Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت انتقال داده های آسیاتک به عنوان یکی از پیشروان صنعت ICT و اپراتور برتر خدمات ارتباطی ثابت طی سالهای گذشته با توسعه سیستمهای مدیریتی مبتنی بر استانداردهای ملی و بین المللی نسبت به توسعه و زیرساخت سیستمی خود اقدام نموده است. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی شرکت آسیاتک، در این راستا آسیاتک موفق به پیاده سازی استاندارد ISO 20000-1:2018 به عنوان اولین شرکت و تنها دارنده این گواهینامه در سطح شرکتهای صنعت IT گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به جهت بررسی انطباق و صحه گذاری اجرای سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در طی سه روز انتهایی هفته گذشته ممیزی اجرای سیستم فوق الذکر توسط شرکت مرزبان کیفیت نماینده IMQ-ایتالیا در محل شرکت آسیاتک برگزار گردید.

بر اساس گزارش ممیزی تیم ممیزی IMQ اجرای سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات مبتنی بر استاندارد ISO 20000-1 ویرایش سال 2018 به صورت کامل و بدون هر گونه عدم انطباقی در شرکت آسیاتک می باشد.

استاندارد ISO 20000 بر پایه روشهای ITIL و به صورت تخصصی در حوزه ICT توسط موسسه بین المللی استاندارد ISO، تدوین و منتشر گردیده است.

لازم به ذکر است که سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات با بهره گیری از تجارب ITIL ، سازمانها را در جهت ارتقا خدمات و سرویسهای خود رهنمون می سازد.

آسیاتک افتخار آن را داشته است که با بهره گیری از سیستم مدیریت فناوری اطلاعات 1-20000 ISO خدمات خود را با کیفیت بالاتری به مشترکین گرامی ارائه نماید.

انتهای پیام/

R1012122/P/S1407,1431/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندارد ISO

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۲۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۸ میلیارد به شرکت‌های دانش‌بنیان کردستان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان گفت: از ۳۲ میلیارد تومان تسهیلات مصوب شده ۱۸ میلیارد به شرکت‌های دانش‌بنیان کردستان پرداخت شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، آرام حیدری ظهر امروز در نشست‌ هم‌اندیشی فعالان ICT کردستان که با حضور معاون وزیر ارتباطات برگزار شد، اظهار داشت: یکی از شاخص‌های حوزه فناوری اطلاعات در سطح کشور، شاخص توسعه فاوا (TDT) است که استان کردستان در این حوزه جایگاه بیست‌وپنجم کشور را دارد.

وی با بیان اینکه شاخص توسعه فاوا (TDT) دارای سه زیر شاخص است، گفت: در زیر شاخص دسترسی به زیرساخت‌ها، دارای رتبه 14 هستیم و توانسته‌ایم نسبت به میانگین تأمین زیرساخت‌های کشوری در سطح بالاتری قرار بگیریم. 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان با بیان اینکه کردستان به واسطه پایین بودن مصرف دیتا در استان، در زیرشاخص استفاده رتبه 29 کشوری را به خود اختصاص داده‌ است، گفت: پهنای باند ورودی استان 570 گیگابایت بر ثانیه است که مصرف روزانه استان 210 گیگ بوده است. در زیر شاخص مهارت که در استفاده از مهارت‌های دیجیتال ارزیابی شده است، استان کردستان در جایگاه 28 کشوری قرار دارد.

حیدری از اجرای طرح آموزش ایران دیجیتال در کردستان خبر داد و بیان کرد: این طرح یک طرح ملی است که در استان نیز اجرا می‌شود و برای ارتقاء این پارامتر تلاش خواهیم کرد. یک‌هزار و 260 کسب و کار فعال کردستان دارای نماد الکترونیک است و 113 استارت آپ فعال در استان وجود دارد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان یکی از مزیت‌های رقابتی استان را وجود شرکت‌های متعدد خواند و اذعان کرد: تعداد شرکت‌های عضو نظام صنفی رایانه‌ای استان نیز 104 مورد است که از این تعداد 56 مورد فعال است.

حیدری با اشاره به اینکه از 62 شرکت دانش بنیان استان 16 شرکت در حوزه فاوا مجوز فعالیت دارند، گفت: پارک علم و فناوری از 32 میلیارد تومان تسهیلات مصوب شده 18 میلیارد به شرکت‌های کردستان پرداخت کرده است.

به گزارش تسنیم، در این جلسه فعالان حوزه lCT نیز به بیان مشکلات و موانع پیش‌رو پرداختند و خواستار رفع این مشکلات شدند.

انتهای پیام/486/

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۸ میلیارد به شرکت‌های دانش‌بنیان کردستان
  • نورآوری باید در شرکت‌های فناوری اطلاعات دنبال شود
  • توسعه ICT سبب نجات کردستان از عقب‌ماندگی می‌شود
  • ۱۶ شرکت دانش بنیان کردستان در حوزه فناوری اطلاعات فعال است
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست
  • انتصاب عضو جدید هیأت مدیره شرکت ملی پست
  • اتصال روستا‌های ۲۰ خانوار اردبیل به شبکه ملی اطلاعات
  • پایانه‌های مسافربری اصفهان موفق به کسب گواهینامه مدیریت کیفیت و ارزیابی رضایت مشتریان شد
  • خودرو‌های داخلی واقعا چقدر ایمن هستند؟