Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از توزیع روزانه 170 هزار انواع ماسک در سطح استان خبر داد و گفت: برای مقابله با کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک مهم است.

به گزارش خبرگزاری فارس در کرمانشاه، قباد محمدی امروز در جمع اصحاب رسانه سقف قیمت ماسک سه لایه در داروخانه‌ها را هزار و 550 تومان اعلام کرد و اظهار داشت: سقف قیمت‌ها ماسک‌های تهیه شده با پارچه دولتی کش‌دار هزار تومان و بنددار هزار و 100 تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توزیع ماسک در داروخانه‌های شبانه‌روزی استان، ادامه داد: الان پارچه دولتی کم شده و توزیع ماسک‌ها با پارچه آزاد است که قیمت آن هزار و 550 تومان است.

فروش ماسک N95 سوپاپ‌دار در داروخانه‌های کرمانشاه ممنوع است

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه سقف قیمت ابلاغ شده به داروخانه‌ها برای ماسک N95 را 6 هزار و 500 تومان اعلام کرد و گفت: خرید ماسک N95 سوپاپ‌دار توسط داروخانه‌ها با توجه به وضعیت جامعه به لحاظ شیوع ویروس کرونا، ممنوع اعلام کرده‌ایم.

وی از توزیع روزانه 170 هزار انواع ماسک در سطح استان خبر داد و گفت: مردم ماسک را خارج از داروخانه تهیه نکنند چون این ماسک‌ها یک مرحله استریل می‌شوند.

محمدی در پایان از مردم خواست پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، و افزود: کرونا ویروس خیلی آرام و نرم بیمار را درگیر می‌کند و برای مقابله با آن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک مهم است.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی ماسک دارو معاون غذا و دارو محمدی قیمت سوپاپ دار ممنوع داروخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۳۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روز انواع سکه و طلا +جدول

هر قطعه سکه طرح جدید امروز «۵ اردیبهشت ۱۴۰۳» با روند کاهشی نسبت به روز گذشته با رقم ۴۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله شد.

به گزارش مشرق، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز «۵ اردیبهشت ۱۴۰۳» با کاهش قیمت نسبت به روز گذشته با رقم ۴۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله شد و سکه طرح قدیم به ۳۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت نیم‌سکه با رقم ۲۴ میلیون و ۸۰۰ تومان معامله شد، ربع‌سکه ۱۴ میلیون و ۹۵۰ تومان و سکه یک گرمی ۶ میلیون ۸۰۰ هزار تومان در بازار طلا و سکه معامله شد.

همچنین براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۳ میلیون و ۵۱۸ هزار و ۲۰۰ تومان است.

دیگر خبرها

  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • قیمت روز انواع سکه و طلا +جدول
  • افرایش دو برابری داروخانه‌ها در خوی
  • پیگیری برای اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه
  • انواع شیرخشک در تمام داروخانه‌های قم موجود است
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید
  • بهترین زمان تعویض تسمه تایم هایما S7 + علائم خرابی
  • ابلاغ تعرفه‌های خدمات دارویی/ جدول افزایش قیمت نسخه‌ها
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد + میزان افزایش قیمت نسخه‌ها
  • شیر خشک موضوع اصلی نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی شد