Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@02:15:53 GMT

دلگان دومین شهر گرم کشور در شبانه روز گذشته

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۲۸۳۹

دلگان دومین شهر گرم کشور در شبانه روز گذشته

محمود دیانتی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته بیشینه دمای ۱۲ شهر استان به بیش از ۴۰ درجه سلسیوس رسید که دمای هوا در شهرهای بزمان، ایرانشهر و دلگان بیش از ۴۵ درجه سلسیوس بوده است.

وی افزود: در این میان زاهدان با کمینه دمای ۱۹ و خاش با ۲۴.۴ درجه سلسیوس خنک‌ترین شهرهای استان بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فنی و شبکه ایستگاه‌های هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: بر اساس خروجی نقشه‌های پیش یابی و مدل‌های جوی انتظار می‌رود از امروز قدری دمای هوا در مناطق مرکزی و غربی استان کاهش یابد به طوری که بیشینه دمای دلگان به حدود ۴۶ درجه سلسیوس برسد.

دیانتی در بخش دیگری به تداوم وزش بادهای ۱۲۰ روزه در شمال استان اشاره کرد و افزود: امروز نیز وزش بادهای شدید ۱۲۰ روزه در شمال استان ادامه دارد به طوری که هم اکنون سرعت لحظه‌ای وزش باد در زابل به ۸۶ کیلومتر بر ساعت رسید و گردوغبار حاصل شعاع دید افقی را به ۷۰۰۰ متر کاهش داده است.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود وزش باد شدید همچنان تا پایان هفته در پنج شهرستان شمالی و با شدت کمتر در نوار غربی و مرز شرقی استان ادامه داشته باشد.

کد خبر 4965819

منبع: مهر

کلیدواژه: زاهدان ایرانشهر هواشناسی سیستان و بلوچستان ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا گرگان دهه کرامت شهرکرد بیرجند ایلام استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا مواد مخدر درجه سلسیوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۲۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاله زار سردترین ایستگاه کشور 

فهیمه راستی با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابریست، گفت: برای امروز جوی نسبتاً آرام و پایدار در سطح استان پیش بینی می‌شود؛ اما از فردا ضمن افزایش ابر، احتمال رگبار باران در نیمه غربی، برخی مناطق شمالی، مرکز و جنوب غرب استان دور از انتظار نیست.
 
 
وی افزود: برای هفته جاری افزایش ابر پدیده غالب جوی در سطح استان است و از روز سه شنبه نیز فعالیت سامانه بارشی نه چندان قوی در سطح استان پیش بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: از لحاظ دمایی نیز افزایش دما را شاهد هستیم. 
 
 راستی گفت: کهنوج در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۲۷ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.
 
وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۳ درجه سانتیگراد اعلام کرد و افزود: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۱ درجه سانتیگراد می‌رسد.

راستی بیان داشت: لاله زار سردترین ایستگاه کشور با ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بارش‌های همرفتی مناطقی از اصفهان را فرامی‌گیرد
  • لاله زار سردترین ایستگاه کشور 
  • وزش باد در خراسان رضوی شدت می گیرد
  • رگبار باران و رعدوبرق آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی
  • افزایش دمای هوا در اردبیل
  • دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می‌یابد
  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود
  • بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد / کاهش کمینه دما در اصفهان
  • بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد/ کاهش کمینه دما در اصفهان