Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۱۰ میلیون ۲۰۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۹ میلیون ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۹۲۱ هزار تومان ارزش گذاری شد، ضمن آنکه در بازار‌های جهانی نیز هر اونس طلا ۱۷۷۵ دلار قیمت خورد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت سکه نرخ ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۳۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت یورو امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ در بازار

قیمت یورو امروز با اندکی افزایش همراه بود. به این ترتیب هر برگ از اسکناس یورو در بازار تهران امروز ۷۱ هزار و ۱۹۹ تومان قیمت خورد. بر این اساس قیمت یورو امروز در بازار آزاد تهران حدود ۶۵۸ تومان نسبت به قیمت یورو در روز گذشته رشد یافت. روز گذشته یورو با اندکی نوسان، در بازار آزاد تهران ۷۰۵۴۱ قیمت خورده بود.

به گزارش اقتصادآنلاین، همچنین قیمت هر برگ اسکناس یورو در مرکز مبادله با کاهش نسبت به روز کاری گذشته به ۴۶ هزار و ۳۰۵ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۳ هزار و ۲۰۲ تومان رسیده است. قیمت یورو در روز گذشته قیمت یورو ۴۶ هزار و ۳۷۱ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۳ هزار و ۲۶۴ تومان اعلام شده است.

در صرافی ملی نیز قیمت یورو امروز ۴۵ هزار و ۹۰۸ برای خرید و ۴۶ هزار و ۳۰۵ تومان برای فروش قیمت خورد که نسبت به قیمت روز گذشته کاهش داشته است. روز گذشته قیمت یورو در صرافی ملی ۴۵ هزار و ۹۳۰ برای خرید و ۴۶ هزار و ۳۷۱ تومان برای فروش تعیین شده بود.

یورو ارز رسمی اغلب کشور‌های عضو اتحادیه اروپا است. این ارز توسط ۱۹ عضو از ۲۷ عضو آن استفاده می‌شود. آلمان، فرانسه، اتریش، فنلاند، ایرلند ایتالیا و لوکزامبورگ بخشی از کشور‌هایی هستند که از ارز یورو استفاده می‌کنند. البته ۹ کشور دیگر نیز وجود دارند که با اینکه عضو اتحادیه اروپا نیستند، اما از یورو برای مبادلات خود می‌کنند. با توجه به اینکه یورو پس از دلار پرکاربردترین ارز استفاده شده در جهان است نوسانات آن برای فعالان بازار بسیار بااهمیت است و بسیاری روزانه قیمت یورو را رصد می‌کنند. در ایران نیز قیمت یورو بر بازار‌های خاص و همچنین برخی فعالیت‌های بازرگانی اثرگذار است. به همین دلیل قیمت بررسی قیمت روز یورو در ایران از اهمیت بالایی برخوردار است.

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت امروز طلا و سکه
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۳۰ فروردین ماه
  • قیمت یورو امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ در بازار
  • قیمت دلار امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۰۹:۳۰
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت امروز طلا و سکه
  • آخرین وضعیت طلا و انواع سکه در بازار؛ نیم و ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت دلار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳