Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@22:21:02 GMT

رشد ۲۰ درصدی کمک‌های مردمی خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۳۴۸۵

رشد ۲۰ درصدی کمک‌های مردمی خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از رشد ۲۰ درصدی کمک‌های مردمی در استان خراسان شمالی خبر داد و گفت: به‌رغم بروز بیماری کرونا و عدم امکان مراجعه به خیرین، طی سه‌ماهه فصل بهار شاهد کمک ۲۱ میلیارد تومانی مردم نیکوکار به نیازمندان بودیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مجید الهی راد با اشاره به محدودیت‌های اعمالی به دلیل بیماری کرونا، اظهار کرد: هم‌اکنون شاهد رشد ۲۰ درصدی کمک‌های مردمی در استان خراسان شمالی هستیم که بخش اعظمی از آن مربوط به کمک‌های مردم نیکوکار در ماه مبارک رمضان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه از مجموع کمک‌های جمع‌آوری‌شده ۸۶۰ میلیون تومان آن در بخش صدقات جمع‌آوری‌شده است، افزود: چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آن نیز از طریق طرح اکرام به صورت نقد و کالا به‌ایتام تحت حمایت این نهاد کمک شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خاطرنشان کرد: تاکنون سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و زکات مال به نیازمندان استان پرداخت‌شده است.

الهی راد همچنین در خصوص کمک‌های مردمی در قالب سرفصل‌های مبتنی بر نیاز گفت: طی سه‌ماهه امسال ۱۳ میلیارد تومان در قالب طرح‌های مبتنی بر نیز به‌صورت کالای غیر نقدی و از سوی نیکوکاران پرداخت‌شده است.

وی همچنین میزان کمک‌های مردمی از طریق مراکز نیکوکاری را نیز ۱۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این کمک‌ها در بخش‌های صدقات، ایتام، زکات و مبتنی بر نیاز جمع‌آوری و توزیع‌شده است.

وی در پایان از مردم نیکوکار استان تقاضا کرد تا با اطمینان نسبت به هزینه به‌موقع و مناسب خیرات و کمک‌های خود  از طریق این نهاد حمایتی اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان شمالی رشد کمیته امداد کمک های مردمی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی کمک های مردمی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۳۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱ مال‌خر توسط پلیس آگاهی خراسان شمالی بازداشت شد

سرهنگ مقصود رستگار در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت در سطح شهرستان بجنورد بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان شمالی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان شمالی ۲۱ سارق و مالخر شناسایی و در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند، افزود: در این رابطه ۸۵ فقره سرقت نیز کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه سرقت از اماکن خصوصی، دولتی، منزل و مغازه، خودرو و موتورسیکلت و … از جمله این سرقت‌ها بود، یادآور شد: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6085119

دیگر خبرها

  • اجرای سند توسعه اشتغال در ۵۰۰ روستای خراسان شمالی
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان
  • تهیه پیش نویس سند عملیاتی تحقق شعار سال در خراسان شمالی
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد
  • ۱۶ هزار و ۹۶۶ هکتار بافت ناکارآمد در استان خراسان رضوی شناسایی شد
  • لغو همه اردو‌های دانش آموزی خراسان شمالی، ۴ و ۵ اردیبهشت ماه
  • (تصاویر) زندگی روستایی در خراسان شمالی
  • ۲۱ مال‌خر توسط پلیس آگاهی خراسان شمالی بازداشت شد
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد