Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در راستای هدف چشم‌انداز و سیاست‌های کلی نظام جمهوری اسلامی ایران و به منظور افزایش آگاهی جامعه و پیشگیری از آسیب‌های ناشی از استعمال دخانیات، نیل به وضعیت مطلوب و توسعه دانش کاربردی نسبت به این آسیب اجتماعی در جهت تحقق مطالبه مقام معظم رهبری در عرصه بروز خلاقیت و نوآوری در حوزه‌های کاهش تقاضا و عرضه دخانیات، تفاهم‌‌نامه همکاری علمی، تحقیقاتی، آموزشی فی مابین جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران و دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی هدف این تفاهم‌نامه را استفاده از توانایی‌های علمی و توسعه همکاری‏های آموزشی، تحقیقاتی و فناوری در جهت استمرار ارتباط سازمان‎‏یافته برای برطرف سازی نیازهای متقابل و به منظور افزایش آگاهی جامعه و پیشگیری از آسیب‌های ناشی از استعمال دخانیات به ویژه با تمرکز بر زنان، نیل به وضعیت مطلوب و توسعه دانش کاربردی نسبت به این آسیب اجتماعی عنوان کرد.

کلانتری انجام امور مطالعاتی و امکان‌سنجی مورد نیاز در رابطه با دخانیات زنان و مردان،اجرای پروژه‌های تحقیقاتی-کاربردی مورد نیاز با بهره‌گیری از امکانات طرفین،همکاری دوجانبه در رابطه با (زنان و دخانیات) نیل به جامعه ای بدون دخانیات، همکاری دو جانبه در خصوص حوزه‌های تخصصی مرتبط با دخانیات، برگزاری سمینارها، دوره‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی مشترک و استفاده متقابل از منابع و اسناد موجود از موضوعات مهم این تفاهم‌نامه برشمرد.

وی طراحی و برگزاری نمایشگاه و کمپین و همایش‌های علمی مرتبط با موضوع دخانیات، همکاری مشترک جمعیت و دانشگاه در خصوص صدور گواهینامه‌های دوره‌های برگزار شده، مشاوره و همکاری در راه‌اندازی، تکمیل و تجهیز مراکز تحقیقاتی مشترک و با انتفاع طرفین، دعوت استادان خبره داخلی و خارجی در حوزه‏‌های مختلف جهت دانش‌‏افزایی استادان و دانشجویان، همکاری در زمینه حمایت از پایان‌نامه‏‌های دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و معرفی دانشجویان برای گذراندن دوره کارآموزی و مهارت آموزی به صورت پروژه ‏محور در راستای برنامه‌های جمعیت، برگزاری دوره‌های تخصصی کوتاه مدت در قالب کارگاه‌های آموزشی جهت اعضا و پرسنل طرفین و دانشجویان براساس ضوابط و مقررات طرفین، استفاده از توان علمی اعضای هیئت علمی و متخصصان طرفین، به‌کارگیری امکانات تحقیقاتی و پژوهشی طرفین جهت انجام پروژه‌های پژوهشی وتدوین و انتشار کتاب و مقالات را از دیگر موضوعات این تفاهم نامه برشمرد.

رییس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی در خصوص روش اجرایی این تفاهم‌نامه افزود: برای تحقق همکاری و اجرای مفاد تفاهم‌نامه زهرا صدر مدیر واحد زنان جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران به عنوان نماینده جمعیت و مریم یارمحمد توسکی عضو هیئت علمی واحد اراک جهت پیگیری و اجرایی شدن مفاد تفاهم‌نامه، معرفی شدند.

این تفاهم نامه در 13 ماده و در 38 بند و 6 تبصره تهیه و تنظیم و توسط حسین کلانتری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک و محمدرضا مسجدی دبیرکل و رئیس مرکز تحقیقات کنترل دخانیات جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران امضا شد.

انتهای پیام/

108 / 167 تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد مرکزی جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات همکاری علمی حسین کلانتری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تفاهم نامه دانشگاه آزاد مرکزی جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات همکاری علمی حسین کلانتری جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات اسلامی استان مرکزی تفاهم نامه دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۳۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی

دریافت 54 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6087054

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری