Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@05:05:01 GMT

نویر: سه‌گانه را می خواهیم

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۲۰۷۸

نویر: سه‌گانه را می خواهیم

سنگربان بایرن مونیخ بعد از قهرمانی در جام حذفی آلمان گفت که او و هم تیمی هایش به دنبال کسب سه گانه هستند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، بایرن مونیخ با شکست ۴ بر ۲ لورکوزن در فینال جام حذفی آلمان جام قهرمانی را بالای سر برد.

بایرن با فلیک در فصل جاری دو جام به دست آورده است و این شانس را دارد که برای دومین بار در تاریخ خود با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا سه گانه را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مانوئل نویر سنگربان بایرن بعد از قهرمانی در جام حذفی گفت: عملکرد ما در فصل جاری بسیار خوب بوده است. بسیار خوشحالیم که در فینال هم با شایستگی قهرمان شدیم. الان زمان استراحت است و بعد از آن خود را آماده لیگ قهرمانان اروپا خواهیم کرد. به دنبال کسب سه گانه در فصل جاری هستیم.

بایرن در دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با ۳ گل چلسی را در هم کوبید تا شانس بالایی برای صعود به جمع هشت تیم داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مانوئل نویر سه گانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۲۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس کورس قهرمانی این فصل سری A را خیلی زود به اینتر باخت. آنها اکنون در رده سوم جدول برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا رقابت خواهند کرد.

ماسیمیلیانو آلگری در هفته‌های اخیر با انتقادات زیادی مواجه شده است، چراکه بسیاری از هواداران و حتی رسانه‌ها معتقدند که یوونتوس با این بازیکنان توانایی رقابت برای قهرمانی را دارد.

جونتولی که در این فصل بارها از آلگری حمایت کرده، در مصاحبه جدیدش دیدگاه باشگاه در مورد آینده مربی ایتالیایی را اعلام کرد. او گفت:«هدف ما در شروع فصل بسیار روشن بود. می‌خواستیم به لیگ قهرمانان بازگردیم و روی کوپا ایتالیا تمرکز کنیم. کسی انتظار قهرمانی و یا رقابت نزدیک برای آن را نداشت.

آینده آلگری موضوعی است که سوالات زیادی پیرامون آن وجود دارد. در پایان فصل با او مذاکره خواهیم کرد. ابتدا باید ببینیم دو طرف علاقه‌ای به ادامه همکاری دارند یا خیر و سپس در مورد نقل و انتقالات و برنامه‌های دیگر صحبت خواهیم کرد.

مطمئنا رویای اسکودتو را هم داشتیم و بازیکنان برای آن تلاش زیادی کردند اما در این راه افت کردیم و اشتباهات داوری به ضرر ما هم تاثیرگذار بودند.»

دیگر خبرها

  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • تماس رتکلیف با توخل برای حضور در منچستریونایتد
  • پلی به گذشته؛ کامبک بایرن مونیخ مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا (21 آوریل 2015) / فیلم
  • کیلیان امباپه، سه‌گانه و آدیوس پاریس!
  • کامبک دیدنی و پیروزی 6-1 بایرن مونیخ مقابل پورتو (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 2015) / فیلم