Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

بابک مهشید فر، با عنوان این مطلب که سرماخوردگی در فصول گرم سال هم اتفاق می افتد،گفت: علت سرماخوردگی، کاهش دما نیست. بلکه دلیل آن، تهویه نامناسب است.

به گزارش مهر این متخصص طب اورژانس، افزود: تهویه نامناسب در مکان های بسته، باعث می شود بازدم افراد باعث بیماری شود.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران، در خصوص تاثیر گرما بر کاهش بیماری کووید ۱۹، گفت: تحقیقات نشان می دهد که افزایش دما تاثیری در کاهش این بیماری ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهشیدفر ادامه داد: آنچه باعث پیشگیری از انتقال ویروس می شود، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی است.

این متخصص طب اورژانس، بر ضرورت استفاده از ماسک در فضاهای بسته و محیط هایی که تجمع زیاد است، تاکید کرد و گفت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و همچنین استفاده از تهویه مناسب در محیط های بسته، می تواند از انتقال بیماری جلوگیری کند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: علت سرماخوردگی علوم پزشکی ایران بیماری کووید ۱۹ صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۱۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوا در کرمانشاه/موجی کم رطوبت به کرمانشاه وارد می‌شود

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، امروز (سه شنبه) بارشی برای سطح استان نداشتیم.

وی افزود: اما در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، علاوه بر افزایش ابر و در بعضی ساعات وزش باد، ممکن است شاهد رگبارهای موقت و پراکنده‌ای از باران، بویژه در مناطق غربی و شمالی استان باشیم.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: به دنبال این وضعیت، در روزهای جمعه و شنبه، جوی نسبتاً آرام و بدون بارش در منطقه حاکم می‌گردد.

وی ادامه داد: در روزهای یکشنبه و دوشنبه (روز طبیعت) با عبور موجی کم رطوبت، مجدداً شرایط برای وقوع رگبارهای بهاری در سطح استان فراهم خواهد شد.

به گفته زورآوند تا شنبه هفته آینده، متوسط دمای هوا در غالب نقاط، به آرامی افزایش می‌یابد.

کد خبر 6063328

دیگر خبرها

  • نظارت پلیس در جاده‌های استان ایلام افزایش می یابد
  • فصل آخر زندگی حمیدرضا صدر
  • تا چند روز آینده زنجان بارشی در زنجان رخ نمی‌دهد
  • چگونه لپ تاپ گیمینگ خود را خنک نگه داریم؟
  • افزایش دمای هوا در کرمانشاه/موجی کم‌رطوبت به کرمانشاه وارد می‌شود
  • افزایش دمای هوا در کرمانشاه/موجی کم رطوبت به کرمانشاه وارد می‌شود
  • رشد مصرف بنزین در روزهای نخست سال ۱۴۰۳ در منطقه اردبیل
  • جوانی پوست شما با این خوراکی‌ها حفظ می‌شود
  • هوای مناطق مرزی غبارآلود می شود
  • آماری جالب از کیفیت هوای سال ۱۴۰۲ تهران | روزهای آلوده سال گذشته ۱۴ درصد کاهش یافته بود