Web Analytics Made Easy - Statcounter

طالبان اعلام کرد که در پی درگیری‌ با نیروهای امنیتی در ولایت هرات در غرب افغانستان ۱۸ نفر کشته شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «قاری یوسف احمدی» سخنگوی طالبان در توئیتی نوشت که درگیری اعضای این گروه با نیروهای امنیتی در ولایت هرات 72 ساعت ادامه داشت.

وی همچنین مدعی شد که در این درگیری‌ها 11 خودروی زرهی نیروهای امنیتی تخریب، 18 نیروی افغان کشته و 14 تن دیگر از جمله فرمانده پلیس ولایت هرات زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نیز رسانه‌ها از زخمی شدن «عبیدالله نورزی» رئیس پلیس ولایت هرات بر اثر انفجار بمب کنار جاده‌ای خبر داده بودند.

به گزارش «تلویزیون یک»، در این رویداد 5 نیروی پلیس و 4 نظامی ارتش زخمی شدند و 6 عضو طالبان نیز کشته و 3 تن دیگر نیز زخمی شدند.

نماینده ناتو: خشونت‌های طالبان باید کاهش یابدپنتاگون خبر داد: حمایت روسیه از طالبان علیه داعش و حضور نظامی آمریکافرمانده طالبان: آتش‌بس در افغانستان پیش از پایان اشغال امکانپذیر نیست

در رویدادی دیگر نیز بر اثر انفجار بمب کنار جاده‌ای طالبان در مسیر بزرگراه هرات-اسلام قلعه 3 پلیس کشته و 3 تن دیگر نیز زخمی شدند.

انتهای پیام/.

R1447/P/S8,87,1413/CT10 بیشتر بخوانید... سفیر پاکستان: طالبان را ترغیب کرده‌ایم تا سطح خشونت را پایین نگه دارد معاون سیاسی طالبان: خروج نیروهای آمریکایی طبق برنامه ادامه یابد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ولایت هرات زخمی شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۳۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر معاون اقتصادی ریاست الوزراء طالبان به ارزگان

دفتر مطبوعاتی معاونیت اقتصادی ریاست الوزراء طالبان در خبرنامه‌ی نوشته است: ملا عبدالغنی برادر آخند به ارزگان سفر کرده و با مسئولان و باشندگان آن ولایت دیدار و از همکاری با متضررین از سیلاب‌های اخیر اطمینان داد.

معاون اقتصادی ریاست‌الوزرای طالبان در مورد انجام امور به شکل مناسب به مسئولان آن ولایت توصیه‌های لازم داد و از آنان خواست تا با صداقت و امانت داری به شهروندان آسیب دیده خدمت کنند.

معاون اقتصادی ریاست الوزرا هم‌چنان افزود که شهروندان در هر نقطه‌ای از کشور که دچار مشکل شوند، مسئولان مؤظف اند تا از وضعیت آنان باخبر و به مشکلات آنان رسیدگی کنند.

پیش از این، ملا جانان سایق، سخنگوی وزارت داخلی طالبان در امور رسیدگی به حوادث گفته بود که در اثر سیلاب‌های اخیر در ساحات مختلف کشور بیشتر از ۳۰ تن کشته و بیشتر از ۲۰ تن دیگر زخمی شده است و هم‌چنان بیشتر از ۶۰۰ خانه به گونه کلی و قسمی تخریب شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • یک دستیار نزدیک رهبر طالبان افغانستان در پاکستان کشته شد + عکس
  • ترور یکی از افراد نزدیک به رئیس طالبان در پاکستان
  • مسئول مدرسه جهادی طالبان ترور شد
  • ‏مسئول مدرسه جهادی طالبان ترور شد/عکس
  • معاون نخست وزیر طالبان: سد «کجکی» پر از آب شده است
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان؛ یک نفر کشته شد
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان در تهران/ یک نفر کشته شد؛ 4 نفر بازداشت شدند
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • سوانح جاده‌ای خراسان رضوی یک کشته و ۱۲ مصدوم برجا گذاشت
  • سفر معاون اقتصادی ریاست الوزراء طالبان به ارزگان