Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه امروز مهمان مجلسی ها بود، حضوری که پرحاشیه بود و نمایندگان با ادبیات و کلمات تند وزیر دولت را مورد خطاب قرار دادند.

در نوبت دوم که ظریف بعد از اظهارات ۱۰ نماینده پشت تریبون قرار گرفت تا پاسخگوی نقدهای نمایندگان باشد، نمایندگان با هیاهو و سروصدا اجازه صحبت به او ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظریف در واکنش به این رفتار نمایندگان گفت: خیلی مزاحم شما نمی شوم و از مهمان نوازی شما تشکر می کند.

تعداد بازدید : 1 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

نمایندگانی که به ظریف اجازه صحبت کردن نمی دادند او را دروغگو دانستند. در پی این رفتار نمایندگان ظریف قصد ترک جلسه علنی را داشت اما در نهایت با فروکش کردن سروصداها اظهاراتش را مطرح کرد.

ظریف خطاب به نمایندگان گفت: رهبر انقلاب فرمودند که شما هم اگر گزارش‌های ملاقات‌های ظریف را میخوانید شما هم او را مثل من شجاع عاقل و انقلابی می‌دانستید. هرچه من گفتم، رهبر انقلاب شنیدند، اگر دروغ گفتم ایشان شنیدند، گفتند ظریف صادق است، اگر راست گفتم ایشان شنیدند و گفتند شجاع است. من هیچگاه مسائل داخلی را به خارج نبردم و توهین ها را به جان می خرم.

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۳۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. دستورکار این جلسه به شرح زیر است:

گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درباره دلیل کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی ناشی از استنکاف از اجرای جز (۱) بند (س) تبصره ۱ قانون بودجه ۱۴۰۱ و ردیف ۱۶ جدول مصارف تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۲

در حال تکمیل

کد خبر 6086014 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • روزهای جلسات علنی مجلس تغییر کرد +جزئیات
  • کنایه رئیس سازمان تأمین اجتماعی به مشاغل سخت! / جدّیت قالیباف به روایت یک عضو جبهه پایداری
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو
  • کنایه ذوالنوری به قالیباف: اگر رئیس شوم، از بیرون به صورت اتوبوسی جمعیت ناآشنا به مجلس نمی‌آورم
  • موافقت مجلس با تشکیل سازمان سپند
  • مصوبات جلسه علنی دوشنبه مجلس
  • آقایانی که حرف رهبری درباره مسمومیت دختربچه ها را قبول نداشتند، همه کاره انتخابات بودند /بی‌تعارف، جنگ قدرت است و نابرابری و نامردی!