Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فعال سیاسی گفت: ماسک زدن و رعایت فاصله اجتماعی در حالی که هیچ دارویی برای کرونا وجود ندارد، یک امر اجتناب‌ناپذیر اجتماعی است.

علی صوفی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت استفاده از ماسک برای جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا، اظهار کرد: پدیده نوظهور کرونا یک بلای طبیعی در قرن حاضر است که با بلایای قبلی قابل مقایسه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌تر انواع بلایا مثل طاعون، تیفوس و وبا بود که فوج فوج مردم را می کشت؛ علم بر آن ‌ها فائق آمد و در صد سال اخیر بلایای اینچنینی نداشتیم.

وی بیان کرد: این پدیده توانست کبر علمی که بشریت پیدا کرده بود را به چالش کشید. نوع رفتار این ویروس قابل پیش بینی نیست و زوایای مختلفی از علم درگیر این موضع شده است.

صوفی تصریح کرد: مردم هم هیچ چاره‌ای جز پیشگیری ندارند؛ هیچ گونه مقابله‌ای با این بیماری جز پیشگیری تایید علمی نشده است؛ واکسن و دارویی هم در کار نیست.

وی ادامه داد: تنها راه پیشگیری این است که راه ورود این ویروس به همدیگر را ببندیم.

صوفی گفت: رعایت فاصله‌های اجتماعی و ماسک زدن‌ها اگر رایج نمی‌شد قطعا شرایط بدتر بود، اما همچنان باید هشدارها و اطلاعات را در اختیار مردم گذاشت. مراقبت از خود در مقابل کرونا در وهله اول بر عهده مردم است تا حکومت. اساسا در حال حاضر تمام کره زمین دچار این مشکل است و باید توسط همه کنترل شود. زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی یک امر اجتناب ناپذیر اجتماعی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ماسك علی صوفی من ماسک میزنم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۳۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال بیش از ۵۰ نوع پیامک هشدار دهنده به مخاطبان قزوینی

علی فولیان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین گفت: در راستای کاهش و پیشگیری از وقوع جرائم، دعاوی و آسیب‌های اجتماعی در استان و به منظور اطلاع‌رسانی و ارتقا آگاهی‌های عمومی و حقوقی جامعه و همچنین پیشبرد اهداف برنامه‌های مصوب سال ۱۴۰۲ ابلاغی از سوی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، بیش از ۵۰ پیامک هشدار دهنده و پیشگیرانه در حوزه‌های مختلف به مخاطبان ارسال شده است.

وی بیان کرد: این پیامک‌ها در حوزه جرائم و آسیب‌های اجتماعی اولویت‌دار استان قزوین شامل تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، سرقت، تصادفات، خشونت، سلاح و مهمات و کلاهبرداری بوده که از سوی این معاونت پیامک شده است.

به گفته فولیان، نظر به بازخورد خوب و رضایت مردم از این نحوه اطلاع‌رسانی در جهت آگاهی بخشی به هنگام شهروندان و افزایش سواد حقوقی آنان و اطلاع از عواقب ناشی در رابطه با رعایت مسائل قانونی، ارسال پیامک‌های هشداری و پیشگیرانه در سال گذشته بسیار مفید، مطلوب و کارآمد ارزیابی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • صنایع و معادن رفسنجان به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشند
  • پارلمان استرالیا ایلان ماسک را یک گاوچران خودشیفته توصیف کرد!
  • عوامل بحران‌آفرین معرفی شوند
  • گاهی معضلات به دلیل حل نشدن به بحران‌های بالفعل تبدیل می‌شود
  • ارسال بیش از ۵۰ نوع پیامک هشدار دهنده به مخاطبان قزوینی
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  •  اهمیت اجتناب ناپذیر برنامه های آموزشی و تربیتی در حیات آموزشی دانش آموزان
  • ایلان ماسک با ممنوعیت تیک‌تاک در آمریکا مخالفت کرد