Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@11:35:42 GMT

وضعیت قرمز کرونا در بعضی شهرستان‌های همدان

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۲۶۴۹

وضعیت قرمز کرونا در بعضی شهرستان‌های همدان

ایسنا/همدان سخنگوی ستاد مقابله با کروناویروس استان همدان گفت: کرونا همچنان وجود دارد و تمام نشده و شرایط قرمز در بعضی شهرستان های استان وجود دارد.

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی مقابله با کروناویروس همدان، محمودرضا عراقی اظهار کرد: کاهش توجه مردم نسبت به توصیه‌ها و هشدارهای کرونایی به‌ویژه در هفته‌های اخیر موجب نگرانی است بنابراین از مردم می خواهیم مثل سابق همکاری و همراهی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با همکاری مردم از شرایط سخت و حساس کنونی می توانیم به سلامتی عبور کنیم، تصریح کرد: کرونا همچنان وجود دارد و تمام نشده و شرایط قرمز در بعضی شهرستان های استان وجود دارد و نیروهای بهداشت و درمان با تمام توان در راستای مقابله با این ویروس تلاش می‌کنند تا زنجیره انتقال از بین برود اما باید مردم همکاری کنند.

وی از مردم درخواست کرد: با جدی گرفتن توصیه‌های بهداشتی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اعلام شده با متولیان سلامت همکاری کنند تا ضمن برخورداری خود و عزیزانشان از سلامت، به شکست کرونا در کشور کمک شود.

سخنگوی ستاد مقابله با کروناویروس استان همدان خاطرنشان کرد: تأکید مقامات نظام‌ نیز بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی صادره از ستاد ملی، نشان‌دهنده اهمیت موضوع بوده و همه مسئولان و مردم باید خود را به رعایت پروتکل‌های بهداشت متعهد بدانند.

وی یادآور شد: مردم باید در همه محل‌ها و فضاهایی که حضور دارند، مسائل بهداشتی را رعایت کرده و بر اصل فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی پایبند باشند.

عراقی در پایان تأکید کرد: از مردم خواهش می کنیم توصیه‌های بهداشتی و فاصله گذاری را همچون ماه های اول سال  جدی‌بگیرند تا از این شرایط عبور کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۲۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین وضعیت قرمز جوی در سال ۱۴۰۳ / این استان ها منتظر سیل باشند

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش سازمان هواشناسی، بر اساس این هشدار صبح سه‌شنبه بارش شدید باران، رعدوبرق، وزش باد شدید و تگرگ استان‌های هرمزگان، جنوب فارس، جنوب غرب و غرب سیستان و بلوچستان، نیمه جنوبی کرمان و بوشهر را فرا می‌گیرد و سبب وقوع سیلاب و آب‌گرفتگی گسترده می‌شود.

از جمله اثرات مخاطره‌آمیز این سامانه بارشی، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، رعدوبرق و تگرگ، آب‌گرفتگی معابر به‌صورت گسترده، سرریز سدها، انسداد راه‌ها و احتمال تخریب پل، اختلال جدی در سفر‌های بین‌شهری و داخل شهر و خسارت به محصولات باغی و زراعی است.

این سامانه همچنین می‌تواند پیامد‌هایی همچون خسارت به برخی زیرساخت‌ها مانند خطوط انتقال برق و غیره، تخریب تاسیسات و سازه‌های واقع شده در حریم و بستر رودخانه، تخریب سازه‌های موقت و سبک در اثر وزش باد شدید و اختلال در سفر‌های هوایی و دریایی به همراه داشته باشد. این شرایط روز چهارشنبه برای نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان پیش‌بینی می‌شود.

توصیه می‌شود برای مواجهه مناسب با شرایط مخاطره‌آمیز پیش‌رو نسبت به عدم توقف و تردد در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، بازگشایی کانال‌ها و آب‌رو‌های درون و برون‌شهری، آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان، بازگشایی دهانه پل‌ها، و اجتناب از سفر‌های برون‌شهری اقدام شود.

علاوه بر این توصیه می‌شود از فعالیت‌های کوه‌نوردی در این ایام اجتناب شود و شهروندان از تفرجگاه‌ها و سکونتگاه‌های واقع در حریم و بستر رودخانه خارج شوند.

مدیریت زمین‌های کشاورزی، عدم تردد دامداران و عشایر در ارتفاعات و حاشیه رودخانه‌ها و انتقال محصولات کشاورزی دپو شده در فضای باز به مکان‌های مسقف، از دیگر توصیه‌هایی سازمان هواشناسی برای مواجهه مناسب با شرایط پیش‌رو است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • خوشحالی ملت ایران و همه آزادی خواهان جهان از اقدام مقتدرانه موشکی و پهبادی سپاه
  • اقدام مقتدرانه موشکی و پهبادی سپاه، کام ملت را شیرین ساخت
  • تأکید امیرعبداللهیان بر نقش سازمان بهداشت جهانی برای کمک به غزه
  • کشف بیش از ۴۰ تن مواد غذایی فاسد در همدان 
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • تاکید امیرعبداللهیان بر نقش سازمان بهداشت جهانی برای کمک به غزه
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در لاهیجان
  • دومین وضعیت قرمز جوی در سال ۱۴۰۳ / این استان ها منتظر سیل باشند
  • اجرای طرح نور در مراغه
  • هوای زاهدان بر مدار قرمز قرار دارد / شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک است