Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس فاصله زیادی با کسب چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حمید استیلی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درخصوص آخرین وضعیت این تیم در مسابقات لیگ برتر گفت: بعد از تعطیلی چند ماهه به خاطر شیوع ویروس کرونا، تیم پرسپولیس در دو بازی برابر پیکان تهران و شاهین شهرداری بوشهر عملکرد قابل قبولی داشت و موفق شد با دو برد شیرین جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس باید به همین روند خود ادامه بدهد و بازیکنان نباید دچار غرور شوند چرا که فاصله زیادی با کسب چهارمین قهرمانی متوالی ندارند.

وی ادامه داد: با حضور نفراتی نظیر یحیی گل محمدی، افشین پیروانی، کریم باقری، حمید مطهری و بازیکنان با تجربه ای همانند سیدجلال حسینی، تیم پرسپولیس شرایط مناسبی دارد. کرونا باعث شده تا همه مسابقات در سرتاسر دنیا بدون حضور تماشاگران برگزار شود و به نظرم جای هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی خالی است.

استیلی درباره انتخاب سرمربی تیم جوانان نیز عنوان کرد: در این باره جلسات زیادی در فدراسیون برگزار شده اما هنوز جمع بندی قطعی صورت نگرفته است. امیدوارم مسئولان بهترین انتخاب را داشته باشند و این تیم سر و شکل خود را پیدا کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس حمید استیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۳۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو‌ها در این شرایط دچار تخلف ساکن می‌شوند

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به تخلفات ساکن و عدم آگاهی شهروندان از این نوع تخلف، گفت: توقف در فاصله ۱۵ متری تقاطع‌ها، شیرهای آتش نشانی و مراکز امدادی ممنوع است.

به گزارش مهر، سرهنگ علی اصغر شریفی، در خصوص تعریف تخلفات ساکن توضیح داد و افزود: تخلف ساکن عبارت است از اینکه، راننده خودرو خود را در محلی نامناسب و غیرمجاز پارک کرده و یا در داخل خودرو می‌نشیند که باعث بروز بی نظمی و ایجاد ترافیک در عبور و مرور برای دیگر خودروها در آن محدوده می‌شود.

وی ادامه داد: در ماده ۱۶۳ آئین نامه راهنمایی و رانندگی به صراحت به این موضوع اشاره دارد، و محل‌هایی که توقف در آنها ممنوع اعلام شده را بیان داشته است.

سرهنگ شریفی گفت: شرکت‌کنندگان در آزمون آئین نامه هم به این نکته توجه داشته باشند که اگر سوالی در این خصوص بود، بدانند که توقف در حریم تقاطع‌ها در فاصله ۱۵ متری ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: حتی شیرهای آتش نشانی هم حریم دارند و توقف در حریم آنها به منظور دسترسی آتش‌نشانان در مواقع اضطراری ممنوع است.

وی گفت: اطراف چراغ‌های راهنمایی و رانندگی، ورودی و خروجی مراکز امدادی مانند آتش نشانی و بیمارستان‌ها در فاصله ۱۵ متری آنها نیز ممنوع است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مردم عادی دیگر اجازه گزارش تخلف حجاب را ندارند؟ «حمل با جرثقیل» در حضور راننده ممنوع شد!/ ارسال پیامک برای رانندگان متخلف

دیگر خبرها

  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • خودرو‌ها در این شرایط دچار تخلف ساکن می‌شوند
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند
  • پیشکسوت تیم فوتبال استقلال: بخت پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از استقلال است