Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@17:18:51 GMT

تلاش غول کشتی روسیه برای رهایی از محرومیت

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۳۲۸۵

تلاش غول کشتی روسیه برای رهایی از محرومیت

در حالی که پرونده دوپینگ «بلال ماخوف» در انتظار تصمیم گیری نهایی است، این کشتی‌گیر همچنان روند آماده سازی خود را طی می کند.

به گزارش مشرق، سال گذشته آزمایش دوپینگ بلال ماخوف دارنده مدال طلای سنگین وزن کشتی آزاد جهان از روسیه، در رقابتهای جام پلیکونه ایتالیا مثبت اعلام شد، اما این کشتی‌گیر نسبت به رأی صادره اعتراض کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که هنوز رأی نهایی در مورد این پرونده اعلام نشده ، ماخوف امیدوار است با اسنادی که ارائه داده از محرومیت رهایی یابد.

این قهرمان سابق کشتی آزاد جهان هم اکنون درحال پیگیری تمرینات آماده سازی خود است تا در صورت رفع محرومیت، به روی تشک کشتی بازگردد.

منبع: فدراسیون کشتی

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم کشتی آزاد دوپینگ روسیه بلال ماخوف کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۳۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی آزاد از پنجم اردیبهشت

شاگردان محسن کاوه در بازگشت از مسابقات قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک، بار دیگر تمرینات خود را از پنجم اردیبهشت ماه در کمپ تیم‌های ملی دنبال خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات کشتی قهرمانی آسیا روزهای 23 و 24 فروردین در بیشکک برگزار شد که تیم ملی کشتی آزاد ایران مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد.

پس از آن نیز رقابت‌های کشتی آزاد گزینشی قاره‌ای نیز 31 اردیبهشت ماه در قرقیزستان به انجام رسید که یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا موفق به کسب سهمیه المپیک شدند.

حالا تیم ملی کشتی آزاد 5 سهمیه المپیک را گرفته و در وزن 57 کیلوگرم با علیرضا سرلک در مسابقات گزینشی جهانی به دنبال کسب آخرین سهمیه المپیک خواهد بود.

دور جدید تمرینات تیم ملی آزاد نیز از پنجم اردیبهشت ماه در کمپ تیم‎‌های ملی آغاز می‌شود. به نظر می‌رسد در لیست اردونشینان، نام مربی جایگزین احسان لشگری نیز مشخص شود.

رحمان عموزاد در 65 کیلو، یونس امامی در 74 کیلو، امیرعلی آذرپیر در 97 کیلو و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم نفراتی هستند که حضور آنها به عنوان ملی‌پوش در المپیک 2024 قطعی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سوئیس ۳۱۸ میلیون دلار از دارایی‌های روسیه را آزاد کرد
  • امینی: پژمان درستکار گفت باید به کشتی کمک کنی
  • اردوی تیم ملی کشتی؛ حسن یزدانی به تیم بازگشت
  • خبر خوش برای کشتی آزاد ایران
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی بازگشت
  • تلاش مناطق آزاد برای جذب گردشگر داخلی و غرب آسیا
  • نماهنگ | تبریک به قهرمانان پرتوان و با اراده
  • آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی آزاد از پنجم اردیبهشت
  • تلاش ­دو فرنگی کار کشورمان برای کسب سهمیه
  • تیلور المپیک را از دست داد