Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران -معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد، به دنبال تاکید رئیس جمهور و شهردار تهران بر اجباری شدن استفاده از ماسک در کلیه اصناف، ادارات و ناوگان عمومی سطح شهر، برخورد سختگیرانه‌تری از سوی شهرداری در ناوگان عمومی صورت می‌گیرد.  
با تاکید رئیس جمهور و شهردار تهران بر اجباری شدن استفاده از ماسک در تمامی اصناف، ادارات و در ناوگان عمومی پایتخت؛ از امروز "یک شنبه ١٥ تیر ماه"، تمهیدات سختگیرانه‌تری به این منظور در تمامی ناوگان عمومی شهر اعمال خواهد شد       ورود بدون ماسک به ناوگان حمل و نقل عمومی ممنوع      
هم اکنون در ۱۲۷ ایستگاه مترو و ٦٢ پایانه و ایستگاه اتوبوس شهر تهران ماسک به قیمت مناسب عرضه می‌شود و حتی امکان عرضه ماسک در پایانه‌های تاکسیرانی شهر هم فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
مجموعه مدیریت شهری و معاونت حمل و نقل و ترافیک با تاکید بر مصوبه دولت مبنی بر اجباری شدن ماسک در مترو و اتوبوس اعلام کرد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در مترو و اتوبوس و تاکسی همچنان مورد تاکید است و از امروز (یکشنبه ١٥ تیر ماه) سختگیری‌های بیشتری توسط نیروی انتظامی، پلیس مترو و یگان حفاظت شهرداری تهران برای استفاده شهروندان از ماسک در مترو و اتوبوس و تاکسی‌های شهر تهران اعمال خواهد شد.    
بنا بر این اطلاعیه از ورود افراد بدون استفاده از ماسک در تمامی ایستگاه‌های مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی ممانعت می‌شود، از این رو از شهروندان می‌خواهیم که برای حفظ سلامتی خودشان فاصله‌های اجتماعی را رعایت کرده و همکاری لازم را نیز در استفاده از ماسک در ناوگان عمومی شهر داشته باشند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بهداشت اجباری ماسک کلیه اصناف ادارات ناوگان عمومی سطح شهر صدای ایران استفاده از ماسک اجباری شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۳۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه ورود اتوبوس به ایستگاه مترو! + فیلم

لحظه حادثه ساز شدن یک اتوبوس و ورود به ایستگاه مترو را در این ویدیو ببینید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون مسافر نوروزی با ناوگان حمل ونقل عمومی
  • جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در کشور
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی در کشور
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون نفر با ناوگان حمل و نقل عمومی در کشور
  • اولین جلسه کمیته ترافیکی روز جهانی قدس برگزار شد/ مسیر‌های خدمات دهی اتوبوس و‌تاکسی و مترو مشخص گردید 
  • مسیرهای خدمات دهی اتوبوس وتاکسی و مترو در روز قدس مشخص شد
  • لحظه ورود اتوبوس به ایستگاه مترو! + فیلم
  • درب‌های بهشت زهرا (س) در شب‌های قدر باز است
  • ۶.۵ میلیون نفر سفر نوروزی رفتند
  • جابجایی ۶/۵ میلیون مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی