Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@22:14:30 GMT

صدای نفس نفس زدن مردم زیر بار گرانی را می شنوید؟

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۳۰۶۶

صدای نفس نفس زدن مردم زیر بار گرانی را می شنوید؟

مهدی کاشفی زاده خطاب به روحانی گفت: آقای روحانی گرانی در شهرها بیداد می کند و درآمد مردم با تورم همخوانی ندارد صدای نفس نفس مردم را می شنوید؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، دویست و چهل و نهمین جاسه علنی شورای اسلامی شهر یزد شامگاه شنبه در محل این شورا و با حضور ده تن از اعضا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم کرونا را جدی بگیرند

مهدی کاشفی زاده در نطق پیش از دستور با اشاره به بازگشت شیوع کرونا به یزد گفت: در جلسات گذشته نیز در باب این موضوع تذکراتی را ارائه دادم البته بیشترین نگرانی جامعه پزشکی برای فصل های پائیز و زمستان است که اگر مردم عزیز کرونا را جدی بگیرند و  پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و با مجموعه سلامت کشور همکاری داشته باشند می توان به غلبه بر این ویروس امیدوار بود.

عضو هیئت رئیسه شورای پنجم خطاب به شهردار یزد گفت: در پارک های سطح شهر به ویژه کوهستان پارک و پارک بزرگ شهر شاهد حضور افراد غیربومی هستیم که از شما می خواهم برای این موضوع فکری عاجل کرده و تمهیداتی اتخاذ کنید چرا که با توجه به اینکه یزد شهردیابتی ها و بیماری های زمینه ای است  این عوامل می تواند این بیماری را در این دسته از افراد تشدید کند بنابراین اگر خدای نکرده افرادی ناقل در بین آن ها وجود داشته باشد شهروندان یزدی را نیز مبتلا خواهد کرد و سلامت همشهریان را به مخاطره بیاندازد.

وی تاکید کرد: علی رغم اینکه هنوز این بیماری ناشناخته است اما رعایت پروتکل ها می تواند در کاهش ابتلا به آن موثر باشد.

امنیت بافت تاریخی تامین شود

کاشفی زاده در بخش دیگری از سخنانش، پویایی و زندگی مردم در بافت تاریخی را مهمترین علت ثبت جهانی این بافت عنوان کرد و ابراز داشت: بافت تاریخی صرفا به دلیل وجود بناها جهانی نشد و علی رغم اینکه بسیاری از کشورهای منطقه تلاش کردند که این شهر به عنوان اولین شهر شیعی جهان اسلام به ثبت جهانی نرسد اما اراده خدا چنین رقم خورد و وظیفه ماست که توجه ویژه ای به این منطقه از شهر داشته باشیم.

منشی اول شورای شهر یزد با اشاره به ضرورت حفظ امنیت بافت تاریخی اذعان داشت: بنابراین تامین امنیت این بافت بسیار مهم است و باید سکنه آن از حضور در آن  احساس امنیت کنند البته مردم نیز نباید منازل خود را در اختیار اتباع بیگانه قرار دهند.

جناب روحانی درآمد مردم با تورم همخوانی ندارد

وی در ادامه به گرانی های افسارگسیخته و وجود تورم بالا در جامعه خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی گرانی در شهرها بیداد می کند و درآمد مردم با تورم همخوانی ندارد خوب گوش فرا دهید صدای نفس نفس مردم را می شنوید؟ به عنوان نماینده مردم شریف یزد خواهش می کنم این گرانی ها را مهار کنید مردم در تنگنا و فشار هستند و روز به روز از قدرت خرید آنان کاسته و بر مشکلاتشان افزوده می شود لطفا اقدام عاجلی انجام دهید.

انتهای پیام/ح

 

منبع: دانا

کلیدواژه: بافت تاریخی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۳۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید دولت درباره حقوق امسال کارمندان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری خبر داد.

به گزارش تسنیم، داوود منظور در پاسخ به این پرسش که میزان نرخ تورم و افزایش حقوق و دستمزد کارمندان با هم تناسخی ندارد، گفت: افتخار همه ما در دولت این است که وضعیت معیشت کارکنان در دولت و همه مردم بهبود یابد و در حقوق و دستمزد علاوه بر ۲۰ درصد تلاش شد تا سایر پرداخت مانند رفاهیات، عائله‌مندی و اضافه‌کاری نیز افزایش یابد.

وی گفت: تلاش است امسال با پایین نگه‌داشتن تورم این امکان فراهم شود که افزایش حقوق و دستمزد به رفاه مردم منجر شود.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور تصریح کرد: اگر در شرایط تورم بالا، حقوق و دستمزد را افزایش دهیم و رفت‌وبرگشت بین تورم و دستمزد‌ها باشد کمکی به افزایش رفاه و معیشت کمک نمی‌کند و همان‌طور که در سال گذشته تورم کاهش قابل‌ملاحظه داشت تلاش دولت بر این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم.

دیگر خبرها

  • تحول عظیم در بافت تاریخی شیراز با ثبت جهانی محور زندیه
  • خبر جدید دولت درباره حقوق امسال کارمندان
  • ببینید | روایت تسنیم از امنیت در کوه‌های انرژی هسته‌ای در اصفهان پس از شنیدن صدای انفجار
  • منشاء صدای انفجار در تبریز و اصفهان +فیلم
  • ◄ صدای اعتراض کارگران راه آهن در آمده است!/حقوق کفاف معاش را نمی‌دهد
  • چرا آثار رشد اقتصادی در زندگی مردم ملموس نیست؟
  • مصباحی مقدم: انتظارات تورمی مهم‌ترین عامل افزایش تورم است
  • رسیدگی به فرونشست یکی از برنامه‌های وزارت میراث فرهنگی است
  • وزیر فرهنگ راه را برای گرانی بلیت‌ اجراهای صحنه‌ای باز کرد/ حداکثر ۹۰۰ هزار تومان!
  • چرا از تورم متنفریم؟