Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@23:07:53 GMT

شهرام عبدلی و محمد فیلی مهمان شبکه «شما» می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۱۵۲۱

شهرام عبدلی و محمد فیلی مهمان شبکه «شما» می‌شوند

برنامه تلویزیونی «در جریان باش» با موضوعات مربوط به فعالیت های شرکت توزیع نیروی برق تهران و صرفه‌جویی در مصرف انرژی، طی هفته جاری از شبکه شما پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، این برنامه تلویزیونی در دومین هفته به موضوعاتی همچون حذف قبض برق و پیامکی شدن قبوض، تولید برق و سختی‌های آن، برق دزدی یا استفاده غیر قانونی و مصرف بیش از اندازه انرژی برق، روی آنتن شبکه «شما» می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرام عبدلی و محمد فیلی از بازیگران سینما و تلویزیون، مهمانان برنامه این هفته خواهند بود.
علاوه بر گفت‌وگو با مهمانان، آیتم‌هایی همچون گزارش مردمی، عملیات 121 پرسنل شرکت برق، استندآپ کمدی و نمایش هم در قالب این برنامه پخش می‌شود.

محمدرضا قلمبر و مهبد قناعت‌پیشه از مجریان باسابقه رادیو برای نخستین بار در یک برنامه تلویزیونی به اجرای «در جریان باش» می‌پردازند همچنین گزارش‌های مردمی با حضور محسن حاجیلو از گزارشگران با سابقه تلویزیون تهیه می‌شود.

مجموعه برنامه ترکیبی «در جریان باش» با محوریت اصلاح الگوی مصرف برق در 30 قسمت 30 دقیقه‌ای در شبکه تلویزیونی «شما» و با مشارکت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ تولید می‌شود و روزهای زوج و پنجشنبه‌ها ساعت 20 روی آنتن می رود.
مصطفی علمی فرد تهیه‌کنندگی این برنامه را بر عهده دارد.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی تلویزیون مصرف انرژی شبکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۱۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارآفرین اردبیلی مهمان برنامه «کار خونه»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این قسمت روایت داستان زندگی پرفراز و نشیب ربابه صدقی ساکن روستای ازمار از توابع شهرستان گرمی استان اردبیل است، که توانسته با توجه به ظرفیت‌ها و فضا‌های موجود در زادگاهش و راه اندازی کسب کار، باعث ایجاد اشتغالزایی برای خود و همه اعضای خانواده‌اش در حیطه پرورش بوقلمون شود.

در این قسمت از برنامه «کار خونه»علیرضا حسین نژاد (مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل) ضمن بازدید از طرح اشتغالزایی این کارآفرین، درباره بررسی راهکار‌های ساماندهی و حمایتی از مشاغل خانگی کمیته امداد گفتگو می‌کند.

هدف از ساخت مستند «کار خونه» حمایت از مشاغل خانگیست که به عنوان کسب و کاردر جهت ایجاد درآمد در خانواده، نقش مهمی ایفا می‌کنند.

این مستند به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر کریمی و کارگردانی رضا داستانی ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه دو سیما پخش می شود.

 

دیگر خبرها

  • گزارش زنده: فولاد ۰-۰ مس رفسنجان
  • اعلام برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا
  • «زندگی به شرط خنده»، در راه شبکه آی‌فیلم
  • گزارش زنده: پیکان 0 - 0 هوادار
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در مهریز
  • خبر‌های رسانه - ۳۰ فروردین
  • اکران برنامه تلویزیونی سر سفره خدا با ضبط جدید
  • لازم است تلویزیون در طول سال کنار کتاب باشد نه چند روز خاص!
  • معرفی ظرفیت‌های گردشگری کرمان در شبکه‌های تلویزیونی روسیه
  • کارآفرین اردبیلی مهمان برنامه «کار خونه»