Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه پس از حضور نیافتن تیم فوتبال استقلال در جم، اطلاعیه ای منتشر کرد.

"باتوجه به امتناع تیم فوتبال استقلال از سفر به شهرجم و بازی مقابل پارس یادآوری چندنکته لازم و ضروری به نظر می‌رسد.

اینکه مدیرعامل محترم باشگاه استقلال بنا براین ادعا که، چون در جم اسکان نیافته اند به همین دلیل شهر جم منطقه قرمز ستاد ملی مبارزه با کرونا محسوب می‌شود!

حال باید این مسئله را یادآوری کنیم که چنین استدلالی به دور از منطق و آگاهی است بلکه بیشتر جنبه فرافکنی و بازی با افکارعمومی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که سرمربی پارس جنوبی جم گفتند شورای تأمین با اسکان استقلال در شهرجم مخالفت کرده نه باشگاه پارس جنوبی؛ چنین تصمیمات راهبردی سبب شده دراستان بوشهر که وضعیت قرمز اعلام شده شهرجم دروضعیت زرد داشته باشد.

همچنین جهت یادآوری خدمت آقای سعادتمند که به تازگی وارد عرصه مدیریت فوتبال شده اند باید عرض کنیم محل رزرو شده از سوی باشگاه استقلال (مجتمع توریستی ورزشی پازارگاد) طی سه سال اخیر به دلیل داشتن امکانات مناسب ازسوی باشگاه‌های لیگ برتری، چون تراکتور، پرسپولیس و سپاهان مورد استفاده قرارگرفته است.

درپایان لازم بذکراست باشگاه پارس جنوبی قطعا از حق و حقوق قانونی خود صرف نظر نخواهد کرد و در اطلاعیه‌های بعدی از پشت پرده امتناع باشگاه استقلال ازسفربه جم باهوادارن نجیب پارس جنوبی خواهد گفت."

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پارس جنوبی جم باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال باشگاه پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۲۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع

با اعلام سازمان لیگ هواداران خانم تا اطلاع ثانوی نمی‌توانند در دیدارهای خانگی تیم تراکتور حضور یابند.

به گزارش مشرق، سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد، به‌دلیل عدم وجود امکانات در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

منبع: سایت سازمان لیگ

دیگر خبرها

  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • ارتش کره جنوبی به دنبال ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • پلیس، لینکی برای ثبت ‌نام در تذکرکشف حجاب ارسال نکرده ‌است
  • عمران‌زاده: لغو بازی استقلال ملاثانی - فجر پشت پرده دارد
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!