Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: در زمینه ممنوعیت و محدودیت استفاده از تلفن همراه توسط نمایندگان در جلسات علنی مجلس و کمیسیون‌های تخصصی هم خلاء قانونی داریم و هم آیین‌نامه باید در این زمینه اصلاح شود.

وی افزود: البته خلاء فرهنگی هم در این زمینه داریم که هم مردم و هم نمایندگان باید به لحاظ فرهنگی رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: استفاده از تلفن همراه در صحن علنی مجلس باعث می‌شود که تمرکز روی طرح‌ها لوایح و دستور کارها بهم بخورد.

گودرزی بیان کرد: از طرفی هم فرهنگ سازی باید بین مردم صورت گیرد که مطالبات خود را از نمایندگان تنظیم کنند چرا که وقتی نماینده تحت‌فشار است و مطالبات جامعه به حدی بالا باشد که اگر تلفن را جواب ندهد فضای اجتماعی برای او ایجاد می‌کنند آن را ترغیب می‌کند که پاسخ دهد.

وی تشریح کرد: به نظر من صدا و سیما هم باید در این زمینه کمک و فرهنگ‌سازی کند و برای مردم هم جا بیفتد؛ در صورتی که نمایندگان در جلسات علنی هستند تماس تلفنی با نمایندگان نداشته باشند و یا اگر از طریق دفاتر پاسخ بودند، از نمایندگان گلایه مند نشوند و در این زمینه باید فرهنگ‌سازی شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر در کشور مشکلات متعدد اقتصادی داریم بنابراین برای کمک به تمرکز نمایندگان برای رسیدگی به این مشکلات محدودیت استفاده از تلفن همراه کمک می‌کند تا ما بتوانیم تمرکز بر مباحث اولویت‌دار کشور و دستور کار مجلس داشته باشیم.

منبع: نماینده

کلیدواژه: ممنوعیت استفاده از تلفن همراه نمایندگان مجلس نماینده استفاده از تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۲۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است

دوم اسفندماه سال ۱۴۰۲ بود که نماینده رسمی نوکیا در ایران اعلام کرد؛ «این شرکت غیر از نماینده رسمی خود در حال حاضر هیچ مجوزی برای تولید تلفن همراه نوکیا در ایران به هیچ شرکتی نداده است.»

به گزارش فرهیختگان، این موضوع نشان داد شرکت «آتیلا همراه ایهان» که با استفاده از این برند، نوکیای تقلبی وارد بازار می‌کند و همچنین سبب شد تا شرکت نوکیا از آن شکایت کرده و رسانه‌ها هم بار‌ها علیه این تولیدات تقلبی افشاگری کنند. سابقا نیز کوروش کمپانی با سو استفاده و کلاهبرداری از مردم به واسطه تقلب در ساخت گوشی‌های همراه دست به چنین اقدامی زده بود. 

حالا بعد از گذشت تقریبا دو ماه و پس از بازتاب گسترده این موضوع در رسانه‌های اجتماعی، سید کاظم موسوی، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در واکنش به حواشی به وجود آمده درباره تولید تلفن همراه نوکیا در داخل کشور بدون اخذ مجوز از شرکت خارجی اظهار کرد: «عرضه این نوع موبایل‌ها به منزله تضییع حقوق مصرف‌کنندگان است. همچنین وی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از عرضه نوکیای تقلبی گفت: فروش این نوع موبایل در بازار به دور از انصاف و حرام است. سازمان بازرسی کل کشور باید به این موضوع ورود کند.»

 

دیگر خبرها

  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است
  • خبرگزاری مهر خلاء رسانه ای در شهرستان های تهران را پر کرده است
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • تلاش ناکام نمایندگان تندرو مجلس برای بررسی محرمانه یک طرح دیگر /۱۳۷ رای مخالف در مقابل ۴۷ رای موافق!
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • کناره گیری یک عضو دیگر حزب حاکم محافظه کار انگلیس