Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل شورای عالی سیاسی دولت نجات ملی یمن وابسته به انصارالله اعلام کرد، معادله ای که یمنی ها روی آن کار می کنند معادله راهبردی است و در مقابل تحمیل معادله‌های جدید سیاسی ائتلاف متجاوز عربی ایستادگی خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت المیادین، یاسر الحوری، دبیرکل شورای عالی سیاسی دولت نجات ملی گفت: ما در یک معادله استراتژیک و بسیار قدرتمندی در برابر عربستان و ائتلاف عربی به یمن قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ائتلاف متجاوز با تشدید تنش و حملات هوایی می‌خواهد معادله سیاسی جدیدی از طریق آنچه آن را ابتکار عمل صلح می‌نامند، تحمیل کند. اما آنچه ابتکار صلح می‌نامند شامل اقداماتی است که از سوی آنها مشخص شده و شاید نماینده ویژه سازمان ملل در یمن نیز به زودی این ابتکار عمل را تحمیل کند.

الحوری گفت: هدف ائتلاف از  تشدید حملات اعمال فشار بر صنعاء برای موافقت با طرح صلح است اما نخواهد توانست معادلاتی که آن را صلح می‌نامند و آنطور که خود می‌خواهند بر ما تحمیل کنند.

وی تاکید کرد: ما با صلح عادلانه ای که پاسخگوی فداکاری‌های بزرگ یمنی‌ها در میادین باشد موافقت خواهیم کرد. سرنوشت ادامه تشدید حملات با هدف تحمیل برخی دیکته‌های سیاسی و نیز تلاش برای تغییر برخی معادلات میدانی، محکوم به شکست است.

الحوری گفت: همانگونه که در طول پنج سال گذشته قدرتمندانه و با شجاعت با ائتلاف سعودی مقابله کردیم با تلاش‌های سیاسی آنها نیز که به خاطر آن فشار اقتصادی و نظامی وارد می‌کنند، مقابله خواهیم کرد و توطئه ائتلاف را شکست خواهیم داد. یک مقابله قدرتمندانه انجام خواهد شد تا یمن حاکمیت و استقلال خود را پس بگیرد.

الحوری ادامه داد: معادله ای که یمنی ها روی آن کار می‌کنند "معادله‌ای بزرگ و راهبردی" است و یمن در منطقه صاحب قدرت و اهمیت خواهد شد.

دبیرکل شورای عالی سیاسی دولت نجات ملی در ادامه به پیشروی در جبهه‌های مارب اشاره کرد و گفت، پیشروی‌های بزرگی صورت گرفته و کمیته‌های مردمی هر چند تدریجی اما با ثبات پیشروی می‌کنند. مارب یکی از استان‌هایی است که باید به آغوش یمن بازگردد. این یک تصمیم انقلابی و سیاسی است و به زودی مارب را پس می‌گیریم.

جنگنده‌های ائتلاف عربی شامگاه شنبه شهرهای مجزر، ماهلیه و العبدیه در جنوب مأرب را چهار مرتبه هدف گرفتند و  تعداد حملات آنها طی ساعات گذشته به ۴۱ عدد رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انصارالله یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۳۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات آمریکا و انگلیس به تعز در یمن

آمریکا و انگلیس صبح امروز (دوشنبه) حملاتی را علیه استان تعز در جنوب غرب یمن انجام دادند.

به گزارش ایسنا، شبکه المسیره وابسته به انصارالله یمن اعلام کرد آمریکا و انگلیس صبح امروز (دوشنبه) استان تعز در جنوب غرب یمن را هدف قرار دادند.

این شبکه به تلفات مادی یا جانی در این حمله اشاره‌ای نکرد و بیانیه رسمی نیز از سوی انصارالله یمن در این باره صادر نشده است.

طبق تصاویر و ویدیوهایی که ساکنان این استان در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند این حملات مناطق نزدیک به دریای سرخ را هدف قرار داد.

همزمان با جنگ غزه ارتش یمن با موشک و پهپاد کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ از ماه نوامبر هدف قرار داده است.

به دنبال این حملات آمریکا و انگلیس نیز حملاتی را علیه ارتش یمن انجام داده‌اند. انصارالله یمن ژانویه اعلام کرد کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی جزو اهداف نظامی این جنبش هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وال‌استریت‌ژورنال: پاسخ ایران از بزرگترین حملات در جنگ‌ های مدرن بود بلومبرگ: ایران هسته ای خطر جدی تری از جنگ غزه است یمن یک ناوچه اروپایی دیگر را مجبور به خروج از دریای سرخ کرد

دیگر خبرها

  • قیمت دلار با همان شدتی که رشد کرد، به‌زودی سقوط می‌کند
  • ببینید | معاون دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا: در عملیات تنبیهی دنبال کشته‌‌گرفتن نبودیم
  • پیش‌بینی یک فعال اقتصادی: دلار به زودی به این عدد می‌رسد
  • بارانی: با تمام وجود مقابل پرسپولیس قرار می‌‌گیریم
  • (ویدئو) اعتراف اسرائیلی‌ها به تحمیل خسارت سنگین از اقدام تنبیهی ایران
  • عراق: به دنبال پایان مأموریت ائتلاف بین المللی هستیم
  • به دنبال افزایش تعامل با کابل هستیم
  • معادله جدید ایران و رژیم صهیونیستی چه خواهد بود؟ ️
  • راهبرد تحمیل رنج
  • حملات آمریکا و انگلیس به تعز در یمن