Web Analytics Made Easy - Statcounter

 نادیگدا بوشویوا همراه مادر پیرش در یک خانه دورافتاده و به هم ریخته، همراه با تعداد زیادی گربه زندگی می‌کردند. نادیگدا در این خانه بدون برق و آب از سن شانزده سالگی زندگی می‌کند. مادرش او را از دنیای بیرون ترسانده بود: همه چیز آن بیرون خطرناک است!

از آن موقع تاکنون، این دختر ۴۲ ساله روستای آروینسکی در غرب روسیه را ترک نکرده تا همین اواخر که مادرش به بیمارستان برده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای محلی روستا، آقای واسیلی تووانوف می‌گوید: خانم تاتیانا، دخترش را بعد از پایان تحصیلات در خانه محبوس کرد و به او اجازه کار کردن و یا ادامه زندگی به شکل طبیعی را به مدت ۲۶ سال نداد.


نادیگدا می‌گوید کم کم به این شرایط عادت کرد و تمایلش به حضور در جامعه کم شد. این اوضاع بعد از بازنشستگی تاتیانا وخیم‌تر شد و آن دو حتی نخواستند از مزایای خدمات اجتماعی برخوردار شوند.

وقتی تاتیانا بیمار شد، دختر تصمیم گرفت جان مادرش را نجات بدهد و همین انگیزه قوی او را به بیرون از خانه کشاند و او به دفتر روستا رفت و به آن‌ها اطلاع داد که مادرش بیمار است و خانه‌شان پر از موش و گربه می‌باشد و آن دو روی همان رختخواب پر از جانور می‌خوابند.

این دخنر می‌گوید از سال ۲۰۰۶ تا کنون حمام نرفته است و همانطور که در عکس پیداست موهایش کاملاً به هم گره خورده و توده‌ای آلوده شده‌اند و به این راحتی‌ها به حالت اول باز نخواهند گشت.
   

نادیگدا می‌گوید: زندگی‌ام از زندگی گربه‌ها بدتر بود، گربه‌ها حقوق بیشتری دارند، که از آن هم بی‌بهره بودم، مثل یک مرده متحرک بودم. او افزود: من به یک شغل و به یک پاسپورت نیاز دارم.

مسئول دفتر روستا می‌گوید وقتی نادیگدا به دفتر آمد برایش غذا آوردیم، اما نخورد، البته او دیوانه نیست.

دلیل انتقال زن به بیمارستان احتمالاً سکته قلبی بوده است. این دختر ۴۲ ساله به هیچ وجه، اطلاعی از وقایع بیرون نداشت و نمی‌دانست که چگونه باید به بیمارستان مراجعه کند. کاربران برای دختر ابراز تاسف کرده‌اند، برخی هم گفتند با وجود این همه بدبختی و رنج خوب مانده و چهره‌اش جوانتر از سنش به نظر می‌رسد.

     

منبع: پارسینه

کلیدواژه: زندانی پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۲۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهاد مجیدی در دبی رویت شد + عکس

فرهاد مجیدی در روزهای دوری از فوتبال در دبی تعطیلاتش را می گذراند

طرفداری | فرهاد مجیدی، سرمربی سابق اتحاد کلباء، عکسی از خود به همراه مادرش در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

فرهاد مجیدی که در اواخر سال 1402 از تیم اماراتی جدا شد، این روزها در دبی به سر می‌برد و به استراحت و گذراندن وقت با خانواده خود می‌پردازد.

هنوز مشخص نیست که مقصد بعدی مجیدی در فوتبال کجا خواهد بود. او در هفته‌های گذشته پیشنهاداتی از چند تیم ایرانی و خارجی دریافت کرده است، اما هنوز تصمیمی برای آینده خود نگرفته است.

مجیدی در این عکس که در یکی از مراکز تفریحی دبی گرفته شده، لبخندی بر لب دارد و به نظر می‌رسد از گذراندن وقت با مادرش لذت می‌برد. انتشار این عکس واکنش‌های زیادی را در بین هواداران و رسانه‌ها به دنبال داشته است. برخی از هواداران برای مجیدی آرزوی موفقیت در آینده کرده‌اند و برخی دیگر از او خواسته‌اند تا به فوتبال بازگردد.

هنوز مشخص نیست که مجیدی چه زمانی تصمیم نهایی خود را برای آینده‌اش در فوتبال خواهد گرفت.

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • (عکس) تصویر عاشقانه فرهاد مجیدی و مادرش در دبی
  • عکس| گشت‌وگذار فرهاد مجیدی و مادرش در دبی
  • تولدت مبارک، تاثیرگذارترین دختر ورزش ایران
  • فرهاد مجیدی در دبی رویت شد + عکس
  • آیا حمام کردن و یا شنا در استخر، روزه را باطل می‌کند؟
  • پویش «خانه دوست کجاست» در ایلام آغاز شد
  • حقایق عجیب در مورد زندگی ژاپنی‌ها
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد
  • ناگفته‌های محسن رضایی از مهدی باکری