Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@09:39:05 GMT

ترافيك پرحجم در جاده های استان زنجان

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۲۶۷۵

ترافيك پرحجم در جاده های استان زنجان

سرهنگ محمدعلی عظیمی جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان در گفتگو با گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،گفت:در حال حاضر ترافیک در مسیر ارتباطی زنجان - بیجار و زنجان خرمدره نیمه سنگین است.

جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان تردد در سایر محور‌ها عادی و روان است.

او افزود:لازم است برای جلوگیری از سوانح، رانندگان با صبر و حوصله و دقت بیشتری طی مسیر کنند تا خود و سرنشینان به سلامت به مقصد برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عظیمی با اشاره به وقوع ۵ تصادف جاده‌ای در ۲۴ ساعت گذشته در محور‌های مواصلاتی استان زنجان گفت: این تصادفات منجر به مرگ یک تن و مصدومیت ۵ تن دیگر شد که بیشترین آمار تصادفات مربوط به موتورسیکلت سواران می‌باشد.

او به راکبان موتور سیکلت‌ها توصیه کرد: حتماً از کلاه ایمنی استفاده کنند،   چون ضربه به سر عامل بیشترین تلفات تصادفات موتورسواران به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترافیک نیمه سنگین محورهای مواصلاتی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۲۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اراذل و اوباش در آزادراه زنجان-تبریز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ خانی پور گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان به محض اطلاع از وقوع یک فقره ضرب و جرح در آزادراه زنجان – تبریز به سرعت وارد عمل شدند.

وی افزود: چند نفر از اراذل و اوباش با ضرب و جرح عمدی و تخریب چند خودروی شخصی با سلاح سرد موجب ایراد خسارت جانی و مالی به افراد می‌شده و با انتشار فیلم خود در فضای مجازی اقدام به قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت در میان مردم می‌کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: مأموران پلیس امنیت عمومی با اقتدار، محل اختفای ۶ نفر از این اراذل را شناسایی و همه آنها را در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: افراد دستگیر شده با دستور مقام قضایی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

دیگر خبرها

  • قدردانی پلیس از بانوان مومن و متدین آذربایجان شرقی
  • بازداشت باند خانوادگی سارقان در زنجان
  • نجات ۲۶ شهروند گرفتار در ارتفاعاتِ مارشک مشهد
  • همکاری وصف ناپذیر مردم به ویژه بانوان با پلیس در طرح نور
  • اطلاعیه شماره ۲ پلیس درباره برخورد با کشف حجاب
  • دستگیری اراذل و اوباش در آزادراه زنجان-تبریز
  • انهدام باند سرقت محصولات باغی در اصفهان
  • دستگیری سارقان مسلح محصولات باغی در اصفهان
  • ترافیک سنگین در جاده چالوس و آزادراه های البرز
  • ترافیک روان در جاده‌های مازندران