Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با حجت الاسلام محمد صدوقی مسئول خانه فرهنگ صدوقی یزد دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « حجت الاسلام مظفر سالاری» روز گذشته در دیدار با مسئول خانه فرهنگ صدوقی یزد با اشاره به اقدامات ارزنده خاندان صدوقی و به ویژه شهید صدوقی در یزد گفت: استان یزد از وجود این خاندان به خوبی بهره برده است و افرادی همچون شهید صدوقی و مرحوم حجت الاسلام صدوقی به عنوان افرادی ارزشمند و فرهنگی در تاریخ این استان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: هدف ما از فعالیت های فرهنگی در ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور و استان، انجام فعالیت های مسجد محوری است که امیدواریم بتوانیم با خانه فرهنگ صدوقی به خوبی در این مسیر حرکت کنیم.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: با توجه به اقدامات فرهنگی خانه فرهنگ صدوقی در استان امیدواریم بتوانیم از حمایت ها و اقدامات این نهاد فرهنگی به خوبی استفاده کنیم.

حجت الاسلام محمد صدوقی نیز در این نشست ضمن گرامیداشت روز قلم گفت: حجت الاسلام سالاری به عنوان یکی از نویسندگان مطرح استانی و کشوری است که توانسته اند به خوبی داستان های خود را به جامعه معرفی کنند.

وی بیان کرد: کانون های مساجد استان یزد می تواند منشا خدمات خوب فرهنگی در استان شود که امیدواریم بتوانیم با همکاری در این مسیر حرکت کنیم.

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد شبستان یزد ستاد هماهنگی کانون های مساجد خانه فرهنگ صدوقی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۱۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین خانه شهید در تهران افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ تهران با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی در جامعه و ابعاد فرهنگ و تأثیر آن گفت: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و تحقق مسائل فرهنگی، با استناد به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) ضرورت امروز جامعه است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و حفظ نام شهدا در بین مردم و به ویژه نسل جوان افزود: وظیفه داریم ایثارگری‌های شهدای این نظام و انقلاب را برای نسل‌های جدید متجلی کنیم و اجازه ندهیم فرهنگ منحط غرب جای ارزش‌های ناب اسلامی را بگیرد.

شیری با ابراز خرسندی از افتتاح این مجموعه در قدیمی ترین محله شهر تهران افزود: افتتاح خانه شهید بی شک منشأ خیرات بیشماری برای شهروندان خواهد شد و طبق پیش بینی‌های انجام شده علاوه بر خدمات اجتماعی- فرهنگی، خدمات پزشکی نیز به همت همرزمان شهدا به شهروندان ارائه خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۵ تهران در این مراسم اضافه کرد: افتتاح خانه‌های شهید علاوه بر خدمت رسانی، سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان شهروندان خواهد شد همچنین پایگاهی برای نسل نوجوان و جوان است تا بیشتر با رشادت‌ها و جان فشانی‌های این نسل آشنا شوند.

دومین خانه شهید در ۳ طبقه به متراژ ۱۲۰ متر به منظور ارائه خدمات اجتماعی، فرهنگی و پزشکی در خیابان ۱۷ شهریور، خیابان شهید رضایی (منصور) افتتاح شد.

کد خبر 6080918 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • مساجد خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی هستند
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در محلات اردبیل ایجاد می‌شود
  • لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • دومین خانه شهید در تهران افتتاح شد