایه وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به ترقه بازی امروز در اصفهان
  • پیشنهاد دهشتناک و ضد انسانی وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در مورد اسرا فلسطینی
  • برادر کشی در فارس
  • فیلم| هاشمی‌نسب: میثاقی به جای دخالت در تیم ما در برنامه‌ها از حقِ تیم‌ها دفاع کند
  • چه شد که ون‌ها برگشتند؟
  • کشف دو خودروی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در البرز
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟