Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- به گفته رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب، شب گذشته دنده عقب نیسان، جان کارگر عابر پیاده را گرفت. تاریخ انتشار: 09:15 - 15 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۴۶۸۲

سرهنگ احسان مومنی در گفت‌وگو با میزان گفت: ساعت ۲۱:۱۰ دقیقه شب گذشته، در محوطه میدان میوه و تره بار بزرگ تهران یک دستگاه وانت نیسان به علت حرکت با دنده عقب با ۲ نفر کارگر (عابر پیاده) برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این برخورد  یکی از عابرین حدوداً ۲۳ ساله در محل حادثه فوت و فرد دیگر حدوداً ۲۵ ساله مصدوم که از طریق اورژانس به مراکز در مانی منتقل شد.

سرهنگ مومنی توصیه کرد: رانندگان از حرکت با دنده عقب غیر ضروری خودداری نمایند و در هنگام حرکت در محوطه‌های پارکینگ میادین عرضه میوه و کالا با سرعت مجاز حرکت نمایند و توجه ویژه تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت ترافیکی معابر پایتخت

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس تصادف دنده عقب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۲۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صاعقه جوان ۱۹ ساله رزنی را به کام مرگ کشاند

سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان از مرگ جوان ۱۹ ساله به علت برخورد با صاعقه خبر داد. - اخبار استانها -

فرشاد عبدالملکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: دیروز یک جوان 19 ساله در کوه‌های اژدرآباد رزن به خاطر برخورد با صاعقه جان خود را از دست داده است.

وی تصریح کرد: به دنبال برخورد صاعقه با جوان 19 ساله در کوه‌های اژدراباد شهرستان رزن به سمت کوهای اوج و گزارش حادثه، نیروهای اورژانس کرفس رزن به منطقه اعزام شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: پس از حضور کارشناسان اورژانس در محل حادثه و انجام معاینات بالینی متأسفانه مددجو در دم فوت کرده است.

انتهای پیام/743

دیگر خبرها

  • قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود
  • واکنش جالب تنیسور ۱۶ ساله به مصاف با رافائل نادال
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • خواص میوه خشک برای کودکان
  • سود فروش میوه برای فروشنده چقدر است؟
  • مرگ جوان ۱۹ ساله بر اثر برخورد صاعقه
  • سود فروش میوه و تره‌بار حداکثر ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید است
  • صاعقه جوان ۱۹ ساله رزنی را به کام مرگ کشاند
  • راز اختلاف سنی ۱.۵ میلیون ساله یک جفت ستاره مشخص شد