Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@11:47:28 GMT

روش فروش 30 درصد سهام عدالت + آموزش

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۲۴۳۴

روش فروش 30 درصد سهام عدالت + آموزش

خبرگزاری آریا - سخنگوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت گفت: افرادی که نسبت به انتخاب روش مستقیم مدیریت سهام عدالت خود اقدام کرده‌اند، از امروز می‌توانند 30 درصد ارزش سهام خود را از طریق کارگزاری‌های بورسی به فروش برسانند.
حسین فهیمی با اشاره به اینکه تا 29 خرداد ماه 18 میلیون 900 هزار نفر روش مستقیم را انتخاب کردند گفت: افرادی که از روز 15 خردادماه امسال تا 29 خرداد نسبت به انتخاب روش مستقیم مدیریت سهام عدالت خود اقدام کرده‌اند، از امروز می‌توانند 30 درصد ارزش سهام خود را از طریق کارگزاری‌های بورسی به فروش برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: کارگزاران براساس شرایط بازار و وضعیت سهم، سهام این افراد را در بورس یا فرابورس به فروش می‌رسانند و پول را در روز‌های آینده به حساب شبای آن‌ها واریز خواهند کرد.
وی بیان کرد: اطلاعات افراد جدید روز گذشته در اختیار شرکت سپرده گذاری مرکزی قرار گرفت و از امروز اطلاعات آن‌ها بروز رسانی و در اختیار کارگزاران قرار می‌گیرد و اگر افراد در سبد دارایی خود مشاهده نمی‌کنند باید به کارگزاری‌های خود مراجعه کنند.
فهیمی درمورد عدم مشاهده سبد سهام عدالت سهامداران در برخی از شرکت کارگزاری‌ها نیز افزود: این شرکت‌ها اگر سیستم‌های خود را بروز رسانی کنند این مشکل برطرف می‌شود.
وی درباره افرادی که قبل از 15 خرداد گذشته فرم‌های فروش سهام عدالت خود را تکمیل کرده، اما هنوز وجهی دریافت نکرده اند، تأکید کرد: افرادی که شماره شبای حساب بانکی آن‌ها صحیح، مورد تأیید بانک مرکزی و فعال بوده و شماره تلفن همراهشان نیز به نام خود فرد بوده است، تمام وجه را در روز‌های اول آزادسازی سهام عدالت دریافت کرده‌اند.
فهیمی با بیان اینکه براساس مصوبه شورای عالی بورس و اوراق بهادار، مشمولان سهام عدالت با ارائه شماره حساب شبای معتبر و فعال و تلفن همراه به نام خود از فرایند شناسایی مشتری نزد بازار سرمایه (ثبت‌نام در سجام، احرازهویت سجام، ارائه مدارک و پرداخت هزینه ...) معاف شدند، افزود: تعدادی از افراد همچنان با مشکل شماره تلفن همراه به نام خود روبرو هستند و برای برخی افراد نیز بانک مرکزی شماره شبای آن‌ها را تأیید نکرده یا حساب بانکی آن‌ها غیر فعال بوده است.
سخنگوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت گفت: حفاظت از دارایی‌های مشمولان سهام عدالت و پس از فروش سهم، حفاظت از وجوه آن‌ها از اولویت‌های مهم این شرکت است که با وسواس و سختگیری این امر را انجام می‌دهیم تا دارایی سهامداران سهام عدالت تحت هیچ شرایطی در خطر نباشد و این سخت‌گیری باعث بروز تأخیر‌هایی در خصوص برخی مشتریان کارگزاری‌ها شده است.
وی افزود: افرادی که اطلاعات خود را ثبت کردند و نمی‌توانند سهام خود را مشاهده کنند با شماره 1569 تماس بگیرند.

منابع: ایلنا و عصر ایران

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کارگزاری ها سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۲۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهام پایه سرخابی‌ ها برای واگذاری اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین، سازمان خصوصی سازی با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی نسبت به واگذاری ۵۱ درصد از سهام هر یک از شرکت‌های باشگاه استقلال د پرسپولیس اقدام کرد.

طبق اعلام این سازمان، قیمت پایه ۵۱ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس در فرابورس که روز ۱۱ فروردین واگذار می‌شود، ۲،۱۱۶ میلیارد تومان خواهد بود. قیمت هر سهم قابل واگذاری این باشگاه نیز ۳،۹۴۶ ریال می‌باشد.

همچنین ۵۱ درصد از سهام باشگاه استقلال روز ۲۱ فروردین به قیمت پایه ۱،۸۵۰ میلیارد تومان واگذار خواهد شد. قیمت پایه هر سهم استقلال نیز ۳،۳۶۲ ریال خواهد بود.

قرار است ۱۰ درصد به طور نقدی پرداخت و سپس بقیه اقساط در ۷۲ ماه تسویه شود.

دیگر خبرها

  • آموزش: چگونه گوشی سرقت شده یا گم شده را پیدا کنیم؟
  • کاهش ۵۰ درصدی سود سهام عدالت روندسرمایه گذاری را نزولی کرد
  • باشگاه استقلال قیمت گذاری شد
  • سهام پایه سرخابی‌ ها برای واگذاری اعلام شد
  • قیمت فروش سهام سرخابی‌ها مشخص شد/ پرسپولیس گران‌تر از استقلال
  • استقلال قیمت‌گذاری شد: هزار و هشتصد میلیارد تومان!
  • قیمت سهام استقلال و پرسپولیس برای واگذاری اعلام شد
  • جزئیات مالیات کارگران و کارمندان در سال 1403 / سقف معافیت مالیات حقوق ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • یاشار سلطانی کیست؟ / برخورد مومنانه با آیت الله کاظم صدیقی ترند شد/ تکلیف سهام عدالت متوفیان چه شد؟ /واکنش‌های تند علیه جنایت‌های تازه رژیم صهیونیستی/ جهان در شوک بابت حادثه تروریستی مسکو
  • ترفندهای جدید کلاهبرداران؛ دریافت کالابرگ الکترونیکی و ثبت‌نام سهام عدالت ویژه نوروز