Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@14:00:23 GMT

شروع سری دهم مسابقه تلویزیونی اسرا

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۳۸۴۱

شروع سری دهم مسابقه تلویزیونی اسرا

علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه تلویزیونی "اسرا" برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند تا تاریخ ۲۵ تیر، فایل‌های تصویری خود را به نشانی qtv۸_esra@ در فضای مجازی برنامه ارسال کنند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقه تلویزیونی "اسرا" به عنوان بزرگ‌ترین مسابقه استعدادیابی قرآنی است که تاکنون مورد استقبال جوانان و نوجوانان قرار گرفته در سری جدید با رویکرد جذاب‌تر از گذشته در سه رشته تلاوت تقلیدی، مداحی و دعاخوانی و اجرای برنامه‌های معارفی به کشف استعداد و معرفی برترین‌ها می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس تلاوت تقلیدی از استادان منشاوی، مصطفی اسماعیل و عبدالباسط بوده و در بخش اجرای برنامه‌های معارفی اجرا شامل مقدمه، سلام و احوالپرسی با بینندگان و بیان یک نکته معارفی یا آیه‌ای از قرآن، حدیث و حکایت اخلاقی است.

شرایط عمومی شرکت در مسابقه و نحوه ارسال فایل‌ها به شرح ذیل است:

در هیچ‌یک از رشته‌ها محدودیت سنی وجود ندارد، در بخش مداحی و دعاخوانی و تلاوت تقلیدی فقط میزبان آقایان و در بخش اجرا میزبان خانم‌ها و آقایان خواهیم بود، در هیچ‌یک از رشته‌ها محدودیت مذهب و ملیت وجود ندارد، سری دهم برنامه اسرا به شکل حضوری و تولیدی خواهد بود، هنگام ضبط فایل در محلی ساکت و با نور کافی و صدایی واضح و گوشی همراه را به شکل افقی بگیرید.

در فصل نهم مسابقه تلویزیونی اسرا از 25 استان کشور شرکت‌کننده حضور داشتند و اسامی ممتازان دوره نهم در صفحه مجازی برنامه تلویزیونی اسرا به نشانی qtv8_esra@ موجود است، همچنین مرحله فینال دوره نهم اسرا که در تدارک ضبط است به زودی از شبکه قرآن و معارف سیما روی آنتن می‌رود.

برنامه تلویزیونی اسرا کاری از گروه جلسات و مسابقات شبکه قرآن و معارف سیما است و سیدوحید مرتضوی تهیه‌کنندگی و اجرای آن را عهده‌دار است که وی ضمن اشاره به تغییرات سری دهم این مسابقه که بر مبنای نظر مخاطبان صورت گرفته، گفت: تولید سری دهم کشف استعداد نوجوانان و جوانان در مسابقه تلویزونی «اسرا» به زودی و بعد از دریافت فایل‌های علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه و بررسی آنها آغاز می‌شود.

اخبار رادیو و تلویزیون| شهاب حسینی اینترنتی می‌شود و شروعِ "سه دونگ سه دونگِ" تلویزیونتجلیل از مجری تلویزیون در روز رونمایی از سه‌گانه رادیو فرهنگ

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران قرآن شبکه قرآن تلویزیون بیشتر بخوانید... "شرم" آخرین حضور سیروس گرجستانی/ سریالی که ابوالفضل پورعرب را برگرداند شهدای غواص لشکر ۲۱ امام رضا(ع) سوژه سریال تلویزیون شد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران قرآن شبکه قرآن تلویزیون رسانه ملی قرآن کریم شبکه قرآن تلویزیون مسابقه تلویزیونی تلویزیونی اسرا سری دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۳۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن

بهرام مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در کردستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این آزمون ۱۴ اردیبهشت ماه جاری در ۲ شهر سنندج و بانه برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: ۱۹۸ کردستانی برای شرکت در این آزمون تخصصی در سایت تلاوت سازمان دارالقرآن کریم ثبت نام کردند.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: از مجموع شرکت کنندگان ۱۶۴ نفر در حوزه سنندج و ۳۴ نفر نیز در شهرستان بانه در این آزمون قرآنی شرکت خواهند داشت.

مرادی با اشاره به اینکه امسال تعداد بانوان شرکت کننده بیش از آقایان بوده است، افزود: ۱۱۶ نفر از شرکت کنندگان را خواهران و ۸۲ نفر را برادران تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: از نوجوانان ۹ ساله تا قاریان بالای ۷۰ سال در این آزمون تخصصی شرکت دارند.

وی با اشاره به اینکه در این آزمون افراد روشندل و معلول نیز شرکت دارند، اضافه کرد: حضور چنین افرادی در آزمون‌های قرآنی بیانگر عزم و اراده آنها در یادگیری کلام الهی است.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم به صورت کتبی برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در صورت کسب نمره قبولی می‌توانند در مرحله شفاهی نیز شرکت کنند.

کد خبر 6086513

دیگر خبرها

  • سه، دو ، یک «آشپز شو»
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)
  • شوخی گلزار با مردم
  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید
  • شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی