Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس آموزش‌و‌پرورش ابهر با بیان اینکه هیچ امیدی به افتتاح مدرسه فاطمه‌الزهرا(س) در سال تحصیلی جدید نیست، گفت: به احتمال قوی این پروژه پس از ۱۴ سال در مهرماه سال ۱۴۰۰ افتتاح شود. - اخبار استانها -

عباس عزیزخانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در زنجان، با اشاره به این که کلنگ احداث پروژه فاطمه‌الزهرا شهرستان ابهر در سال 86 با همت مسئولان وقت به‌زمین زده شده است؛ اظهار داشت: اسکلت پروژه در همان سال‌های ابتدایی با اعتبارات دولتی اجرا شد و با پیشرفت فیزیکی 40 درصدی به دلیل عدم تخصیص اعتبار به حالت راکد در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پروژه 18 کلاسه بیش از 12 سال بلاتکلیف و نیمه‌کاره رها شده بود اما از سال گذشته با تلاش‌های انجام گرفته اعتباراتی در حال تخصیص به پروژه مذکور است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر با بیان این‌که در سال 98 مبلغ 500 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی به پروژه مذکور اختصاص یافت، عنوان کرد: حجم کاری پروژه بالا است و اعتبار تخصیص یافته بسیار اندک است و نمی‌تواند کارگشا در این زمینه باشد.

روند صعودی کرونا در استان زنجان / 100 نفر از ‌پرستاران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اندگزارش| کفش هیدج گرفتار گرداب بی‌تدبیری مسئولان / حمایت از تولید فقط در حد شعارگزارش| بی‌تدبیری مسئولان زنجان این‌بار کمر فروشندگان صنایع دستی را خم کرد / بازار فروش رونقی ندارد

وی ادامه داد: در سال جاری یک میلیارد‌ و 540 میلیون تومان از محل فروش املاک مازاد آموزش‌و‌پرورش در شهرستان ابهر  و 870 میلیون تومان دیگر از طریق محل اعتبارات استانی به پروژه فاطمه‌الزهرا ابهر اختصاص یافت که البته این اعتبارات برای ادامه پروژه مذکور استفاده خواهد شد.

به گفته عزیز‌خانی، اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان  با شرکت پیمانکار قرارداد منعقد کرده است و ادامه کار بعد از گذشت بیش از یک دهه در حال انجام است و بیش از یک ماه است که اقدامات جدید کلید خورده و پیمانکار به سرعت در حال احداث و تکمیل پروژه است.

این مسئول خاطرنشان کرد: با وجود جذب حدود 3 میلیارد تومان اعتبارات هم این پروژه نمی‌تواند تکمیل شود چرا که افزایش قیمت‌ها و تورم همواره سبب می‌شود تا مبالغ برنامه‌ریزی شده نتوانند پاسخگوی تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شود.

 مهر 1400 دانش‌آموزان سرکلاس این مدرسه حاضر می‌شوند

وی افزود: به دلیل زمان محدود امکان افتتاح پروژه در مهرماه سال جاری امکان‌پذیر نیست ولی  امیدواریم با تخصیص اعتبارات بیشتر، این پروژه را بتوانیم تا مهرماه سال 1400 افتتاح کنیم.

عزیزخانی در بخش دیگر با بیان این که تمام 200 مدرسه موجود در شهرستان ابهر به صورت میدانی مورد بازدید قرار گرفته است، تصریح کرد: 15 درصد از فضا‌های آموزشی به شدت نیازمند بازسازی هستند که اگر کار بازسازی انجام شود قسمت عظیم مشکلات مدارس در ابهر مرتفع می‌‌شود.

وی در ادامه گریزی به دیگر پروژه‌های نیمه تمام آموزش و پرورش در شهرستان ابهر زد و افزود: با تمام کمبود‌های اعتباری، در شهرستان ابهر شش پروژه با اعتبار 14 میلیارد تومان در ادامه روند احداث قرار دارند و اصلی‌ترین طرح، پروژه 18 کلاسه فاطمه‌الزهرا شهرستان ابهر است اما پروژه شش کلاسه روستای ارهان، پروژه خیّرساز هنرستان بهبهانی در صائین قلعه، پروژه خیّرساز دبستان مطهری در گلشهر ابهر و پروژه دبستان روستای کبود چشمه نیز در دست اجرا در شهرستان قرار دارد که بیشتر آنها تا مهر ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند.

انتهای پیام/ی

R7707/P/S6,59/CT1 بیشتر بخوانید... گزارش| کفش هیدج گرفتار گرداب بی‌تدبیری مسئولان / حمایت از تولید فقط در حد شعار

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان ابهر آموزش و پرورش فاطمه الزهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۲۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پروژه روشنایی ناژوان با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان از بهره‌برداری پروژه روشنایی ناژوان حدفاصل میدان باغبان تا جاده سلامت شماره یک با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال خبر داد.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به درخواست شهروندان مبنی بر تأمین روشنایی مسیر دسترسی میدان باغبان (ابتدای خیابان الفت از سمت میدان سهروردی) به جاده سلامت شماره یک و سه (حاشیه جنوبی زاینده‌رود)، بهره‌برداری از پروژه روشنایی ناژوان حدفاصل میدان باغبان تا جاده سلامت شماره یک در دستور کار واحد بهینه‌سازی، نگهداری و تعمیراتِ اداره خدمات شهری مدیریت ناژوان قرار گرفت.

وی افزود: این پروژه شامگاه ششم فروردین سال جاری همزمان با شب ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) به بهره‌برداری رسید و با تأمین روشنایی مورد نیاز بر اساس استانداردهای فنی، درخواست شهروندان اجابت شد.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: پروژه روشنایی ناژوان با اجرای ۴۵۰ متر طول حفاری، کابل‌کشی و نصب ۱۴ عدد فونداسیون و پایه شش متریِ دوطرفه، ۱۴ پروژکتور ۷۰ وات و LED ۱۴ عدد پروژکتور ۱۰۰ وات LED ضمن در نظر گرفتن شرایط بهینه مصرف برق و انرژی، با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

قائلی تاکید کرد: مسیر مذکور روشنایی نداشت، از این‌رو با اجرای این پروژه امنیت تردد استفاده کنندگان از مسیر مذکور به‌طول حدود ۵۰۰ متر طول و عرض ۱۶ متر بالغ بر ۸۰۰۰ متر مربع از عرصه تأمین شد.

وی گفت: اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌ها با تلاش و همت بی‌وقفه همکارانم در مدیریت این مجموعه ادامه دارد و خبرهای خوب اتمام پروژه‌ها به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

کد خبر 739518

دیگر خبرها

  • حل و فصل یکی از گره‌های ترافیکی مشهد با افتتاح پروژه تعریض پل دهرود
  • بهره برداری از ارتقا شبکه بیتروان پیرسلمان
  • ۴۲۴ پروژه آموزشی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید
  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد
  • انجام بیش از ۲۷۰ پروژه انکشافی در پروان
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • ◄ کدام مسیرهای ریلی امسال به بهره برداری می رسد؟
  • بهره‌برداری از پروژه روشنایی ناژوان با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار