Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذبیح الله اعظمی ساردویی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی و پس از اظهارات وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص مسائل خارجی گفت: قانون اساسی وظایف و تکالیف وزارت خارجه را در تامین منافع ملی و امنیت کشور ترسیم کرده که سه اصل راهبردی رهبر مبنی بر رعایت عزت، حکمت و مصلحت نظام چراغ راه کشور است.

وی افزود: وزارت امور خارجه و دیپلمات ها سربازان خط مقدم جبهه مقاومت هستند، تضعیف وزارت امور خارجه خصوصا دیپلمات های ارشد در شرایط فعلی مغایر امنیت ملی و منافع کشور است، جلسه اخیر شورای امنیت نشانه جلسات شبانه روزی شخص وزیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: یکی از وظایف وزارت خارجه دیپلماسی فعال اقتصادی وزارت خارجه است امروز صادرات محصولات کشاورزی به بازارهای بین المللی با موانع زیادی رو به رو شده است خرما  و پسته در کرمان در انبارها در حال نابودی هستد محصولات کشاورری استان کرمان در پشت مرزهای بسته فاسد شدند باید فکری برای این محصولات کرد.

برچسب‌ها شورای عالی امنیت ملی وزارت امور خارجه جیرفت قانون اساسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای عالی امنیت ملی وزارت امور خارجه جیرفت قانون اساسی شورای عالی امنیت ملی وزارت امور خارجه جیرفت قانون اساسی وزارت خارجه امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۲۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیپلمات روس: شورای امنیت تحریم اسرائیل را بررسی کند

به گزارش قدس آنلاین، «واسیلی نبنزیا» نماینده روسیه در سازمان ملل بامداد پنجشنبه گفت که شورای امنیت باید به فوریت موضوع اعمال تحریم‌ها علیه رژیم صهیونیستی را بررسی کند.

نبنزیا طی سخنرانی در جلسه شورای امنیت اظهار داشت: «غزه شاهد یک فاجعه بی‌سابقه است و اسرائیل مانع ورود نیمی از کاروان‌های امدادی به این باریکه می‌شود».به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»،

وی با بیان اینکه تضعیف نقش آنروا عواقبی را برای کل منطقه خواهد داشت، ادامه داد: «نقش آنروا باید به طور کامل احیا شود تا وضعیت پناهندگان تحت تأثیر قرار نگیرد».

این دیپلمات روس در این نشست همچنین افزود: «۶ ماه پیش فاجعه‌ای در نوار غزه آغاز شد و با وجود قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل و سایر قطعنامه‌ها، کشتار و تخریب ادامه دارد».

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ورود وزیر امور خارجه به نیویورک
  • نشست شورای امنیت درباره غزه 
  • دیپلمات روس: شورای امنیت تحریم اسرائیل را بررسی کند
  • ببینید| لحظه ورود وزیر خارجه ایران به آمریکا پس از حمله به اسرائیل
  • وزیر خارجه راهی نیویورک شد
  • وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
  • تأکید بر وجه مسامحه‌ناپذیری امنیت ملی و منافع ایران
  • امیرعبداللهیان: امنیت ملی و منافع ایران مسامحه‌ناپذیر است
  • امنیت ملی و منافع ایران مسامحه‌ناپذیر است
  • حضور وزیر امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس