Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله دوم عرضه اولیه اوراق سلف موازی استاندارد ورق گرم نوردیده شرکت فولاد مبارکه اصفهان در معاملات دیروز بورس کالا انجام شد که با استقبال سرمایه‌گذاران، بیش از ۱۳ میلیون و ۴۹۳ هزار اوراق به ارزشی بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال با موفقیت به فروش رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،در جریان معاملات دیروز بورس کالای ایران مرحله دوم عرضه اولیه اوراق سلف موازی استاندارد ورق گرم نوردیده فولاد مبارکه اصفهان در نماد "عفولاد 3"  به تعداد 13.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

493.637 قرارداد و با قیمت 741.090 ریال در هر قرارداد 10 کیلوگرمی و از طریق شرکت کارگزاری بانک ملت انجام شد.

این در حالی است که معاملات ثانویه این اوراق از امروز(15 تیرماه) آغاز شده و تا 14 تیرماه سال 1400 ادامه خواهد داشت.

براساس این گزارش، اوراق سلف موازی استاندارد کلاف گرم نوردیده (به همراه اختیار خرید و فروش تبعی)، با نام و قابل معامله در بورس کالای ایران بوده و هدف از انتشار این ابزار مالی، تأمین سرمایه در گردش شرکت فولاد مبارکه اصفهان است.

قیمت خرید هر قرارداد سلف عبارتست از، قیمت دارایی پایه در عرضۀ اولیه بر مبنای میانگین آخرین قیمت های کلاف گرم نوردیده معامله شده در بورس کالای ایران و یا آخرین قیمت های منتشره نشریه پلتس با در نظر گرفتن شرایط حاکم بر بازار محاسبه خواهد شد.

گفتنی است قیمت پایه به عنوان مبنای محاسبات قیمت اعمال در اختیار فروش تبعی، قیمت اعمال اختیار خرید تبعی و همچنین قیمت خرید بازارگردان در معاملات ثانویه قرار خواهد گرفت.

قیمت اعمال در اختیار فروش تبعی 118.5 درصد قیمت پایه عرضه اولیه در سررسید اوراق و قیمت اعمال در اختیار خرید تبعی 119 درصد قیمت پایه عرضه اولیه در سررسید اوراق تعیین شده است. همچنین قیمت خرید بازارگردان در معاملات ثانویه قیمت پایه در عرضه اولیه به علاوه 17.5 درصد سالیانه روزشمار تعیین شده است.

فولاد مبارکه برای تأمین مالی 10هزار میلیارد ریالی به بورس کالا می‌رودبورس کالا در مسیر تبدیل شدن به بزرگترین بازار کالایی منطقه

انتهای پیام/

R32365/P/S7,84/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بازار سرمایه صنایع فولادی بورس کالای ایران بیشتر بخوانید... عضو هیئت‌مدیره خانه صنعت ایران: قیمت سهام شستا در بورس غیرعادی است اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۴/۱۴ رکورد حجم و ارزش معاملات بورس شکسته شد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازار سرمایه صنایع فولادی بورس کالای ایران بازار سرمایه صنایع فولادی بورس کالا بورس کالای ایران فولاد مبارکه عرضه اولیه قیمت اعمال بورس کالا قیمت پایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۲۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه خرید کشنده فاو در بورس

برخی تصور می‌کند خرید کشنده در بورس کالا، کاری پیچیده و سخت است اما واقعیت این است که مراحل خرید خودرو در بورس کالا بسیار راحت‌تر از ساعت‌ها چانه‌زنی با دلال‌های خودور است. حال اگر برای خرید کشنده فاو J6-460 در بورس کالا ابهام دارید، کافیست:

پنج دقیقه یک ویدئو آموزشی که در سایت رسمی بورس کالا در بخش «خودرو» بارگذاری شده را تماشا کنید و صفر تا صد خرید خودرو بورس کالا را یاد بگیرد:

سری به سایت بورس کالا به آدرس ime.co.ir بزنید. از منوی بالای صفحه به قسمت «خودرو » بروید؛ پایین صفحه مراحل خرید خودرو توضیح داده شده و اگر نیاز به توضیحات بیشتری دارید، روی قسمت «بیشتر» بزنید تا ویدئو آموزشی پخش شود.

می‌توانید از عاملیت‌های تجاری گروه بهمن بخواهید در این کار شما را راهنمایی کنند.

عاملیت‌های تجاری گروه بهمن در سراسر کشور، آمادگی دارند شما را در این خصوص راهنمایی کنند؛ بنابراین با مراجعه یا تماس با عاملیت‌ها اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیار شما می‌گذارند.

برخی کارگزاری‌های بورسی این خدمت را به مشتریان خودشان ارائه می‌دهند؛ با کارگزاری بورسی خودتان تماس بگیرید.

برخی کارگزاری‌های بورسی این خدمت را به مشتریان خود ارائه می‌دهند و راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند.

ضمن اینکه:

در روز معامله بورس کالا نیازی نیست، تمام مبلغ کشنده فاو در حساب شما باشد. در این نوبت حداقل ده درصد مبلغ پایه خودرو در حساب شما باشد، می‌توانید در قیمت‌گذاری شرکت کنید که در این طرح فروش حدود 478 میلیون تومان می‌شود. معامله در بورس کالا در شرایط فعلی بازار، به صرفه است و نیازی نیست پولی که با زحمت بدست آوردید را به دلال‌ها بدهید. در بورس کالا شما خودتان تعیین کننده قیمت هستید اما وقتی محصول در اختیار دلال باشد، شما باید مطیع و تابع باشید. برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899441

دیگر خبرها

  • ماجرای تصمیم دولت برای تغییر در نرخ پایه رقابت میلگرد
  • نحوه خرید کشنده فاو در بورس
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبحگاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبح گاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • وزارت صنعت بین تامین مواد اولیه با قیمت مناسب برای خودروساز تعادل برقرار کند
  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت؛اصلاح بیش‌از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی شاخص در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی بورس در شروع معاملات صبحگاهی بورس