Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- برای نخستین بار سخنان شنیدنی جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان در روزهای سخت عملیات آزادسازی خرمشهر منتشر شد. تاریخ انتشار: 09:32 - 15 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۴۶۹۶

خبرگزاری میزان - در این فابل صوتی احمد متوسلیان دو ماه پیش از ربوده‌شدن می‌گوید:بعد از جنگ با صدام، آمریکا ما را رها نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگر بس است متکی به وسیله بودن؛ به خدا قسم آمریکا هر روز در آستینش یک مار دارد، امروز عراق، فردا مصر، پس فردا پاکستان و ...

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

در همین زمینه: روایت رزمنده و نویسنده دفاع مقدس از سرنوشت حاج احمد متوسلیان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: احمد متوسلیان آمریکا احمد متوسلیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۲۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: بلینکن درباره عملیات نظامی در رفح با گالانت گفتگو خواهد کرد

عدم وتوی قطعنامه شورای امنیت درباره جنگ غزه از سوی آمریکا، باعث ناراحتی مقامات صهیونیست شده است به طوری که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم از لغو اعزام هیات صهیونیستی به واشنگتن برای رایزنی درباره عملیات نظامی در رفح خبر داد. با این حال، مقامات دو طرف همچنان برنامه دیدار‌های متنوعی دارند. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، وزارت خارجه آمریکا امروز (دوشنبه) اعلام کرد آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در دیدار امروز با یوآو گالانت، وزیر جنگ اسراییل درباره طیف گسترده‌ای از مسائل گفتگو خواهند کرد که رایزنی درباره عملیات نظامی در رفح از جمله دستور کار‌های دو طرف خواهد بود. 

متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا خاطرنشان کرد: با این حال، بلینکن پس از اقدام نتانیاهو در لغو سفر هیات اسراییلی به واشنگتن برای گفتگو در این زمینه، در این دیدار هیچ برنامه جایگزینی برای عملیات نظامی اسراییل در رفح ارائه نخواهد کرد. 

وی تاکید کرد: تصمیم نتانیاهو بسیار غافلگیرانه و تاسف آمیز بود. تصمیم تل آویو برای حمله به رفح یک اشتباه بوده و می‌تواند امنیت اسراییل را تضعیف کند. رفح آخرین پناهگاه برای نیمی از جمعیت ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفری غزه است که بسیاری از آنها از مناطق دیگر آواره شده و در این منطقه پناه گرفته اند. 

میلر تصریح کرد: رفح محور گفتگو‌های بلینکن با مقامات اسراییلی در امروز و فردا خواهد بود. من اطمینان دارم راه‌های دیگری برای اعلام نگرانی‌های خود به اسراییل در سطوح بسیار بالا پیدا خواهیم کرد. با این حال، امروز من نمی‌توانم جزئیاتی در این باره ارائه دهم. 

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پایان با اشاره به سفر هفته قبل بلینکن به سرزمین‌های اشغالی، گفت که وزیر خارجه آمریکا در سفر خود به تل آویو با نتانیاهو و کابینه جنگ اسراییل درباره عملیات نظامی در رفح گفتگو کرده و نگرانی خود را در این باره به گوش مقامات این رژیم رسانده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ببینید| سخنان کاظم صدیقی درباره ملاقات آقای بهجت با حضرت عیسی در مشهد
  • وال‌استریت‌ژورنال دست آمریکا را درباره رفح رو کرد!
  • حمله جنگنده‌های آ‌مریکایی و انگلیسی به شمال غرب یمن
  • جزئیات ضربه حزب الله در شمال سرزمین‌های اشغالی / هدف قرار دادن پایگاه فرماندهی رژیم صهیونیستی برای نخستین بار + نقشه میدانی
  • آمریکا: به اسرائیل فقط مشاوره نظامی می‌دهیم
  • سخنان حجت‌الاسلام قرائتی درمورد فریب‌خوردگان آشوب‌های سال گذشته
  • آمریکا: حمله به رفح مغایر منافع ملی اسراییل است
  • تا زمان توقف تجاوز به غزه عملیات‌های یمن ادامه دارد
  • جنگ غزه، تداوم ناکامی‌های بی بی 
  • آمریکا: بلینکن درباره عملیات نظامی در رفح با گالانت گفتگو خواهد کرد