Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@21:04:00 GMT

علی پاکدامن: فقط آقازاده‌ها را استخدام می‌کنند!

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۲۹۹۳

علی پاکدامن: فقط آقازاده‌ها را استخدام می‌کنند!

گلایه‌های شمشیربازی تهرانی. یک جور‌هایی دردل می‌کند. او ناراحت است از اینکه خب مثل فوتبالی‌ها و سایر رشته‌ها درآمدی میلیاردی ندارند و بیشتر به دلیل اینکه هیچ مسئولی حواسش به آن‌ها نیست. علی پاکدامن که می‌تواند یکی از المپیکی‌های ایران باشد ابتدا درباره کرونا، موج دوم و ویروسی که زندگی همه را درگیر کرده حرف می‌زند و می‌گوید: «قدر زندگی ام را تازه می‌دانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه ما چقدر زندگی خوب و راحتی داشتیم و مدام ناشکری می‌کردیم. خیلی عادی داشتیم زندگی مان را می‌کردیم که یکدفعه این طوری شد. حالا همه چیز تحت تاثیر قرار گرفته است و همه چیز بهم ریخته است.»

او در ادامه حرف هایش سفره دل را باز می‌کند و از شرایط بدی که این رشته ورزشی در قیاس با سایر رشته‌ها دارد حرف می‌زند و می‌گوید: «ورزشکار هستیم و حقوق کارمندی می‌گیریم. خب این حقوق چقدر است؟ تورم چقدر است؟ برای ما که باید حرفه‌ای تمرین کنیم چیزی نمی‌شود. ما المپیکی هستیم، اما انگار نه انگار. شرایط برای همه و بیشتر برای مردم عادی سخت شده.»

پاکدامن ادامه داد: «من سه مدال بازی‌های آسیایی دارم، ۱۵ سال شمشیرباز تیم ملی ام، اما در تربیت بدنی استان تهران جایی ندارم. رتبه ام در بین ورزشکاران تهرانی اول است، اما اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برای آقازاده هاست. هیچ وقت برای ما جایی نبوده. آن هم برای من که دو بار سهمیه المپیک گرفته ام. نمی‌دانم چه قانونی دارند که جایی برای ما قهرمان‌ها وجود ندارد. فکرش را بکنید. برادر من بازاری است. برای اینکه خرج زندگی ام را در بیاورم می‌رم پیش بردارم. فکر کنم به زودی تغییر شغل بدهم و وارد کار و کاسبی شوم.»

شمشیرباز تیم ملی در پایان اشاره به بسته کمپ تمرینی کمیته ملی المپیک می‌کند و می‌گوید: «این بسته خیلی خوب بود. وسایل ضروری تمرین بدنسازی بچه‌ها را یکجا دارد؛ کش، دمبل، وزنه ۱۰ کیلویی. البته من وزنه را خودم داشتم کاش وزنه ۲۰ یا ۵/۱۷ کیلویی داشت البته به نظرم کوله اش از همه کاربردی‌تر و بود. کانال تمرین هم خیلی خوب است که دکتر بهرامی نژاد تمرینات خیلی کار بردی می‌گذارد. با این وسایل و تمرینات بچه‌های المپیکی راحت می‌تواندد بدنهایشان را آماده کنند. پیمان فخری و قربانی خیلی پیگیر تمرین و وضعیت بچه‌ها هستند. بچه‌ها از تمرینات فیلم و عکس می‌گذارند. آن‌ها حتی پیگیر هستند که ما اضافه وزن پیدا نکنیم. من اوایل قرنطینه که تمرین خاصی هم نداشتم به دلیل اینکه رعایت هم نمی‌کردم خیلی چاق شده بودم، اما کم کم با رعایت به سر وزن برگشتم.»

 

 

منبع:خبرورزشی

منبع: فرارو

کلیدواژه: علی پاکدامن شمشیربازی آقازاده بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۲۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت

صادق ستاری‌فرد در مراسم گرامیداشت هفته سلامت که در دبستان امام هادی برگزار شد، افزود: مکمل یاری و بهداشت دهان و دندان دانش‌آموزان به صورت جدی در حال انجام است، این در حالیست که غربالگری سلامت و هنجاریابی دانش آموزان به عنوان امری مهم باید پیگیری شود.

وی ادامه داد: در حوزه تربیت بدنی با همکاری وزارت جهاد کشاورزی، آموزش محیط زیست و آموزه‌های زیست محیطی ارائه می‌شود.

ستاری فرد ادامه داد: همچنین با همکاری جمعیت هلال احمر طرح دادرس و ماهر و به عبارتی آموزش کمک‌های اولیه و کمک‌های امدادی به دانش آموزان و خانواده‌ها ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه جایگاه حوزه سلامت در برنامه درسی بسیار اهمیت دارد، ابراز امیدواری کرد که با بازنگری برنامه درس ملی، بخشی از برنامه درسی هفتگی به سلامت و بهداشت دانش‌آموزان اختصاص یابد حال آنکه این کار نیازمند توجه جدی است.

وی افزود: امیدواریم در شورای عالی آموزش و پرورش این موضوع مورد توجه قرار گیرد تا ظرفیت‌هایی برای حوزه بهداشت و سلامت در نظر گرفته شود. باید از ظرفیت‌های مدرسه در پیشبرد سلامت دانش آموزان استفاده کنیم.

تربیت ۴۰۰ دانش آموز مرشد در مدارس تهران

مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نیز در مراسم گرامیداشت هفته سلامت با بیان اینکه ۴۰۰ دانش‌آموز به عنوان مرشد دانش آموز آموزش دیده‌اند گفت: این دانش‌آموزان از تمام مدارس شهرستان‌های تهران انتخاب شده و در مدارس به هم مدرسه‌ای‌های خود آموزش می‌دهند.

وی با بیان اینکه امروز آیین هفته سلامت در شهرستان ری برگزار شد افزود: به واسطه تکلیف در سند تحول بنیادین دانش‌آموزان باید با موضوع سلامت و تندرسی آشنا شوند.

بهرامی افزود: طرح شهید طوقانی در حال اجراست و این فرهنگ در کنار طرح شهید سلیمانی (فضا‌های ورزشی درون مدرسه‌ای، جذب معلمان تخصصی ورزشی) باید گسترش یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور/ سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام‌های جدید
  • پسران معاون سابق قوه قضائیه مازراتی، پورشه و بنز داشتند | جزئیات تکان دهنده دادگاه رسیدگی به اتهامات آقازاده‌های جنجالی | ماجرای ماده مخدر گُل چه بود؟
  • ◄ استخدام فوری 10 هزار راننده با فراخوان سازمان راهداری و نکات مهمی درباره آن
  • نتایج «آزمون آموزگاری» اعلام شد
  • اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار
  • نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار اعلام شد
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی/۶۰ نفر استخدام شدند
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • قرارگاه آلوده‌سازی آقازاده‌های مسئولان ایران به روایت سریال تلویزیون! | فیلم
  • استخدام بیش از ۴ هزار مراقب بهداشت و سلامت در آموزش و پرورش