Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماریا خویش دوست روز یکشنبه اعلام کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت حفظ معیشت و اقتصاد خانواده‌ها کسبه و اصناف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانع از تعطیلی محل کسب خود شوند.

وی افزود: در ایام بیماری کرونا بسیاری از بازاریان و کسبه با بازرسان شبکه بهداشت و درمان همکاری و تعامل بسیار خوبی داشتند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به سلامت خود و شهروندان کمک کردند که جای تقدیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خویش دوست اضافه کرد: توجه به سلامت مردم در اولویت برنامه ریزی‌ها قرار دارد و اصنافی که با وجود صدور اخطاریه‌های قبلی و آموزش کارشناسان بهداشت محیط، پروتکل‌های بهداشتی را برای خود و مراجعان رعایت نکنند و سلامت شهروندان را به خطر بیندازند، تعطیل خواهند شد.

وی بیان کرد: در صورتی که اصناف و واحدهای بازگشایی شده، اصول و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، محدودیت‌های قبلی آنها به سرعت و بدون کم و کاست باز خواهد گشت و این صنف‌ها با تعطیلی تا اواخر تیرماه مواجه خواهند شد و از ادامه فعالیت آنها طبق ماده ۱۳ قانون اساسی جلوگیری بعمل خواهد آمد. 

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان اظهار داشت: هم اکنون شرایط بیماری در شهرستان وضعیت خوبی ندارد و شهروندان با انتخاب رفتار صحیح از جمله استفاده از ماسک، حفظ فاصله فیزیکی و رعایت بهداشت فردی می‌توانند کادر بهداشت و درمان را در این روزهای سخت و طاقت فرسا یاری کرده و بار بیمارستان‌ها را کاهش  داده و از مرگ و میر جلوگیری کنند.

خویش دوست تاکید کرد: با توجه با هماهنگی‌های کتبی انجام گرفته با رئیس اتاق اصناف نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، با متخلفان طبق ضوابط برخورد خواهد شد و هیچ بهانه‌ای قابل قبول نیست.

برچسب‌ها ویروس کرونا دشتستان اصناف بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دشتستان اصناف بهداشت و سلامت ویروس کرونا دشتستان اصناف بهداشت و سلامت پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۲۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الزام اصناف ورامین به رعایت عفاف و حجاب در محل کسب

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شیرکوند صبح دوشنبه همزمان با آغاز طرح عفاف و حجاب در سراسر کشور، در جلسه هماهنگی اعضای هیئت مدیره اتاق اصناف ورامین با سرهنگ براتی رئیس پلیس اماکن جنوب شرق استان تهران در محل سالن جلسات اتاق اصناف برگزار شد، از آمادگی اصناف و بازاریان در جهت اجرای کامل طرح عفاف و حجاب خبر داد.

وی افزود: موضوع عفاف و حجاب همواره برای مردم ایران بالاخص مردم ورامین و جامعه مؤمن و انقلابی بازاری این شهرستان حائز اهمیت بوده است.

سرپرست اتاق اصناف ورامین در ادامه ضمنِ دعوتِ صنوف و کسبه به رعایت هنجارهای دینی و اخلاقی گفت: با هرگونه اَعمالِ ناهنجار و ضدِ ارزش هایِ جامعه که توسطِ افرادی معدود و هنجارگریز صورت می‌گیرد برابر دستور العمل ابلاغی از سوی اتاق اصناف ایران و پلیس اماکن با جدیت برخورد خواهد شد.

کد خبر 6078716

دیگر خبرها

  • معدوم ۱۲ تن مواد غذایی فاسد در طرح نوروزی غرب خراسان
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف همکار با عوامل زباله گردی
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • کشف بیش از ۴۰ تن مواد غذایی فاسد در همدان 
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • با فروشندگان متخلف گوشت قرمز برخورد قانونی می‌شود
  • عدم رعایت قوانین صنفی چهار کافه بازی را در مشهد بست
  • الزام اصناف ورامین به رعایت عفاف و حجاب در محل کسب