Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج اساتید دانشگاه تهران در نامه‌ای نوشت: جناب موسوی‌خوئینی‌ها تحلیل شما از وضعیت بحرانی کشور ناشی از کدام مطالعات و تجارب است؟ در حوزه حکمرانی کدام بخش ساختار و عملکرد، جز حوزه اقتصاد در شرایط نامطلوب قرار دارد؟

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، بسیج اساتید دانشگاه تهران طی نامه‌ای در واکنش به نامه اخیر موسوی خوئینی‌ها نوشت: آقای خوئینی‌ها متاسفیم بگوییم در زمانی که شما در حال سیاه‌نمایی هستید دولت و رئیس دولتی که با تمام وجود برای پیروزی آن سینه چاک کردید و از هر نوع جنگ روانی و تخلف بر علیه همین چهره محبوب رقیبش دریغ نکردید 9 درصد حامی دارد و در مقابل محبوبیت منصوب مقام معظم رهبری در دستگاه عدلیه به عدد خیره کننده هفتاد و سه درصد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این نامه به شرح زیر است:

در روزهای گذشته نامه ای از از سوی یکی از مردان سایه نشین جریان فتنه در رسانه‌ها خطاب به رهبری معظم انقلاب اسلامی منتشر شد که در آن با نگرانی از وضعیت عمومی کشور و بحران‌های درگیر و یا پیش رو، مسئولیت ها آن را متوجه تصمیمات نظام اسلامی در مدیریت امور دانسته بود.

طبیعتا در نظام اسلامی بر آمده از آرمان های اصیل انقلاب اسلامی، هر شهروندی این حق و آزادی را دارد تا در مورد مسائل جامعه اظهار نظر نماید و دیدگاه و انتقاد خود را با صراحت و بدون لکنت به زبان آورد.

جناب موسوی خوئینی‌ها با کوله باری از تجربه مدیریت در عرصه ای مختلف نظام اسلامی هم علی القاعده از این امر مستثنی نیست؛ اما این نامه با این عبارات و محتوا، سوالاتی را به ذهن مخاطبان مطلع متبادر می کند که خوب است جناب ایشان لختی در خصوص آنها تامل کند، گویی که می دانیم نباید از ایشان انتظار پاسخی رو داشته باشیم.

جناب موسوی‌خوئینی‌ها تحلیل شما از وضعیت بحرانی کشور ناشی از کدام مطالعات  و تجارب است؟ اگر حوزه حکمرانی را در پنج حوزه سیاسی، امنیتی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مورد رصد و ارزیابی قرار دهیم کدام بخش ساختار و عملکرد جز حوزه اقتصاد در شرایط نامطلوب قرار دارد؟ آیا پرچم مقاومت را در حال اهتزاز در پایتخت های منطقه نمی‌بینید؟ آیا شور و احساس میلیونها جوان عاشق را در پیاده روی سالانه اربعین مشاهده نکردید؟ کسی به شما از فتوحات علمی، دفاعی و نظامی سخن نمی گوید؟ آیا امنیت عمومی کشور ما در بالاترین مقیاس های جهانی قرار ندارد؟

از دوستان مطلع و همراه خود در حوزه های افکارسنجی بپرسید در همان زمانی که جنابعالی در حال سیاه نمایی از وضعیت کشور هستید محبوبیت منصوب مقام معظم رهبری در دستگاه عدلیه به عدد خیره کننده هفتاد و سه درصد رسیده است و متاسفیم بگوییم دولت و رییس دولتی که با تمام وجود برای پیروزی آن سینه چاک کردید و از هر نوع جنگ روانی و تخلف بر علیه همین چهره محبوب رقیبش دریغ نکردید 9 درصد حامی دارد؟

جناب خویینی ها مشخص است مردم از چه کسانی رضایت و از چه کسانی گله مندند. اقتصاد کشور که باید چرخ هایش همزمان با چرخ های سانتریفیوژها بچرخد، به چه روزی انداختید؟

برجام که قرار بود همه مشکلات کشور حتی آب خوردنتان را حل نماید توسط کدخدا به ریشخند گرفته شد و شد آنچه که ولی امر جامعه هشدار و انذار آن را به شما و رفقایتان داده بود. شاید شما هنوز کینه انتخاب خبرگان در 14 خرداد 1368 را در سینه دارید که چشم بر بدیهیات و ابتدائیات مسائل کشور بسته اید و قلمتانان کینه دوزانه می نویسد.

اساتید بسیجی دانشگاه تهران در این شرایط که بی تدبیری‌ها دولت به اصطلاح تدبیر، با بی حالی و تنبلی و نگاه سازشکارانه به دنبال فشار به مردم جهت پیاده سازی سناریوی سوخته مذاکره با امریکا و غرب است به شما و دوستانتان می گوید که به یاری خدا و با افشای چهره منافقان و خائنانی که بی محابا بر منافع ملی تاختند فصل امید و شکوفایی نزدیک است و مردم ایران با زعامت خامنه ای عزیز تمام قله های عزت و پیشرفت را فتح خواهد کرد.

« انهم یرونه بعیدا و نرائه قریبا»

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: حسن روحانی دانشگاه تهران اقتصاد مقام معظم رهبری موسوی خوئینی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۳۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش گروهی از مردم ایران به هر بحرانی

بازدید 3 ویدیویی از واکنش گروهی از مردم ایران به هر بحرانی در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است. این ویدیوی بامزه را در تابناک می‌بینید.

دیگر خبرها

  • رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه انتخاب شد
  • بومی سازی کنتورخوان از راه دور ایران‌ساخت
  • واکنش گروهی از مردم ایران به هر بحرانی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۲۷ فروردین / کدام محورهای مواصلاتی مسدود است؟
  • دیدار خاتمی و موسوی خوئینی ها با کروبی و کلید خوردن انشعاب /واکنش امام خمینی به تشکیل مجمع روحانیون مبارز چه بود؟
  • دستگاه‌های اجرایی دشتی برای تحقق شعار سال تلاش کنند
  • ۲ درصد سطح کشور پوشیده از برف است / کدام استان ها برف دارند؟
  • نامه اردوغان به پاپ درباره وضعیت انسانی در غزه
  • نامه اردوغان به پاپ فرانسیس درباره وضعیت انسانی در غزه
  • حواستان به زیر پایتان باشد